Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
maandag 20 juni 2016 om 17:33
maandag 20 juni 2016 om 17:35
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 17:32:
Ik hou wel van vlees, maar eet het niet elke dag.
Wilde eigenlijk binnenkort eens een recept met konijnenragout uitproberen, heb nog nooit een flappiegegeten. Bij de poelier! Niet bij AH, alsjeblieft. Pretty please.
Ik hou wel van vlees, maar eet het niet elke dag.
Wilde eigenlijk binnenkort eens een recept met konijnenragout uitproberen, heb nog nooit een flappiegegeten. Bij de poelier! Niet bij AH, alsjeblieft. Pretty please.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
maandag 20 juni 2016 om 17:36
quote:BridgetteDubois schreef op 20 juni 2016 @ 17:34:
Alsof andere slachtdieren wel een fijn hok hebben, Sap. Net zo erg voor een varken als voor een konijn.Ja da's waar. Varkens zijn net zo slim als honden. En wie eet er nu een hond?? Maar goed, ik ben verstokt vegetarier. Kan me sowieso niet voorstellen dat ik ooit vlees zal eten.
Alsof andere slachtdieren wel een fijn hok hebben, Sap. Net zo erg voor een varken als voor een konijn.Ja da's waar. Varkens zijn net zo slim als honden. En wie eet er nu een hond?? Maar goed, ik ben verstokt vegetarier. Kan me sowieso niet voorstellen dat ik ooit vlees zal eten.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
maandag 20 juni 2016 om 17:39
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 17:36:
[...]
Nee, sowieso niet bij de AH.Bij de LIDL zeker? Doe jij maar gewoon wat jij wil doen, dan doe ik dat ook. Ik vind het niet echt erg hoor. Ik leef samen met een carnivoor. Die me wel eens pest met kerst, zoooo, eens even kijken hoe dik die billetjes zijn. Hij is ook dol op ze hoor. Ik heb twee dwergjes die ontzettend verliefd op elkaar zijn. Het is gewoon superromantisch om naar ze te kijken.
[...]
Nee, sowieso niet bij de AH.Bij de LIDL zeker? Doe jij maar gewoon wat jij wil doen, dan doe ik dat ook. Ik vind het niet echt erg hoor. Ik leef samen met een carnivoor. Die me wel eens pest met kerst, zoooo, eens even kijken hoe dik die billetjes zijn. Hij is ook dol op ze hoor. Ik heb twee dwergjes die ontzettend verliefd op elkaar zijn. Het is gewoon superromantisch om naar ze te kijken.
maandag 20 juni 2016 om 17:39
quote:BridgetteDubois schreef op 20 juni 2016 @ 17:37:
Ik eet ook geen vlees, maar van de wel vleeseters kan ik dus niet zo goed begrijpen waarom een koe wel kan en een hert niet bijvoorbeeld.
Moet iedereen ook zelf weten Hert geen probleem. Heb ik ook nog nooit als huisdier gehad.
Ik eet ook geen vlees, maar van de wel vleeseters kan ik dus niet zo goed begrijpen waarom een koe wel kan en een hert niet bijvoorbeeld.
Moet iedereen ook zelf weten Hert geen probleem. Heb ik ook nog nooit als huisdier gehad.
Oh dear, how sad, never mind.
maandag 20 juni 2016 om 17:41
Wild heeft een apart smaakje he? Ik heb wel eens een discussie gehad met een echte jager trouwens. Was wel een beetje slikken. Maar eerlijk gezegd, had ie erg veel verstand van dieren en daarmee kon hij het lijden wel flink beperken. Ik kon hem wel begrijpen want hij schoot alles wat hij aan vlees at zelf. Zouden de meeste mensen niet kunnen. Koeien zijn dan wel dom maar jaag maar eens een pen door dat hoofd. Ik zou het niet kunnen.
maandag 20 juni 2016 om 17:42
quote:Star schreef op 20 juni 2016 @ 17:38:
[...]
Omdat ik wild niet lekker vind. Simpel.
Dan is het inderdaad simpel en snap ik het wel
Maar omdat een konijn nou toevallig een huisdier is het niet willen eten, maar een kip wel dat gaat er bij mij niet zo in.
Maar zoals ik al zei, gelukkig beslist iedereen dat voor zichzelf.
[...]
Omdat ik wild niet lekker vind. Simpel.
Maar omdat een konijn nou toevallig een huisdier is het niet willen eten, maar een kip wel dat gaat er bij mij niet zo in.
maandag 20 juni 2016 om 17:43
quote:BridgetteDubois schreef op 20 juni 2016 @ 17:42:
[...]
Over het algemeen zijn mensen niet zo rationeel als ze wel zouden willen.
Ik begrijp dan weer heel goed waarom sommigen geen konijn willen eten en wel kip.
Maar ik ben dan ook een vleeseter bij uitstek, dus heb niet zo heel veel medeleven met dieren.
[...]
Over het algemeen zijn mensen niet zo rationeel als ze wel zouden willen.
Ik begrijp dan weer heel goed waarom sommigen geen konijn willen eten en wel kip.
Maar ik ben dan ook een vleeseter bij uitstek, dus heb niet zo heel veel medeleven met dieren.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar