Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé!

Jullie hebben niet veel te melden...

Ik ben gisteren weeeeer naar Tarzan geweest! Nu met de man, die wilde ook zo graag nog een keertje. Ik heb nu CJP en dan kun je op de dag zelf bellen of er nog plaatsen zijn, voor de helft van het geld. En we hadden nog een musicalbon cadeau gekregen, dus kostte het bijna niets meer. Het was weer super leuk. Jasmijn sliep bij mijn ouders dus we konden rustig aan doen. Na afloop nog even wat zitten drinken.

Vanochtend hadden we een meeting van de pufclub; altijd gezellig. Leuke meiden. Eentje heeft alweer een baby en we zijn nu met zijn drieën zwanger. Leuk leuk! En eentje heeft helaas een miskraam gekregen, dat is minder leuk... wel gezellig hoor, praatje peuter/baby, hihi.

Vanmiddag komt de Sint aan in ons dorp, dus Jas ligt nu lekker in bed zodat we daar naartoe kunnen straks. Vanavond heeft de man een uitje van zijn werk dus zit ik alleen, niks aan op zaterdagavond. Gaat je man nog gamen Pebbs, dan kun je hier wel komen borrelen

Jullie nog leuke weekendplannen?
We zijn hier net naar de intocht van de sint geweest in het winkelcentrum, wat een pet pokkeweer vandag zeg, hagel en sneeuw en dikke ellende. Mayte vondt het allemaal maar wat raar. Piet en Klaas kent ze wel van de tv, mar nu zo dicht bij kon ze niet helemaal bevatten geloof ik. Dat snoetje. En even huilen, niet van de klaas of de pieten (die waren toch wel leuk en heeeeel veel nootjes en schuimpjes en ander lekkers gehad) maar meer van de drukte en de harde muziek.

LIef is haar nu naar bed aan het doen, ze lag dat kleine stukje in de auto al te pitten. En ze begint ziek te worden, prut uit d;r ogen, prut uit d'r neus....lekker tukken en dan vanmiddag maar ff zien wat we gaan doen.
Ik ben aan het denken over wat ik ga doen met mijn verjaardag. Ik vier het al jaaaaaaaaren niet meer. Ik houd niet van kadootjes en al dat gedoe enzo. Maar nu heeft de begeleing van ons gezin gezegd dat ze vind dat ik het niet zomaar voorbij moet laten gaan en er in ieder geval even bij stil moet staan. Maar ik heb geen idee hoe 0dat dan moet. Lastig.

Hier heeft Tessa een blauw oog (ze trok een kruk in haar gezicht toen ze probeerde op te staan) en een bloedneus (aanvaring met de spijlen van de box toen het opstaan niet echt wilde lukken). Echt waar ik kan haar wel in bubbeltjesplastic verpakken, want ze stoot en valt en doet. Ze heeft meer blauwe plekken dan Max! Het lijkt verdorie wel of ze mishandelt word, maar het is gewoon een eigenwijsje die denkt dat ze alles al kan. Zucht... Gelukkig hoeft ze pas in februai naar het cb. De week voor die tijd ga ik haar een met kussentjes gevoerd pakje aandoen. Blijft ze tenminste heel.
Die Sinterklaas heeft het maar druk vandaag. Hij is hier ook aangekomen. Ik vond het wel een rottijd, half 2, maar we zijn toch gegaan. Floor vond het erg indrukwekkend volgens mij maar wel leuk. Vanavond gaan we dus de schoen zetten.

@fluffy: lekker ontbijt, gebak bij de koffie en een dagje uit? Of een leuke film huren (kung fu panda is net uit volgens mij) en lekker met hapjes erbij kijken.

Floor komt trouwens ook altijd met blauwe plekken bij het CB, dat is ook zo'n stuntpiloot.

Wat suprises betreft: ik zag laatst een leuk koekhuis in een allerhande staan (was in een sinterklaas uitgave van een paar jaar geleden). Dat zag er heel leuk uit en vrij makkelijk te maken.

@mmmoi: gaat vandaag niet meer lukken helaas. Toch jammer dat we zover bij elkaar vandaan wonen. Nu zitten we allebei alleen vanavond.

@ringel: had ik ook al bedacht, dat Drachten bij jullie in de buurt is. Ik had nog het idee om dan meteen even langs te komen maar het past nooit met 2 kinderen en een bed in 1 auto.

Je kent het bed niet toevallig? Dat je weet waar hij niet gepimpt te krijgen is?

Hoi daar,

Ja hoor, de kindjes zijn nog stil geworden, maar men, wat een avond was dat, afschuwelijk.

Sverre heeft nu ook 2 maal een kunstvoeding gehad. Mijn bv loopt niet erg lekker, maar, heb tot nu toe iedere dag pure chocola MOETEN eten, was enorm kribbig en had vanmorgen een rugpijn...ja ja, ook hier is tante betje op de koffie.

Lief had gisteren premiere in de schouwburg, ze treden maar 3 dagen op, dus morgen is het circus weer even voorbij. Maar het ging hartstikke goed en ik ben weer supertrots op mijn menneke!
@pebbels, bedoel je dat bed met bambi: nog 1 verhaaltje mama? (of zoiets) Geen idee waar het "orgineel" vandaan komt. maar als ik alles eens goed bekijk is het erg veel gepimpte action/ ikea en Xenos......

Mayte vindt jullie avatars erg leuk. Vooral die Annie levert enthousiaste "bama, bama, bama" op (even voor de duidelijkheid, met bama bedoelt ze dus Barack Obama-> geen idee van wie ze dat geleerd heeft)

Ze zit nu ook naast me op een kruk te Kweuren.......(de schat)

Lief heeft de babykamer gesausd en was toch besig dus is nu ook bezig met de badkamer (had nog een pot met sorbetgroen over van het oude huis.....die komt nu dus in de badkamer:-))
he fluf, verjaardag. Heb je een groepje intimi met wie je het wilt vieren? Gewoon veel bier en hapjes en dan een kringverjaardag. Hollandser kan bijna niet!

@pebbs, ongesteld. Bah joh. Dan zal je het ook wel heftig zijn. Dat is de eerste menstruatie na een bevalling toch altijd?

@annie ook al tante betje. En je borstvoeding loop terug. Dat is een beetje een teleurstelling dus. Hoop dat het snel weer terug komt.

@mmoi, geweldig he, musicals. Tarzan wil lief niet heen. Die heeft Ron Link ooit heel erg zien stuntelen in een tvprogramma waarin hij geinterviewd heeft en moet daar nu altijd aan denken als hij de promo van tarzan op tv ziet. Hahaha, die wil daar dus niet meer heen.

Kom net terug van mijn schoonzusje. We zijn heel schandalig om 17 uur wijntjes gaan drinken, dus nu een ienimini beetje jolig omdat ik vandaag te weinig gegeten heb. Hahaha.

Bij de lidl zijn trouwens dvd's van studio 100 te koop. De hele mikmak. Bumba, K3, Plop enz enz. Roan is daar gek op dus we hebben even 2 dvd'tjes gekocht. Lief is nu de badkamer aan het poetsen en ik heb net nog een wijntje gepakt. Het leven is heerlijk!
@krokus: is Roan gek op K3?

Ongesteldheid is trouwens alweer over. Na Floor ben ik ook 2 keer heel licht ongesteld geweest en daarna heel erg waarbij ik ook bijna geen druppel melk meer gaf.

Al een beetje ontnuchterd?

@annie: Is niks aan te doen he, die chocola? Was het voor jou ook weer de eerste keer?

@mmmoi: ik heb trouwens op de markt nog een lichtroze maillot voor je gekocht. Ze hadden alleen nog maat 104/110 dus ik hoop dat hij niet al te groot is. Ik zal hem op de post doen.

@ringel: dat bed met die bambi inderdaad. Vooral het model vind ik prettig omdat Floor nog heel erg tegen de zijkant licht en bij dit bed zit er een mooie hoge zijkant. Hij komt trouwens niet bij de Ikea vandaan.

Grappig dat mayte die avatars zo leuk vindt. Toevallig riep Floor vandaag ineens KIKKE toen ze een kikker-avatar bij de Wiehier zag staan.

Heb zo straks metr tranen in mijn ogen Sverre voor de allereerste keer een fles kunstvoeding gegeven. Niet vanwege de flesvoeding maar om het feit dat ik hem niet genoeg de borst kan geven blijkbaar...Hij was zo troosteloos verdrietig en ik heb hem wel 30 keer aangelegd maar voelde zelf wel dat ik veels te weinig had.......Snik
@annie: dikke . Ik kan het me zo goed voorstellen. Toen Floor een maand of 4,5 was werd ik gigantisch ongesteld waardoor er bijna geen druppel melk meer uitkwam. Ik was toen zo verdrietig als ik zag hoe boos Floor werd als ze aan de borst lag en er niks uit kreeg. Ik was echt bang dat ik zou moeten stoppen maar gelukkig ging het na een week weer heel snel beter en had ik zelfs weer stuwing omdat ik zo vaak had aangelegd. Ik was nog nooit zo blij geweest met stuwing.

Ik had nog zoveel voorraad dat we die week net zijn doorgekomen zonder bijvoeding maar daarna was het wel gestress met kolven omdat ik nauwelijks meer voorraad had. Hopelijk gaat het bij jou over een weekje ook weer stukken beter.
He bah Annie.... wat vervelend dat het ff niet lukt met de bv. Ik hoop dat die prut-betje snel opzout, zodat de melk weer gewoon kan stromen. Had je daar bij Mats ook last van?

Ik bij Ella nooit (tenminste niet zo dat ik het kon merken), maar ik was toen pas na 9 maanden weer ongesteld. Hoop dat het dit keer ook zo lang wegblijft!

Verder niet veel te melden; moe... dus ik denk dat ik maar naar bed ga.

Kus!
@annie, lieverd. Komt wel goed. Waar is onze positieve meid!

@pebbs, ontnuchteren was gelukkig niet nodig hoor. Hahaha, dat zou wat zijn zeg met mijn zoon in de buurt.

Nu snel naar Duitsland naar mijn pa. Tot later!
Des is jarig!!! Jawel, hij is alweer negen. Hij word groohoot. Vanmorgen om zes uur! wilde hij weten of we al kwamen zingen. Kunnen rekken tot een uurtje of zeven, half acht. Ian ook zo ongeveer stuiterend naast zijn bed. Des kreeg zijn DS vandaag en Ian mocht kiezen of hij vandaag de zijne wilde of op zijn eigenlijke verjaardag. Hij koos voor vandaag. Nu zijn de heren dus aan het spelen. Helemaal goed die dingen.

Voor allemaal een taartje...
Hé hoi,

Druk dagje vol familie vandaag, dus had ik weinig tijd om te reageren. Nu ook nog druk bezig met alles klaarzetten voor morgen, de was ophangen/afhalen/strijken en dat soort dingen. Morgenavond heb ik nog rapportavond ook, dus drukdruk...

@Fluf: Gefeli met Des, fijne dag gehad?

@Pebbs: Fijn van die maillot, ik kan er echt geen vinden in die kleur. Hoop dat hij idd niet té groot is, anders voor volgend jaar Jij verwacht ook nog post denk ik, maar daar wordt aan gewerkt hier, ff op zolder zoeken...

@Annie: Hè, wat vervelend. Ik herken het ook niet, werd ook gelukkig pas heel laat ongesteld, na een maand of zeven ofzo?!? Ben je het ook erg, of valt het mee?

@Ringel: Mayte ook al zo van het kleuren, Jasmijn ook. Gezellig vind ik dat, samen aan tafel wat doen, muziekje erbij...daarom wil ik ook echt graag een tripptrapp voor haar.

@Krokus: Jammer zeg, dat je man niet naar Tarzan wil. Probeer hem nog even over te halen; de musical loopt tot en met maart helaas... Mijn man hoopte dat we vrijdag John hadden, maar helaas voor hem hadden we Ron. Die zweefde echt nog geen halve meter boven ons in zijn lendedoekje voorbij dus daar kon ik mooi van genieten Wat een lekker lijf, OEH!

Ga ff strijken en dan badderen en vroeg er in. Heb vannacht weer onrustig geslapen; veel wakker geweest. Gelukkig slaapt Jasmijn al maanden goed zonder wakker worden, ruim 12 uur achter elkaar, meestal nog wel langer. Jullie kids ook? Eten gaat ook weer zo lekker, ze zit dus kennelijk in een makkelijke periode. Heerlijk!
fluf, van harte met des! 9 jaar alweer. ook weer een teken dat we al lang samen schrijven! oja, ik heb 3 taartjes gegeten, dus je moet even nieuwe komen brengen.

hahaha.
FF gefeliciteerd met DES.

Vindt dat trouwens echt een heel knap ventje, zag foto's...

Mmmoi:

Grappig Aimee wil ook heel de dag kleuren....Wel schattig zit ze idd op de trip trap aan tafel en dat houdt ze best een tijdje vol.

Slapen gaat hier prima, al moet ik bekennen dat het nog nooit slecht is geweest..

Pebbles: moet je morgen weer aan de slag?

Zal wel wennen zijn...

Dan heeft RIS lang verlof. Maand later bevallen en dan in maart beginnen???

Mensen in het onderwijs hebben het zo slecht niet haha.

Mmmoi is jouw verlof ook zo lang. Jullie hebben toch gunstig ouderschapsverlog qua betaling?

Annie: bevalt jouw het werken nog goed?

Flink geld aan het uitgeven.

Hadden jullie het heel krap op 1 salaris of konden jullie het goed redden?

Voor de rest iedereen hallo...

Hier nu echt aan het aftellen. Nog 3 weken en dan vliegen we naar de zon...Zo'n zin in...

Alle zomerkleertjes van Aimee apart gelegd en wat nieuwe dingen gekocht op internet. Groot genoeg zodat ze het aankomende zomer weer aan kan...

Oja en in februari gaan we op wintersport. Van de zon naar de sneeuw....Zo slecht hebben we het hier haha...Gaan met mijn ouders en nog wat familie...

Aimee voor de eerste keer op ski's...Ben benieuwd wat ze ervan vindt. Gewoon spelenderwijs....op een vlakke piste...

Zo een nieuwe lading taartjes... jummie.

We hebben daarstars met alle kindeen in de sneeuw gespeeld. Er ligt hier echt een flink pak. Een heus sneeuwfort gebouwd. Alleen Tesje was minder enthousiast. Beetje koud voor madammeke. Geluk zit soms in hele koude dingen.
Alles staat klaar.

Kolf spullen voor naar het werk, flesjes in de koelkast voor Eva, werkbeschrijving voor mijn moeder en een mooie foto van Floor en Eva voor op mijn bureau.

Alsof Eva het aanvoelde was ze helemaal overstuur vanavond en koste het veel moeite om in slaap te komen.

Floor had een poepluier tot halverwege haar rug dus die hebben we maar even in bad gezet.

Nu even rustig zitten en dan lekker op tijd naar bed (en dan natuurlijk niet kunnen slapen, ik ken mezelf. Voor vakanties slaap ik ook nooit).

@fluffy: gefeliciteerd met Des!

@babba: zit ons even lekker te maken met zon en zomerkleren terwijl het hier zulk vies weer is. Mooi is dat

@mmmoi: mocht ie toch te groot zijn (de maillot), ik zag op olliewood dat B.Farber ook een roze maillot heeft en olliewood heeft vanaf 26 nov. weer uitverkoop.

Die doek zou super zijn. Die 2 doeken die ik had zijn nu echt te koud dus ik heb haar nu in de maxicosi zak liggen maar die is niet zo groot.

Die groene doek van mij zal ik opsturen als Eva te groot is en ik ga ook even naar de gehandicapten winkel voor iets leuks (maar dat krijg je natuurlijk pas als de baby er is).

Wie wordt er eigenlijk understudy voor Joseph nu John al in Tarzan zit?
Pebs, succes met werken. Het zal dubbel zo zwaar worden, maar het is ook dubbel zo fijn thuis te komen bij je meiden! Ik denk morgen aan je!

Babba, we hadden het niet krap op 1 salaris. We hadden tenminste genoeg geld voor van alles. Dat ik nu werken en daar geld voor krijg is mooi meegenomen. Maar belangrijker voor mij was en is het sociale aspect.

Ik ga kolven, en dan alleen naar mijn koude bedje toe. Lief is vanaf morgen weer wat vaker thuis. Hij is nu vanaf woensdag iedere avond weggeweest....ik mis hem, vooral omdat het net lijkt of ie op een musicaleilandje zit ofzo. Maar de voorstellingen zijn voorbij en ik ben supertrots op hem!

Oja, poepluiers tot aan de rug; check! Zowel Mats als Sverre. Heerst er een virusje ofzo?
morgeuh...

@pebbes, succes met je eerste wekrdag weer. Nog wat gehoord van je sollicitatie?

@Annie, heel dikke knuffel........en sterkte. alles zal reg kom! (las ik op eenander topic en is een waarheid als een(melk)koe)

@baba....jeutje eerst zon en dan sneeuw. Van beide kan ik zefl zo vrolijk worden! (alles beter dan de prut die nu buiten ligt) mooie foto's maken om ons jaloers te maken hoor.

@Fluf, nog gefeliciteerd met Des' 9e verjaardag! ook al weer een hele vent zeg. en idd wat Krook ook voorstelde, gewoon een lekker hollandse "kring" verjaardag. koffie met een stukje taart. Daarna en borrel (de eerste schenk je nog, de rest is zelfbedieding) en dan om 23.00 iedereen het huis uit.

@mmmoi, wij zitten altijd aan de koffietafel te kweuren......hebben 2 van die kleine krukjes (komen nog van Lief's studentenhok) bij de tafel staan en vindt ze geweldig om op te zitten. kan ze er zelf ook mooi bij schuiven en doen. Ideaal.

Ik ga zo verder met de baby kamer. verwarmingsbuizen verven. (Mayte wil ook steeds mee verveu.....en staat erg enthousiast met een roller de muur te bewerken) Lief heeft vandaag een spijbeldag genomen en we gaan vandaag lekker relaxen.

Gisteren bij opa en oma geweest (oma is straks jarig) en daar was het erg druk en moet madammeke natuurlij kde clown uithangen. met alle gevolgen van dien. Heeft wel tot vanochtend 8.00 uitgeslapen. (ipv de gerbuikelijke 6.30) komend weekend ook druk. eerst zaterdag de pretecho (joepie) daarna zijn grootouders Lief zoveel jaar getrouwd en moeten we heen. Lief heeft dan nog een reunie van zijn oude bijbaan, zondag is Lief zelf jarig (wordt 30!) en hebben we het hele huis ook vol mensen. volgens mij is het dan een stuk rustiger na deze periode.......toch niks voor mij hoor al die drukte. ben leiver aan het cocoonen.
@pebbs, hoe was je dag? Nog weinig gedaan zeker. Vooral bijbeppen met iedereen. Hoewel, je werkt een beetje in een stijve organisatie. Wordt daar wel gebept? Hahaha.

@annie, ik vind er ook nooit wat aan als mijn man zoveel avonden achter elkaar weg is. Hm, komt eigenlijk ook nooit voor. Maar ik vind het net zo goed niet lekker om zelf veel avonden achter elkaar weg te zijn. Dan mis ik em ook.

@babba, grrrr. Vuilak! Heb trouwens ff gemist waar je heen gaat. Weer naar Z-A? En stelletje grootverdieners!!! Ook nog op wintersport!! Haha, nee hoor. Het is je gegund. Bij je thuis ook alles op orde? Met je vriend? Omdat je een tijdje terug wat zwaar weer had?

@ringel, ik denk dat ik je maar klusserdeklkus ga noemen. Met een puntmuts op zie je geen verschil. De dikke buik heb je immers al? En ook zo'n druk weekend voor de boeg. Die hadden wij afgelopen weekend. Vind ik maar niks, helemaal als de het de zondag is. Ga je gewoon moe de week weer in.

Vanochtend ongesteld geworden. Bleeeehhh! Weet ook weer waarom ik op mijn 14e al aan de pil ging. Last van m'n rug. Het gevoel alsof iemand van 180 kilo achterop zit, en probeer dan maar eens hard te lopen. Bah. Had gisteren al een test gedaan, omdat ik de vorige keer na 20 dagen alweer ongesteld was. Nu na 25. Kunnen jullie precies uitrekenen wanneer het feest is in huize krokus, sekstechnisch gesproken. Hahaha.
He meiden,

onze pc is nog steeds niet gerepareerd. Maar gelukkig kan ik af en toe voorzichtig internetten met behulp van een cd met Knoppix (variant van Linux). Helaas is de lay-out van de webpagina's om te huilen dus echt lang houd ik het niet vol.

We zijn net terug van een weekend weg (Fluffy; een park van CP bij jou in de buurt, dan weet je het wel) maar ik ben er niet echt van opgeknapt; huisje was maar zo-zo en Hanna was ziek (en het vreet echt aan me op het moment; dat witte, smalle snoetje, er blijft niets over van dat kind; ze eet bijna niets, en heeft 6 diarreluiers op een dag..bah..)

Annie, Krokus, Mmmoi, Ris, Babba, Fluffy, Ringel, Niniane, Pepiet, Pebbles, en iedereen die ik vergeet; hoi en doei!!
he mir, had je al gemist. Vervelend van je meisje zeg. Is ze ook aan het afvallen?
He Mir, leuk weer wat van je te horen. Ben je al helemaal afgekickt? En heb je nog een leuke verjaardag gehad?
Pebs, hoe was je dag?

Miriam; pffff, wat een zorgen om Hanna, dat is niet leuk. Maar heb vertrouwen in jezelf. Jij kent haar het beste! Geef haar een dikke knuffel.

Krokus, hahahaha, nou, ik noteer het even in mijn agendag hoor, over een dag of 12 heeft Krokus het even te druk om te forummen maar is ze zo gelukkig als wat! Succes meisje!

Ringel, hoe bevalt het thuis zijn? Heb je al minder last van harde buiken?

Fluf, hoe kom je toch aan die geinige avatar. Ik zie meerdere forummers met zo'n ding en ik zag ze ook op je hyves.

Het gaat hier wisselend m,et de borstvoeding. Overdag red ik het met mijn eigen melk en heb ik maar 1 keer een fles nodig, en 's avonds dan nog een keer. Kolven levert nog steeds te weinig op. Bijna zonde van de moeite, maar ik zet door. Alle beetjes helpen, nietwaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven