Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 19 juni 2016 om 22:54
zondag 19 juni 2016 om 22:54
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juni 2016 @ 22:40:
Da's lekker; ken je iemand in het echt, gaat diegene het hele forum over met " ja, zo is hij wel/ niet " en zo. Het wordt wel erg gênant hoor, bah, kunnen ze geen ander plekje vinden met z'n tweeën?
Da's lekker; ken je iemand in het echt, gaat diegene het hele forum over met " ja, zo is hij wel/ niet " en zo. Het wordt wel erg gênant hoor, bah, kunnen ze geen ander plekje vinden met z'n tweeën?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 19 juni 2016 om 22:57
quote:AllyMcBeal schreef op 19 juni 2016 @ 22:19:
[...]
Er staan rare advertenties voor de Viva blogs onderaan de pagina, eentje ging over blote dildo's geloof ik. Was een discussie net op het moderator topic.
Opnieuw vraag ik me af wat een blote dildo is.
Heeft hij normaal kleren aan?
Zo'n gebreid stukje?
Hoe kan een dildo 'bloot' zijn?
[...]
Er staan rare advertenties voor de Viva blogs onderaan de pagina, eentje ging over blote dildo's geloof ik. Was een discussie net op het moderator topic.
Opnieuw vraag ik me af wat een blote dildo is.
Heeft hij normaal kleren aan?
Zo'n gebreid stukje?
Hoe kan een dildo 'bloot' zijn?
zondag 19 juni 2016 om 22:58
zondag 19 juni 2016 om 23:12
zondag 19 juni 2016 om 23:22
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 juni 2016 @ 23:10:
[...]
Die blote dildo was een zelfverzonnen grapje van mij. Maar als ik het nu goed begrijp is er echt een blog over een blote dildo?
Nee dus. Wilde jou gewoon vragen wat een blote dildo is
Kreeg van anderen commentaar dat ik het stuk zelf moest gaan lezen, dus dacht eerst ook dat het een artikel was. Maar neem dus aan van niet.
Snap ook nier waarom het hier meteen een grap moest worden. Ik vroeg het gewoon lief
[...]
Die blote dildo was een zelfverzonnen grapje van mij. Maar als ik het nu goed begrijp is er echt een blog over een blote dildo?
Nee dus. Wilde jou gewoon vragen wat een blote dildo is
Kreeg van anderen commentaar dat ik het stuk zelf moest gaan lezen, dus dacht eerst ook dat het een artikel was. Maar neem dus aan van niet.
Snap ook nier waarom het hier meteen een grap moest worden. Ik vroeg het gewoon lief