Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Annie wat balen dat het met kolven niet helemaal goed gaat. Heb je van die neusspray? Dat kan wel eens helpen (heb ik nu bij Gijs in het begin gebruikt; werkte als een tiet).

En herstelt het zich als je weer thuis bent bij Sverre of ook niet? Meestal zie je dat kindjes dan de productie weer op gaan schroeven. Zit je vast aan je werkdagen? Anders zou je er voor kunnen kiezen om om de dag te werken ipv aaneengesloten dagen. Of mss kun je live gaan voeden, daar heb je nml ook recht op (ipv kolven).

Wat ik eigenlijk altijd deed was voor de eerste voeding kolven (en dan dus elke dag; het kost wat energie). Maar door elke dag die eerste voeding te kolven (en daarna nog gewoon te voeden) ging mijn productie omhoog. Ik kolfde dan ook het meest tov de rest van de dag en dan had ik toch weer wat buffer voor in de vriezer. Op een gegeven moment ging het me opbreken om ook op niet-werkdagen te kolven, maar zo heb ik het wel kunnen redden.

Ik hoop dat je het vol kunt houden meissie! Ik vond het kolven ook zo frustie... en zeker op mijn 2e werkdag haalde ik bijna niks meer uit mijn borsten.

Pebbs hoe is het jou bevallen? Weer fijn met je hartelijke collega's.... Ik snap volgens mij wel hoe je je voelt!

Mir wat zielig voor Hannah en voor jou... voor haar dat ze zo ziek is en voor jou dat je je zorgen maakt.... Liefs!!!

Ringel, kom je tot rust nu je thuis zit? Wel rustig aan blijven doen he, interieurstyliste!

Krook; het staat genoteerd hoor... haha, gek wijf! Wel balen dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde (oh man... zo heb ik 2,5 jaar rondgelpen... "op naar de volgende ronde....")

Gijs heeft al 2 nachten doorgeslapen van 11 tot 7... lekker! Ik hoop dat hij het volhoudt, dan kom ik zelf ook wat meer aan mijn nachtrust toe. Eerste nacht dat hij dat zo had gedaan, zaten mijn borsten overvol... als je er op duwde, spoot de melk er al uit. Vanmorgen na de voeding zette ik 'm rechtop op schoot en er kwam me toch een golf melk uit dat lijfje... Ik was tot op mijn onderbroek nat! En ik had hem natuurlijk al gewassen en aangekleed, kon ik weer opnieuw beginnen.

Op de valreep nog ff lekker ruzie gemaakt met de man. Die eikel vroeg niet eens of hij kon helpen of iets moest doen, nee, hij zei tegen Gijs "och jochie...". Ja en ik dan!!! Tot mijn bilnaad in de melk-spuug....

Nu ga ik maar weer naar mijn manneke, ik ga 'm nog maar voeden. Zal wel een raar dagje worden zo. Straks ga ik het wagen om te voet naar de stad te gaan, ben autoloos en moet luiers hebben.

KUS!
woon je ver van het centrum Ris? Succes! (en mannen kunnen echt horkenzijn he)

@Annie, ik heb geen idee meer hoe het met mij en m'n kolfavonturen op het werk ging. Opzich wel redelijk geloof ik. Maar ik wens je heel veel sterkte toe. Maar onthou wel dat het geen schande is, als het niet gaat zoals je graag zou willen om over te stappen op de flesjes. Het zou zo zonde zijn als je als een gefrustreerde mama aan de kolf zou hangen, terwijl dat eignelijk niet nodig is. geef het een kans en als het niet wil, dan kun je iig zeggen dat je er alles aan hebt gedaan om het goed te laten verlopen.

@krook, als je nu nog ff de exacte datum en tijd van julie sexcapades neer kwakt, kunnen we gaan gokken of het raak was of niet (en dan aan de hand van de chinese conceptie kalender berekenen of het een jochie of eenwichie wordt;-p) hahahahaha. lekker ding.....

hier gaar alles wel z'n gangetje. Lief had gisteren een spijbeldag genomen van zijn werk. Je wordt er af en toeberoerd van hoe hij naar z'n werk gaat, met zo'n enorme tegenzin......de lieverd. Met de harde buiken gaat het op zich ook wel redelijk. Ik moet gewoon niet teveeldoen en m'n gemak houden (maar dan zie je een vuile vloer en de stofzuiger staat toch beneden....) Gisteravond met collega's uit eten geweest super gezellig, maar moet het wel bezuren. en gaat Mayte ook nog eens boven op m'n buik staan (we zaten op de bank en mevroi is van het klimmen momenteel) grrrrrrrrrrrr auw auw auw auw....ook baby vond het echt niet leuk en begon heftig te spartelen (zou ik ook doenals iemand op m'n achterwerk ging staan!) maar nu ligt wijffie in d'r bed, ga zo de lunch rommel maar opruimen, alles voor het avond eten staat al klaar dus hoef het alleen nog maar op het vuur te zetten. planning!
Ja, daar was ik ook weer even... vandaag weer een lekkere werkdag. Gisteren ook en toen 's avonds nog rapportavond, dus drukdruk. Had zonet pas tijd om alles te lezen maar heb eigenlijk geen zin om te reageren, dat doe ik wel weer vanaf morgen.

Wel benieuwd hoe het Pebbs bevallen is, werken en 2 meiden achter laten? Bleven ze bij je moeder? Heb je er al over nagedacht hoe laat je uit je bed moet als je twéé meiden aan moet kleden, eten moet geven en naar de opvang brengen? Ik zie daar als een berg tegenop namelijk...

Vanavond heeft de man weer cursus en Jasje ligt net lekker in bed. Ik ga dus maar bankhangen en misschien ook even badderen. Beetje harde buiken dus relaxen!

Doei...
Haha, grappig, die Avatar maker...In het groot leek 'ie meer op mij dan nu
Ik heb een nieuwe avatar! (eentje met een piercing... haha, zou ik in het echt nooit durven!)

HUH??? Waar is dat kreng nou?
En nu???
En poging drie...
HOE WIJZIG IK MIJN AVATAR (en verlos ik mijn digi-dinnen van deze spam....)
Ris, ik zie je nieuwe wel hoor, gewoon heeeeeeeel vaak op f5 duwen.

Wat kan ik jullie goed herkennen, benieuwd wat jullie van de mijne vinden.

(al voel ik me nog steeds erg verbonden met mijn Amelie-avatar!)

Dus meiden: f5
Die van Mmmoi lijkt vooral op Jasmijn, hahahaha! Dus nu hebben we een idee hoe Jasmijn er over 25 jaar uitziet! Ze lijkt erg op haar mama!
hmmmm nou moet ik ook he. Alhoewel, ik heb jullie allemaal gepoked met de buddie poke op hyves (als het goed is) en dat poppetje kun je ook zo goed als jezelf maken....(nou heb ik die van mij wel wat opgeleukt emt groen haar en hoe ik er "vroegah" bijliep.
Haha wat grappig, die Avatars.

Het werken maandag viel me wel mee. Hoe meer je er tegen op ziet hoe meer het meevalt. Het kolven ging ook super, ik heb meer gekolfd dan Eva uit de fles drinkt dus ik hoef nu niet meer te kolven op niet-werkdagen. Nu maar hopen dat het zo blijft.

Daarna nog de creche versierd in Sinterklaas stijl dus de maandag was erg druk.

Gisteren lekker relaxdagje gehouden.

Ik ben nog wel om middernacht achter de computer gekropen omdat Olliewood sale had en ik toch nog wakker was. Gelukkig vond ik dat ze deze keer niet zoveel leuks hadden anders had ik veel meer gekocht.

Gisteren ook bericht gehad over mijn sollicitatie. Het goede nieuws is dat hij mij een hele geschikte kandidaat voor die functie vindt en dat hij me graag zou willen hebben.

Het slechte nieuws is dat hij me, gezien de huidige economische situatie, geen zekerheid kan bieden en ik had aangegeven dat ik dat wel belangrijk vindt.

Er is nu dus afgesproken dat hij contact opneemt als ze meer zekerheid hebben, hij wil me dan graag op tweede gesprek.

@mmmoi: maandag was mijn moeder er maar donderdag moeten ze allebei naar de creche. Ik heb er nog niet over nagedacht hoe vroeg ik dan op moet, ik zie het wel.

Ik heb met manlief afgesproken dat degene die niet wegbrengt in ieder geval helpt met aankleden en aan tafel zetten.

Meestal gaan we net over 7 ontbijten dus dan kan de eerste al naar het werk. Die is dan weer op tijd terug om op te halen.

Ik denk dat ik breng en manlief ophaalt want hij gaat altijd graag op tijd weg.

@ris: lekker zeg dat Gijs al zo goed heeft geslapen. Daar wacht ik ook nog steeds op. 23.00 tot 5.30 is nog steeds het record en dat is alweer van weken geleden.

@krokus: balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Ik duim voor je voor de volgende maand.

@mirjam: arme Hanna (en arme jij met de zorgen). Kon je er maar achter komen waar het aan lag.

Bij het zoontje van de schoonmaakster zijn laatst de amandelen geknipt en ineens eet hij als een bouwvakker doordat zijn keel niet steeds pijn doet en praat hij veel beter doordat zijn oren niet steeds dicht zitten.

Nog geshopt bij Olliewood?

@annie: volgens mij is het inderdaad een virusje want gisteren heb ik Floor in haar reserve broek van de creche gehaald omdat de poep overal zat.

Ben ik met mijn zeefhoofd de vieze spullen ook nog op de creche vergeten dus die liggen daar nu in een zakje lekker te stinken.

Ik ben gisteren druk bezig geweest om een mooie geweven draagdoek te vinden. Ik draag Eva graag in de tricotslen maar die begint nu al best door te hangen. Een geweven doek schijnt veel steviger te zijn dus dat was meteen een mooi sinterklaas cadeautje.

Nadeel vind ik dat het zo'n alternatief gebeuren is en dat zie je ook terug in veel van de draagdoeken. Ik heb nu een vrij dikke doek in donkerblauw uitgezocht en voor het voorjaar en de zomer wil ik dan nog een dunnere doek in knalroze ofzo.

Eerst maar eens kijken of ik niet hopeloos in de knoop raak met dat ding.

Ze doen het trouwens tweedehands erg goed omdat ze ingedragen het lekkerst zitten dus ze zijn tweedehands nauwelijks goedkoper dan nieuw.
@mmmoi: ga jij nog iets bestellen bij olliewood? Ik wilde voor Eva een setje halen maar ik kon hem vannacht niet vinden. Nu zie ik hem er ineens weer bij staan dus ik baal wel dant dan moet ik weer 5 euro verzendkosten betalen.

Mocht jij nog wat bestellen dan kan je dat setje misschien meebestellen. Dan kan hij mooi met die doek meegestuurd worden.
hoi meiden,

ff snel een teken van leven

druk met een ziek kind een kind wat niet lekker in zijn vel zit en met werken en sinterklaas etc.

ga vanmiddag ff alles lezen en reageren.
yeah! Ik heb ook een andere avatar!
Nou, dan kan ik niet achterblijven. Ik ga ook knutselen.
al klaar of wachten op mailtje?
Hij doet het niet.

Ik heb al 2 keer mijn poppetje in elkaar geknutseld (erg geslaagd al zeg ik het zelf) en zodra ik hem definitief wil maken krijg ik na een hele tijd laden een foutmelding.
das vaag. Ik had het binnen 15 minuten op de mail staan en vandaar kunnen browsen hierheen.
Haha, wat leuk, die Avatars, ik kan jullie echt heel goed herkennen! Ik heb de mijne een kléin beetje aangepast, ik was mijn ketting vergeten (terwijl ik juist van de blingbling ben) en ik vond mijn hoofd te bol

@Pebbles: Hè, wat vervelend, ik heb net vanochtend op Olliewood zitten bestellen en lees daarna pas je berichtje. Sorry sorry sorry... Ik heb een Cakewak jurk voor Jas d'r verjaardag besteld en voor de baby een boxpak en een vestje. Heel erg leuk. Wat heb jij allemaal besteld dan? Ik vond dat er voor babymeisjes heel veel leuks was, vooral van Cakewalk en Oilily!

@Annie: Haha, wat grappig dat je mijn Avatar op Jasmijn vindt lijken. Ze heeft toch echt een heel andere haarkleur dan ik en haar ogen zijn nog veel donkerder dan de mijne. Maar ik zou het wel leuk vinden als ze op mij ging lijken...

@Ringel: Ik had de Avatar echt diréct in mijn mail! Zo gepiept dus...

@Pepiet: Wat vervelend, twee kindertjes ziek...knappen ze al een beetje op?

@Ris: Ik zie die piercing in je avatar niet...zal wel heel klein zijn ofzo?

Vanochtend ging ik even winkelen in het centrum met mijn vriendin en Jas en Isabel. We hadden nu eindelijk lootjes getrokken bij de schoonfamilie, dus kon ik inkopen gaan doen. Ben al bijna klaar, voor mijn schoonzus een leuke tas en sieraden gekocht, niet moeilijk! Toen was er bij de Prénatal uitverkoop van positiemode, bijna alle dingen voor maar 5 euro! Ik heb 2 jurkjes en een rokje gekocht, dat rokje is wel heel kersterig, maar dat is juist wel leuk, zeker omdat Jas ook met kerst jarig is vind ik. Ik moet het nog passen maar het zag er goed uit!

Toen mijn vriendin weg ging, zei ik tegen Jasmijn, 'Zwaai even naar je vriendin Isabel'. Dat deed ze en toen zei ze: 'Nee mam, Floortje isse mijn vriedin' hahahaha ik vond het zó leuk! Je moet maar snel weer eens komen Pebbs Ik vond het ook supergezellig toen ik bij jou was. De man zei dat je maar eens moest komen logeren, dan konden wij samen naar een musical, aangezien jouw man er niet veel om geeft, toch? Ik vond het wel een goed idee!

Vandaag ga ik lekker een relaxte dag houden, geen zin om iets te doen. Vanavond de tweede rapportavond, dan ben ik er weer vanaf.

Ik heb mijn uitnodiging voor de zw.gym binnen, ik moet op 15 december voor het eerst! Wel zin in...toch ook vaag...

Ga nu even lekker lezen op de bank. Doei lieverds!
@mmmoi: en dan je man op alle meiden passen als wij naar de musical zijn (hmmm, misschien wel een goed idee ).

Als ik blijf logeren hebben we wel een keer wat meer tijd. En Tarzan wil ik nog best heen (na 4 keer kan je best nog een keer toch?).

Ik heb een oilily boxpakje besteld en een setje van cakewalk voor Eva. Voor Floor alleen een sweatvestje van Z8, dat zit wat lekkerder in de auto en als het wat minder koud is.

Ik had van Z8 ook nog een legging en tuniekje voor Eva willen hebben maar die kon ik dus vannacht niet vinden.

Avatar is nog steeds niet gelukt.

@Pebbs: Heejeuh, ik ben PAS 3 keer bij Tarzan geweest hè, ff dimmen jij...

Enneh, wij hebben vet eng dezelfde smaak. Ik heb dus een jurk van Cakewalk voor Jasmijn gekocht en voor de baby een boxpak van Oilily en een vestje van Z8. WHAHAHAAAA! Serieus, ik had de merken hieronder nog niet genoemd.

Logeren lijkt me hartstikke gezellig. Enne, wat raar van die Avatar. Bij mij was 'ie er zó!

Get, Jasmijn is bezig een krentenbol te villen. Ze wil alleen de rozijnen eten. De plukjes brood legt ze op tafel of gooit ze op de grond. Toen ik mopperde dat ze zat te knoeien zei ze: 'Jij moet maar effe stofzuigen jij' echt LETTERLIJK. Bijdehandje...
He he.... F5 drukken dus... wat een sufmuts ben ik toch!

Mmmoi; piercing zit in mijn kin (...). Ik lijk zelf ook wel vind ik, zou wel zulk haar in het echt willen; dat zo de hele dag blijft zitten.

Pebbs; waar heb jij jouw draagdoek besteld? Ik wil ook een nieuwe (voor mijn verjaardag) om dezelfde reden als jij! Ik heb een draagdoek geleend van mijn vriendin; zal even overleggen of ik 'm mag verkopen (zal ze mss wel leuk vinden ook)

Ben niet bijgelezen (alweer niet).... Gijs is aan het huilen, Ella heeft een pesthumeur en ik ben bekaf want 2,5 uur door de stad aan het sjouwen geweest en nog ben ik vanalles vergeten.... (zoals een Sintkado'tje...GRRR)

Kus!!!
@mmmoi: hee zeg, je hebt mijn smaak ingepikt. haha. Echt grappig.

Welke kleur vestje heb je besteld? Ik de donkerblauwe voor Floor. Voor Eva wilde ik er ook eigenlijk wel 1 maar niet dezelfde kleur en grijs vond ik een beetje saai. Ze hebben roze gehad maar die was er alleen in 56.

Er ligt hier trouwens een pakje van de gehandicaptenwinkel te wachten tot het maart is.

@ris: ik heb een hoppediz paris besteld via www.voedingskleding.nl Ik wil ook nog een dunnere doek in een lichtere kleur voor de zomer.

Welke heb je nu te leen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven