Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 20 juni 2016 om 22:32
quote:hatsetats schreef op 20 juni 2016 @ 22:31:
'My precious' krijgt opeens een heel nieuwe betekenis. Ik zie het al helemaal voor me, verliefd en geobsedeerd starend naar zijn pielemuisje, onderwijl 'MY PRECIOUS' kraaiend.
'My precious' krijgt opeens een heel nieuwe betekenis. Ik zie het al helemaal voor me, verliefd en geobsedeerd starend naar zijn pielemuisje, onderwijl 'MY PRECIOUS' kraaiend.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
maandag 20 juni 2016 om 22:38
quote:hatsetats schreef op 20 juni 2016 @ 22:31:
'My precious' krijgt opeens een heel nieuwe betekenis. Ik zie het al helemaal voor me, verliefd en geobsedeerd starend naar zijn pielemuisje, onderwijl 'MY PRECIOUS' kraaiend.Snotver
'My precious' krijgt opeens een heel nieuwe betekenis. Ik zie het al helemaal voor me, verliefd en geobsedeerd starend naar zijn pielemuisje, onderwijl 'MY PRECIOUS' kraaiend.Snotver
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 20 juni 2016 om 22:57
quote:Oudblond schreef op 20 juni 2016 @ 21:29:
[...]
Op een netwerkbijeenkomst (door mij georganiseerd en ik had daar een duidelijke rol) was er een vage pipo die tegen me aan bleef praten. Op mijn gerichte vragen (poging om hem te plaatsen en nuttige contacten op te laten doen) kwamen vooral zweverige verhalen. Toen ik er eindelijk in slaagde om 'het afscheid in te zetten', plukte hij een kaartje uit zijn rugtas. Beetje verfrommeld en zo, maar hij bleek wel CEO te zijn van een bedrijf waarvan de website 'under construction' was.Tevens CFO, COO en CIO?
[...]
Op een netwerkbijeenkomst (door mij georganiseerd en ik had daar een duidelijke rol) was er een vage pipo die tegen me aan bleef praten. Op mijn gerichte vragen (poging om hem te plaatsen en nuttige contacten op te laten doen) kwamen vooral zweverige verhalen. Toen ik er eindelijk in slaagde om 'het afscheid in te zetten', plukte hij een kaartje uit zijn rugtas. Beetje verfrommeld en zo, maar hij bleek wel CEO te zijn van een bedrijf waarvan de website 'under construction' was.Tevens CFO, COO en CIO?
Oh dear, how sad, never mind.
maandag 20 juni 2016 om 23:41
quote:Mikadoos schreef op 20 juni 2016 @ 23:39:
[...]
Jaaa te gek!! Ik heb genoten. Heb jij ook gekeken?
Helaas, ik had een verplichting buitenshuis. Alleen de samenvatting gezien, maar Wales kwam behoorlijk sterk over!
De Welshe en Ierse supporters zijn zo geweldig dat ik hoop op een finale Wales-Ierland. Die maken er samen een feestje van, wie er ook wint.
[...]
Jaaa te gek!! Ik heb genoten. Heb jij ook gekeken?
Helaas, ik had een verplichting buitenshuis. Alleen de samenvatting gezien, maar Wales kwam behoorlijk sterk over!
De Welshe en Ierse supporters zijn zo geweldig dat ik hoop op een finale Wales-Ierland. Die maken er samen een feestje van, wie er ook wint.
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 21 juni 2016 om 09:22
dinsdag 21 juni 2016 om 11:26
Hey Pippi Langkous,
Life of Brian zijn ook favoriet bij hooligans.
Er staan fimpjes op internet waarbij te zien is dat het springen op de maat scheuren in het beton veroorzaakt.
Geef ze brood en spelen... Julius Cesar zei het al. Ach dat waren nog eens andere tijden.
My Precious. https://www.youtube.com/watch?v=Iz-8CSa9xj8
https://www.youtube.com/watch?v=UUNYCGZMtI8 en hiervoor
Life of Brian zijn ook favoriet bij hooligans.
Er staan fimpjes op internet waarbij te zien is dat het springen op de maat scheuren in het beton veroorzaakt.
Geef ze brood en spelen... Julius Cesar zei het al. Ach dat waren nog eens andere tijden.
My Precious. https://www.youtube.com/watch?v=Iz-8CSa9xj8
https://www.youtube.com/watch?v=UUNYCGZMtI8 en hiervoor