Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met baard 2016

19-06-2016 17:15 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat vanmorgen met een kennis te kletsen en ze gaf aan dat baarden voor mannen uit zijn in 2016, Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren, mijn man heeft al jaren een baard, echt zon stevig grote houthakkers ;). Ik zie ook steeds meer mannen/jongens met baard.

Volgens mij komen er steeds meer bij, dus is de baard in of uit? En is het normaal om dat te eisen van je man? Persoonlijk vind ik het wel ver gaan
Ik vind snorren, sikken en baarden afgrijselijk. Ik hou enkel en alleen van glad geschoren mannen.
Ik vind mannen die een baard dragen omdat ze het mooi vinden prima, maar niet al de jochies die nu opeens Paulus de Boskabouter zijn en volgend jaar niet meer. Dat vind ik meelopers.

En wat betreft eisen stellen aan het uiterlijk van je partner: ik haal iedere partner door de wasstraat en ze zijn er tot op heden zeer tevreden mee geweest .
Volgens mij is het nu de 'late majority' die aan de baarden gaat (Rogers theory)

Dus het echte hippe is er af en de hipsters zoeken weer iets nieuws, maar uit is de baard nog niet.

Ik vind baarden sexy, mits ze netjes bijgewerkt zijn.
Ik vind dat je wel rekening mag houden met elkaar wat uiterlijk betreft. Ik zou echt geen man met een baard willen, ik kan daar ook niet opgewonden van raken en zo had ik mijn man beloofd nooit mijn haren kort te gaan dragen want dat vind hij een afknapper.
Oh en mijn vriend bepaalt zelf wanneer hij z'n baard afscheert, daar heb ik niks over te zeggen.
Nee, ik vind een baard niks.

Ik vind ook wel dat je rekening kunt houden met elkaar. Zo droeg mijn vorige vriend altijd t-shirts met prints en van die sweatervesten met capuchon. Vreselijk. Verbannen die handel!

En inderdaad: ik snap dat een man een vrouw graag ziet met wat langer haar, dus een echt kort koppie zou ik niet doen als de man daar echt niet van houdt (staat me ook niet, dat scheelt).
Ik vind baarden he-le-maal niets. Echt lelijk. Toch vind ik niet dat je van je partner kan eisen dat hij z'n baard eraf haalt. Maar goed, ik krijg al uitslag van stoppels en een baard houdt dus in geen seks. Niet als 'pikstraf', maar omdat ik er echt niet tegen kan. Dus scheert mijn man zich.
Later is nu
Ik houd ook niet van baarden en toch heeft mijn man er een. Hij wil hem er absoluut niet af. En gelijk heeft hij, ik draag ook gewoon mijn haar zoals ik het wil en de kleding die ik wil.

Hij wordt niet minder lief door die baard. En of ik iemand aantrekkelijk vind, gaat ook iets dieper dan alleen zoiets onbenulligs gelukkig.
Mijn man vraagt al 23 jaar om kort haar. Ik heb het nu redelijk kort, maar zo kort (en blond) als hij het wil is het in die tijd nog niet geweest. Ik draag mijn haar vooral zoals ik het wil.

(toen we elkaar leerde kennen was het redelijk kort en rood dus dat hebben we al gehad )
Later is nu
Het was op RTL Boulevard dat het uit zou zijn in 2016.
Ik pas me zeker aan de wensen van mijn partner aan, alleen bij wat ik echt niet leuk vind trek ik de grens en v.v.
Bij sommige mannen staat een baard echt wel leuk, maar meestal niet. Maar je man verplichten wel of geen baard te hebben, vind ik echt niet kunnen.
Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren

Wattuh? Z'n ballen had-ie eerder al ingeleverd, begrijp ik?
quote:vergrootglas schreef op 19 juni 2016 @ 17:30:

Het was op RTL Boulevard dat het uit zou zijn in 2016.Volgens mij was RTL boulevard al uit in 2001, dus van hun mening zou ik me helemaal niets aantrekken. Nou ben ik sowieso niet modieus, dus ach.. lekker belangrijk wat uit en in zou zijn. Ook sneu als een man daar z'n gezichtshaar naar moet stylen, van wat RTL boulevard vindt.
Later is nu
Vorig jaar was in RTL boulevard dat een skinny jeans he-le-maal uit is. De bootcut was het helemaal.

Zie heel mondjesmaat een keer een bootcut voorbij komen. Winkels liggen vol met skinny.
quote:vergrootglas schreef op 19 juni 2016 @ 17:30:

Het was op RTL Boulevard dat het uit zou zijn in 2016.

Het jaar is al voor de helft voorbij.

In 2017 zijn broeken uit voor mannen
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is al weer op z'n retour. Godzijdank. Er zijn maar weinig mannen die een baard kunnen hebben.
quote:Amand schreef op 19 juni 2016 @ 17:33:

Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren

Wattuh? Z'n ballen had-ie eerder al ingeleverd, begrijp ik?Ik meen me te herinneren dat ik iemand vriendelijk doch dringend verzocht om zijn stoppelbaardje te laten staan
Het zal voor een hoop meiden misschien best een onaangenameverrassing zijn als die stoere hippe dude die ze met baard hebben leren kennen zich glad scheert en er een billenkin, onderkin of andere minder aantrekkelijke gelaatstrekken onder blijken te zitten.
Ik vind een vier/vijf dagen baard bij mijn man echt mega goed staan. Helaas denkt hij er zelf anders over, maar hij wil mij graag een plezier doen, dus hij scheert zich tegenwoordig elke vier dagen.

Langer dan een cm vind ik niks. Maar hey, ik draag mijn haar kort en daarover zijn de meningen ook verdeeld tenslotte.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik vind elke man mooier zonder baard. Ik vind het ook vies want baarden schijnen vol met poepbacterien te zitten.
quote:iris1969 schreef op 19 juni 2016 @ 17:35:

[...]

Ik meen me te herinneren dat ik iemand vriendelijk doch dringend verzocht om zijn stoppelbaardje te laten staan De kracht van vriendelijk vragen. Een kwaliteit die bijna niemand meer lijkt te kennen of op waarde te kunnen schatten.
Ik heb 1 keer nu1 keer in de 7 jaar dat ik mijn vrouw nu ken mijn baardje (type kuttelikker) afgeschoren werd hard afgekeurd. Ook 1 keer houthakkers laten staan ook afgekeurd. Dus mooi mijn baardje weer terug precies zoals ik die al 20 jaar heb.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:Fame schreef op 19 juni 2016 @ 17:34:

[...]

Het jaar is al voor de helft voorbij.

In 2017 zijn broeken uit voor mannenVan mij mogen de mannen best aan de rok hoor. Net Outlander gekeken vol stoere Schotten met rokjes aan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven