Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Antarctica is mooi, maar zélfs mij wat te frisjes.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Kittens schreef op 20 juni 2016 @ 08:32:

[...]

Maar als je elkaar daarna een tijdje niet ziet, voelt het extra vervelend lijkt mij.

Ja, maar het is ook wel goed dat we elkaar een tijdje niet zien.

Wat mij betreft had hij wel erger verdiend dan 'alleen maar' zo'n nare opmerking van mij.

Maar a) heb ik geen mattenklopper en b) stond de taxi al voor de deur.

The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 20 juni 2016 @ 08:43:

[...]

Ja, maar het is ook wel goed dat we elkaar een tijdje niet zien.

Wat mij betreft had hij wel erger verdiend dan 'alleen maar' zo'n nare opmerking van mij.

Maar a) heb ik geen mattenklopper en b) stond de taxi al voor de deur.

Is maar goed ook dat je geen mattenklopper hebt, die zijn namelijk verboden voor het doel dat jij in gedachten had.
Voor mijn deur staat een busje, van een bedrijf in zonwering. Met een groete geel zon erop! De mannen in dat busje zitten moed te verzamelen koffie te drinken voordat ze dus ergens die zonwering op hangen. Ondertussen geniet ik van die stralende zon!
Net door de zeikende regen naar mijn werk gefietst. Maar echt, het wordt al licht!
Ik vind dit wel een mooi compromis. Voltanken en wegwezen

quote:Solomio schreef op 20 juni 2016 @ 08:26:

Goedemorgen trouwens.

Ik heb mijn oudste zoon de deur uit geholpen met de tekst: jij bent een heel naar mannetje aan het worden.

O jee Solo, was het even genoeg?
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 08:18:

Thailand moet inderdaad wel heel mooi zijn!Hoe prachtig die plaatjes ook, het trekt me totaal niet.
we kunnen toch gewoon op de bierfiets in amsterdam?
very metal
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 09:12:

[...]

Hoe prachtig die plaatjes ook, het trekt me totaal niet.Dat heb ik ook. Maar om weg te dromen zij die plaatjes wrl geschikt.
quote:Solomio schreef op 20 juni 2016 @ 08:26:

Goedemorgen trouwens.

Ik heb mijn oudste zoon de deur uit geholpen met de tekst: jij bent een heel naar mannetje aan het worden.

Wat had ie gedaan?
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 09:14:

we kunnen toch gewoon op de bierfiets in amsterdam? Die gingen ze toch verbieden? Dan toch maar de waterfiets.
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 09:14:

we kunnen toch gewoon op de bierfiets in amsterdam? Nee met de donutboot de Amstel op.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juni 2016 @ 09:07:

[...]

O jee Solo, was het even genoeg?Het lijkt alsof hij alle moeilijkheden die tot voor kort over een week werden uitgesmeerd nu allemaal concentreert op die maandagmorgen. Zodat ik wel weer precies weet waarom hij uit huis moest.
hunnie & star; prima, ik ben vanmiddag in amsterdam, kunnen we vast ff de mogelijkheden bekijken.
very metal

[...]

Hoe prachtig die plaatjes ook, het trekt me totaal niet.Zalig land!
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 09:20:

hunnie & star; prima, ik ben vanmiddag in amsterdam, kunnen we vast ff de mogelijkheden bekijken.Je kan ook met een rubberboot door de straten vandaag. Zondvloed is begonnen hier.

[...]

Hoe prachtig die plaatjes ook, het trekt me totaal niet.Ik durf ook met een behoorlijke zekerheid te zeggen dat ik er nooit naartoe zal gaan.
quote:Solomio schreef op 20 juni 2016 @ 09:18:

[...]

Het lijkt alsof hij alle moeilijkheden die tot voor kort over een week werden uitgesmeerd nu allemaal concentreert op die maandagmorgen. Zodat ik wel weer precies weet waarom hij uit huis moest.

En is er een aanleiding voor die verandering, kun je iets bedenken? Wat heftig zeg.

Verder vind ik dit sowieso een stomme natte dag.
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 09:22:

[...]

Ik durf ook met een behoorlijke zekerheid te zeggen dat ik er nooit naartoe zal gaan. Same here. Zo veel exotische, spannende bestemmingen, maar voor mij hoeft het niet.
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 09:22:

[...]

Je kan ook met een rubberboot door de straten vandaag. Zondvloed is begonnen hier.yep ik merk het.
very metal
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juni 2016 @ 09:24:

[...]

Same here. Zo veel exotische, spannende bestemmingen, maar voor mij hoeft het niet.Inderdaad. Paar keer geprobeerd, leuk om gedaan te hebben....maar ik houd het maar gewoon bij lekker truttige vakanties. Past veel meer bij mij.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juni 2016 @ 09:24:

[...]

Same here. Zo veel exotische, spannende bestemmingen, maar voor mij hoeft het niet.O voor mij wel hoor, maar niet naar Thailand. Ik ga veel liever naar Japan of Afrika bijvoorbeeld.
quote:-KING- schreef op 20 juni 2016 @ 09:20:

hunnie & star; prima, ik ben vanmiddag in amsterdam, kunnen we vast ff de mogelijkheden bekijken.Ik zal er ook zijn.
Ik vind Amsterdam al ver. Egmond was wat mij betreft exotisch genoeg. Hoewel ik vorige week irl zelfs in Bergen ben geweest. Bergen in Noord-Holland. Voordat daar misverstanden over bestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven