Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met baard 2016

19-06-2016 17:15 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat vanmorgen met een kennis te kletsen en ze gaf aan dat baarden voor mannen uit zijn in 2016, Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren, mijn man heeft al jaren een baard, echt zon stevig grote houthakkers ;). Ik zie ook steeds meer mannen/jongens met baard.

Volgens mij komen er steeds meer bij, dus is de baard in of uit? En is het normaal om dat te eisen van je man? Persoonlijk vind ik het wel ver gaan
quote:iris1969 schreef op 19 juni 2016 @ 17:59:

Moeilijk kiezen hoor:

[afbeelding]

Nee joh, dit moet je hebben:

Hij mag altijd langskomen, met of zonder baardje
Is dat die man met dat borsthaar weer?
Nee zeg.
Als hij zich zou scheren dan zou ik hem best een mooie man vinden.
Dit is meer de stijl van mijn vriend, en die baard vind ik geweldig

Trouwens ik denk dat in de oertijd mannen juist lang haar hadden. Geen kappers of scharen.
quote:AnAppleADay schreef op 19 juni 2016 @ 18:06:

Dit is meer de stijl van mijn vriend, en die baard vind ik geweldig

[img]http://d1348yrb3e1ckp.cloudfront.net/wp ... stakes.png[/img]Daar zou ik dus echt niet opgewonden van kunnen raken. Ik vind baarden zo'n afknapper!
Ik hoop dat niemand zichzelf wijsmaakt dat het niet de goede genen zijn, maar de haardracht is die zo'n man aantrekkelijk maakt. Anders laat je jezelf wel erg kennen als oppervlakkige bakvis
quote:Blondie456 schreef op 19 juni 2016 @ 18:09:

[...]

Daar zou ik dus echt niet opgewonden van kunnen raken. Ik vind baarden zo'n afknapper!En ik niet. Dus...
quote:nerdopviva schreef op 19 juni 2016 @ 18:03:

[...]

Nee joh, dit moet je hebben:

[afbeelding]

Hij mag altijd langskomen, met of zonder baardje Daar wil ik ook wel mee zoenen.
quote:Amand schreef op 19 juni 2016 @ 18:09:

Ik hoop dat niemand zichzelf wijsmaakt dat het niet de goede genen zijn, maar de haardracht is die zo'n man aantrekkelijk maakt. Anders laat je jezelf wel erg kennen als oppervlakkige bakvis Jij weet volgens mij helemaal niks van goede genen of goede keuzes qua partner
quote:Blondie456 schreef op 19 juni 2016 @ 18:09:

[...]

Daar zou ik dus echt niet opgewonden van kunnen raken. Ik vind baarden zo'n afknapper!Gelukkig vinden niet alle vrouwen dezelfde mannen aantrekkelijk.
quote:Amand schreef op 19 juni 2016 @ 18:09:

Ik hoop dat niemand zichzelf wijsmaakt dat het niet de goede genen zijn, maar de haardracht is die zo'n man aantrekkelijk maakt. Anders laat je jezelf wel erg kennen als oppervlakkige bakvis Ik ben al meer dan veertig jaar een oppervlakkige bakvis. What's a girl to do.
Ik zou echt finaal afknappen als mijn partner me opdracht zou geven mijn uiterlijk te veranderen. En ook mensen die zich laten voorschrijven hoe ze erbij lopen, vind ik onaantrekkelijker dan mensen die gewoon doen waar ze zichzelf lekker bij voelen. Of dat nou met of zonder baard is.
quote:Goede-Fee schreef op 19 juni 2016 @ 18:10:

[...]

Jij weet volgens mij helemaal niks van goede genen of goede keuzes qua partner Ja hoor dat weet hij best
quote:yette schreef op 19 juni 2016 @ 18:12:

Ik zou echt finaal afknappen als mijn partner me opdracht zou geven mijn uiterlijk te veranderen. En ook mensen die zich laten voorschrijven hoe ze erbij lopen, vind ik onaantrekkelijker dan mensen die gewoon doen waar ze zichzelf lekker bij voelen. Of dat nou met of zonder baard is.Wie geeft er opdrachten?
quote:Amand schreef op 19 juni 2016 @ 17:33:

Ze heeft haar man opdracht gegeven om de baard eraf te scheren

Wattuh? Z'n ballen had-ie eerder al ingeleverd, begrijp ik?
quote:Goede-Fee schreef op 19 juni 2016 @ 18:19:

[...]

Wie geeft er opdrachten? De dame uit de OP
Deze oerman lust ik rauw:

Maar waar hij in de wildernis een spiegel vindt om zich te scheren is me een raadsel
Of ze zijn allebei into Femdom. Dat kan natuurlijk. Niet echt mijn ding.
quote:Amand schreef op 19 juni 2016 @ 18:22:

Of ze zijn allebei into Femdom. Dat kan natuurlijk. Niet echt mijn ding.Deze gek ging dus gelijk even googlen. Geen goed idee
quote:iris1969 schreef op 19 juni 2016 @ 18:21:

Deze oerman lust ik rauw:

[afbeelding]

Maar waar hij in de wildernis een spiegel vindt om zich te scheren is me een raadsel Heeee!!! Die is van mij!!
quote:Dubbz schreef op 19 juni 2016 @ 18:27:

[...]

Heeee!!! Die is van mij!! Delen?
Die zou ik 5 keer per dag doen. Wat een God.
quote:iris1969 schreef op 19 juni 2016 @ 18:28:

[...]

Delen? Nee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven