Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Avatar veranderen werkt (bij mij) iig weer.
quote:Mikadoos schreef op 15 juni 2016 @ 19:53:

Avatar veranderen werkt (bij mij) iig weer.

Bij mij ook.

Leuke avatar Mikadoos, je kan hem altijd nog een keer aanpassen hè.
Het forum is ineens een stuk sneller. Het kan zijn dat de traagheid (gisteren en vandaag) niet door het forumsysteem veroorzaakt is, maar door een ander programma (waarvoor de Technische Dienst niet verantwoordelijk is).

Eens kijken hoe snel het forum de volgende dagen is.
World of Warcraft: Legion
lijkt vooralsnog weer goed te gaan met de banners nee?

Jee.
Ik gebruik sinds het nieuwe forum een add-blocker. Ja ik was erop tegen maar als de keuze ligt vrijwel niet meer kunnen forummen door de reclame of een add-blocker is de keuze toch op het tweede gevallen.

Echter ik krijg sinds een uurtje ofzo toch een forum te zien vol reclame. Iemand enig idee hoe dat kan?

Yeah heb het zelf al op kunnen lossen!!!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:tinypotato schreef op 13 juni 2016 @ 11:48:

Als ik in de lijst kijk met topics waar ik gereageerd heb werken die zwarte vakjes (waarin het aantal reacties staat) niet. Vroeger waren deze wit (geloof ik) als er nieuwe reacties waren gekomen nadat je voor het laatst gekeken had, nu zijn ze altijd zwart.

Nog een keer.

En met adblock plus loopt mijn forum op chrome verder helemaal prima en is ook nog een stuk overzichtelijker, dus tip voor iedereen die last heeft van de reclames.
Helaas loopt de boel wéér vast en verschijnen de meldingen van scripts die gestopt zijn ook weer.
quote:YellowDiamond schreef op 20 juni 2016 @ 09:46:

Helaas loopt de boel wéér vast en verschijnen de meldingen van scripts die gestopt zijn ook weer.

Bij mij ook.

Roept Hayek
Aan het typen...............
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 20-06-2016 18:31
Reden: offtopic
% gewijzigd
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 20-06-2016 18:30
% gewijzigd
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 20-06-2016 18:30
% gewijzigd
Beste forummers,

Kunnen jullie op het moment dat een pagina vastloopt een screenshot maken en deze mailen? Dan kunnen we dit verder onderzoeken.

Groet,

CM VIVA
Het forum loopt vast. Er worden tips gegeven hoe gebruikers dit zelf kunnen verbeteren en jullie verwijderen die?

En ik heb twee keer een opmerking gepost over die zwarte vakjes, maar er wordt helemaal niet op gereageerd. Hoe zit het daarmee? Bij de laatste werkzaamheden is dit geloof ik mis gegaan en zou dit hersteld worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd.
Als ik op een bepaalde pijler zit (mobiel) werken de streepjes naast 'VIVA' niet meer (om snel naar een andere pijler te kunnen zonder eerst naar de homepage te gaan).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:streepjessokken schreef op 20 juni 2016 @ 22:10:

Als ik op een bepaalde pijler zit (mobiel) werken de streepjes naast 'VIVA' niet meer (om snel naar een andere pijler te kunnen zonder eerst naar de homepage te gaan).

Bedoel je het menu? Op welke pijler komt dit voor? En gebeurt dit alleen daar?

Welke telefoon gebruik je? En vindt dit alleen plaats wanneer je op 3G zit, of ook wanneer je via de wifi van het forum gebruik maakt?

Groet,

CM VIVA
quote:tinypotato schreef op 20 juni 2016 @ 19:40:

En ik heb twee keer een opmerking gepost over die zwarte vakjes, maar er wordt helemaal niet op gereageerd. Hoe zit het daarmee? Bij de laatste werkzaamheden is dit geloof ik mis gegaan en zou dit hersteld worden, maar dat is nog steeds niet gebeurd.

Dit is inderdaad nog niet opgelost. Staat nog op de planning van de TD.

Groet,

CM VIVA
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 21-06-2016 09:26
% gewijzigd
Oh dear, how sad, never mind.
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 21-06-2016 09:25
% gewijzigd
Ik ben net nieuw hier en op zich bevalt het goed .

Het enige nadeel vind ik dat het forum zooo ontzettend traag is (een tijdje geleden heb ik hier al eens rondgekeken en toen speelde het ook al). M'n computer is nog niet zo heel oud en op andere websites heb ik er eigenlijk geen last van. Kan dit komen door de vele bewegende reclames? Zo ja (of nee) hebben jullie tips om het forummen wat aangenamer te maken?
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
quote:CommunityManagerViva schreef op 21 juni 2016 @ 08:49:

[...]

Dit is inderdaad nog niet opgelost. Staat nog op de planning van de TD.

Groet,

CM VIVAOk, dank.
[..]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 21-06-2016 11:37
% gewijzigd
-
quote:Mandarijn89 schreef op 21 juni 2016 @ 11:47:

Bij mij crasht het forum alleen nog wanneer de Trivago reclame op de pagina staat!

Bij mij ook.

Van hotels.com naar Trivago..............

Ben benieuwd hoeveel tijd de TD deze keer nodig heeft om het probleem op te lossen.
Aan het typen...............
Tinypotato was hartstikke on topic, ik heb namelijk met mijn adblocker totaal geen last van crashes, iedereen die wel reclames ziet wel. Is dus echt de beste oplossing.
Mag je hier blijkbaar niet roepen, dat je Adblocker geïnstalleerd hebt. Ik snap ook volkomen (net als Hayek in zijn weggehaalde post) dat een forum inkomsten nodig heeft, maar zolang dat geen redelijk beschaafde reclames zijn (en al helemaal geen reclames die de boel steeds vast laten lopen...) wil ik die Adblocker er met liefde en plezier weer afhalen. Maar bewegende banners, schreeuwerige filmpjes die opstarten, flitsende zaken waar je spontaan epilepsie van krijgt... ik ben het spuugbeu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven