Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bree van de kamp iig en Sourcy ofzoiets
En Sorende.

Jammer van Bree, ik las haar altijd graag.
Ach, Bree was toch al vrij nieuw? Ken haar vorige nick ook nog wel. Komt vast wel terug.

Naja, als je een nieuwe nick/forumchange nodig hebt geloof ik dat graag hoor.

Herkennen doe ik geen kip, zo'n neus heb ik dus absoluut niet.

Ik heb er zelf nog nooit over nagedacht, een nickchange. Als ik herkend wordt zal het me echt jeuken. Ik deel wat ik wil delen, met alle gevolgen van dien
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik werd herkent door mijn buurvrouw. Opzich niet zo'n ramp. Maar ik schreef ook in topics mee over zwanger worden en dat we destijds met ICSI zouden beginnen. Maar toen kreeg ik van buuf tips over hoe je zwanger kan raken. En dat vond ik toch heel naar. Ze wist precies wat me bezig hield op het forum.

Ik ben wel vaker herkent op het forum, maakt me ook niet zoveel uit. Maar desbetreffende ging me echt volgen.
quote:Alixane schreef op 19 juni 2016 @ 23:36:

Wie zijn er allemaal op anoniem gegaan? Er staan er nogal wat in het modtopic.Iig Sensy12. Hopelijk komt ze terug, want ik las haar heel graag.
Slik die kikker!
quote:AllyMcBeal schreef op 19 juni 2016 @ 22:19:

[...]

Er staan rare advertenties voor de Viva blogs onderaan de pagina, eentje ging over blote dildo's geloof ik. Was een discussie net op het moderator topic. Ja en de grote grap is dat er vervolgens naar reactie en bug topic word verwezen maar als je het daar aangeeft mikken ze je post eraf want 'offtopic' aangezien ze er geen reet aan gaan doen. Een paar maanden geleden echter gaf de CM aan dat de 18+ content er uit zou worden gehaald dus als ik ze fijntjes attendeer dat dit dus niet nagekomen wordt krijg je eerst een lul smoes dat die dingen onder 'lijf' vallen en daarna ben je dus blijkbaar offtopic en wordt je post op bugtopic weg gegumd.
Het is een trieste situatie, dus in het topic zelf ga ik maar niet zo reageren. Maar ik moest toch even lachen toen ik dit las:quote:Ik ben een meisje van 15 en mijn vader is dan ook zwaar alcoholistisch.Blijkbaar is alcoholisme een logisch gevolg van het hebben van een 15-jarige dochter.....
anoniem_271947 wijzigde dit bericht op 20-06-2016 07:43
Reden: Typo
% gewijzigd
Oh dear, how sad, never mind.
Eens hats. Ik zou ook niet blij zijn als iemand met mijn toptitel bemoeit.
quote:Ttass28 schreef op 20 juni 2016 @ 08:28:

Eens hats. Ik zou ook niet blij zijn als iemand met mijn toptitel bemoeit.

Als het geen ranzige titel is en je er geen rare fouten in maakt gebeurt dat ook niet. In dit geval betekent de titel iets totaal anders dan de TO bedoelt, en dat stoort me. Het is ook verwarrend voor anderen.

Bemoeien is trouwens een wederkerend werkwoord.
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 07:42:

Het is een trieste situatie, dus in het topic zelf ga ik maar niet zo reageren. Maar ik moest toch even lachen toen ik dit las:

[...]

Blijkbaar is alcoholisme een logisch gevolg van het hebben van een 15-jarige dochter..... Ik had hem ook gezien. Zo sneu die situatie, maar deze fout vond ik wel grappig.
quote:Ttass28 schreef op 20 juni 2016 @ 08:28:

Eens hats. Ik zou ook niet blij zijn als iemand met mijn toptitel bemoeit.Dan moet je geen verwarrende fouten maken in je topictitel.
Hmm, deze Edwin doet me wel heel erg aan Martin81 aka Geleerd/Burke denken: Link
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik meende hem laatst ook al te herkennen, met een andere nick. Hij probeert de Vivavrouwtjes dus weer subtiel op de kast te krijgen.
quote:prik schreef op 20 juni 2016 @ 08:34:

[...]

Als het geen ranzige titel is en je er geen rare fouten in maakt gebeurt dat ook niet. In dit geval betekent de titel iets totaal anders dan de TO bedoelt, en dat stoort me. Het is ook verwarrend voor anderen.

Bemoeien is trouwens een wederkerend werkwoord. Zeer eens.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Het zal vast mijn afwijking zijn, maar ik heb toch altijd moeite met mensen die het zelfs voor de middelbare school over studeren, studie, student en dat soort dingen hebben.......
Andersom is juist lollig, mijn partner doet er een studie bij, naast zijn fulltime baan en heeft daardoor een studentenkaart. Krijgt ie een euro korting bij de bioscoop, omdat hij student is
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 16:21:

Het zal vast mijn afwijking zijn, maar ik heb toch altijd moeite met mensen die het zelfs voor de middelbare school over studeren, studie, student en dat soort dingen hebben.......En MBO dan?
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 16:53:

[...]

En MBO dan? Eerlijk antwoord?
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 16:21:

Het zal vast mijn afwijking zijn, maar ik heb toch altijd moeite met mensen die het zelfs voor de middelbare school over studeren, studie, student en dat soort dingen hebben.......Yep, ik ook.
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 16:53:

[...]

En MBO dan? Ook.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 16:55:

[...]

Yep, ik ook.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben.

Eigenlijk vind ik dat je alleen aan een universiteit kunt studeren
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 16:54:

[...]

Eerlijk antwoord?

Dat is hier niet wenselijk

Want MBO is ook studeren, hoor.
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 17:02:

[...]

Ik ben blij dat ik niet de enige ben.

Eigenlijk vind ik dat je alleen aan een universiteit kunt studeren

Eens met het doorgestreepte.

Ik heb HBO gedaan. Ging altijd gewoon naar school.
Ik heb op het mbo gewerkt, zelfs niveau 2 leerlingen noemen zich student. Tja, ik ben misschien een oud wijf, maar dat vind ik nergens op slaan. Zelfs redelijk veel hbo'ers vind ik eigenlijk geen studenten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 17:06:

Ik heb op het mbo gewerkt, zelfs niveau 2 leerlingen noemen zich student. Tja, ik ben misschien een oud wijf, maar dat vind ik nergens op slaan. Zelfs redelijk veel hbo'ers vind ik eigenlijk geen studenten.Niveau 2....da's nét een startkwalificatie, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven