Mannen met baard 2016
zondag 19 juni 2016 om 17:15
Zat vanmorgen met een kennis te kletsen en ze gaf aan dat baarden voor mannen uit zijn in 2016, Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren, mijn man heeft al jaren een baard, echt zon stevig grote houthakkers
. Ik zie ook steeds meer mannen/jongens met baard.
Volgens mij komen er steeds meer bij, dus is de baard in of uit? En is het normaal om dat te eisen van je man? Persoonlijk vind ik het wel ver gaan
Volgens mij komen er steeds meer bij, dus is de baard in of uit? En is het normaal om dat te eisen van je man? Persoonlijk vind ik het wel ver gaan
zondag 19 juni 2016 om 17:19
Ik vind mannen die een baard dragen omdat ze het mooi vinden prima, maar niet al de jochies die nu opeens Paulus de Boskabouter zijn en volgend jaar niet meer. Dat vind ik meelopers.
En wat betreft eisen stellen aan het uiterlijk van je partner: ik haal iedere partner door de wasstraat en ze zijn er tot op heden zeer tevreden mee geweest .
En wat betreft eisen stellen aan het uiterlijk van je partner: ik haal iedere partner door de wasstraat en ze zijn er tot op heden zeer tevreden mee geweest .
zondag 19 juni 2016 om 17:25
Nee, ik vind een baard niks.
Ik vind ook wel dat je rekening kunt houden met elkaar. Zo droeg mijn vorige vriend altijd t-shirts met prints en van die sweatervesten met capuchon. Vreselijk. Verbannen die handel!
En inderdaad: ik snap dat een man een vrouw graag ziet met wat langer haar, dus een echt kort koppie zou ik niet doen als de man daar echt niet van houdt (staat me ook niet, dat scheelt).
Ik vind ook wel dat je rekening kunt houden met elkaar. Zo droeg mijn vorige vriend altijd t-shirts met prints en van die sweatervesten met capuchon. Vreselijk. Verbannen die handel!
En inderdaad: ik snap dat een man een vrouw graag ziet met wat langer haar, dus een echt kort koppie zou ik niet doen als de man daar echt niet van houdt (staat me ook niet, dat scheelt).
zondag 19 juni 2016 om 17:26
Ik vind baarden he-le-maal niets. Echt lelijk. Toch vind ik niet dat je van je partner kan eisen dat hij z'n baard eraf haalt. Maar goed, ik krijg al uitslag van stoppels en een baard houdt dus in geen seks. Niet als 'pikstraf', maar omdat ik er echt niet tegen kan. Dus scheert mijn man zich.
Later is nu
zondag 19 juni 2016 om 17:27
Ik houd ook niet van baarden en toch heeft mijn man er een. Hij wil hem er absoluut niet af. En gelijk heeft hij, ik draag ook gewoon mijn haar zoals ik het wil en de kleding die ik wil.
Hij wordt niet minder lief door die baard. En of ik iemand aantrekkelijk vind, gaat ook iets dieper dan alleen zoiets onbenulligs gelukkig.
Hij wordt niet minder lief door die baard. En of ik iemand aantrekkelijk vind, gaat ook iets dieper dan alleen zoiets onbenulligs gelukkig.
zondag 19 juni 2016 om 17:27
zondag 19 juni 2016 om 17:34
quote:vergrootglas schreef op 19 juni 2016 @ 17:30:
Het was op RTL Boulevard dat het uit zou zijn in 2016.Volgens mij was RTL boulevard al uit in 2001, dus van hun mening zou ik me helemaal niets aantrekken. Nou ben ik sowieso niet modieus, dus ach.. lekker belangrijk wat uit en in zou zijn. Ook sneu als een man daar z'n gezichtshaar naar moet stylen, van wat RTL boulevard vindt.
Het was op RTL Boulevard dat het uit zou zijn in 2016.Volgens mij was RTL boulevard al uit in 2001, dus van hun mening zou ik me helemaal niets aantrekken. Nou ben ik sowieso niet modieus, dus ach.. lekker belangrijk wat uit en in zou zijn. Ook sneu als een man daar z'n gezichtshaar naar moet stylen, van wat RTL boulevard vindt.
Later is nu
zondag 19 juni 2016 om 17:34
zondag 19 juni 2016 om 17:35
zondag 19 juni 2016 om 17:40
Ik vind een vier/vijf dagen baard bij mijn man echt mega goed staan. Helaas denkt hij er zelf anders over, maar hij wil mij graag een plezier doen, dus hij scheert zich tegenwoordig elke vier dagen.
Langer dan een cm vind ik niks. Maar hey, ik draag mijn haar kort en daarover zijn de meningen ook verdeeld tenslotte.
Langer dan een cm vind ik niks. Maar hey, ik draag mijn haar kort en daarover zijn de meningen ook verdeeld tenslotte.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zondag 19 juni 2016 om 17:40
zondag 19 juni 2016 om 17:41
zondag 19 juni 2016 om 17:42