Het stamcafé XVI
woensdag 22 juni 2016 om 06:30
woensdag 22 juni 2016 om 06:52
quote:yette schreef op 22 juni 2016 @ 06:30:
Goedemorgen!
Jongste lag gisteren om 12.00 nog wakker bij me in bed en was om 6.00 alweer op. Ik dus ook.
Maar dat komt natuurlijk absoluut echt helemaal niet omdat hij zenuwachtig is voor het oefenen op de nieuwe school vandaag. Ben je mal, hoe kom je erbij?!Hihi. Nou ik hoop dat hij een leuke dag heeft!
Goedemorgen!
Jongste lag gisteren om 12.00 nog wakker bij me in bed en was om 6.00 alweer op. Ik dus ook.
Maar dat komt natuurlijk absoluut echt helemaal niet omdat hij zenuwachtig is voor het oefenen op de nieuwe school vandaag. Ben je mal, hoe kom je erbij?!Hihi. Nou ik hoop dat hij een leuke dag heeft!
woensdag 22 juni 2016 om 07:22
Goedemorgen!
Ik zie blauwe lucht en een flets zonnetje, zoveel fijner dan grauwe regen.
Had het de afgelopen dagen zo koud dat ik af en toe de verwarming nog een uurtje heb aangezet. En dan liep ik al in een dikke trui. Bah bah.
Vanochtend druk, maar ik hoop vanmiddag nog even op het balkon te kunnen zitten.
Ik zie blauwe lucht en een flets zonnetje, zoveel fijner dan grauwe regen.
Had het de afgelopen dagen zo koud dat ik af en toe de verwarming nog een uurtje heb aangezet. En dan liep ik al in een dikke trui. Bah bah.
Vanochtend druk, maar ik hoop vanmiddag nog even op het balkon te kunnen zitten.
woensdag 22 juni 2016 om 07:31
Het is hier wel heel vochtig, maar toch al beter dan gisteren. Ik word vaak een beetje somber van al die grijze grauwigheid. Als de zon schijnt is alles gelijk veel vrolijker. Woon denk ik echt in het verkeerde land, voor wat betreft de verdeling grijs en grauw / zon en blauw.
Maar nu aan de slag, boodschappen doen, pakketje wegbrengen, naar de markt, naar de fysio..........
Fijne dag iedereen.
Maar nu aan de slag, boodschappen doen, pakketje wegbrengen, naar de markt, naar de fysio..........
Fijne dag iedereen.
woensdag 22 juni 2016 om 09:10
Goedemorgen allemaal, de zon schijnt hier al hoor. Ik krijg er helemaal vakantie kriebels van of zou dat van het zoeken naar campings komen. Maar de heenreis heb ik zo'n beetje wel klaar en de terugreis zien we dan wel weer. Augustus duurt nog zo lang, gelukkig gaan we nog even 2 weken richting kinderen tussendoor.
I like being a mess. It's who I am.
woensdag 22 juni 2016 om 09:10
Morning everyone! Hier prachtig zomerweer. Gistermiddag voelde je de warme lucht al binnenstromen en de tuindeuren konden het grootste deel van de dag open. Alleen toen man en kinderen naar de A4D gingen, spetterde het even. En nu is het alweer behoorlijk warm. Moet zo de deur uit naar afspraak, ga lekker lopen, is niet ver bij kantoor vandaan. En idd. Dolf, zonder jas!
woensdag 22 juni 2016 om 09:11
quote:yette schreef op 22 juni 2016 @ 07:45:
Mooi werk, Kit!
Djeez, wat is dat jochie zenuwachtig stuiteren, etteren, schreeuwen ... en wedden dat het allemaal meevalt? Hij gaat volgend jaar groep 8 op een andere school doen en er vandaag vast een dagje meelopen.Haha maar niet toegeven dat hij zenuwachtig is.
Mooi werk, Kit!
Djeez, wat is dat jochie zenuwachtig stuiteren, etteren, schreeuwen ... en wedden dat het allemaal meevalt? Hij gaat volgend jaar groep 8 op een andere school doen en er vandaag vast een dagje meelopen.Haha maar niet toegeven dat hij zenuwachtig is.
I like being a mess. It's who I am.
woensdag 22 juni 2016 om 09:12
quote:AllyMcBeal schreef op 22 juni 2016 @ 09:10:
Goedemorgen allemaal, de zon schijnt hier al hoor. Ik krijg er helemaal vakantie kriebels van of zou dat van het zoeken naar campings komen. Maar de heenreis heb ik zo'n beetje wel klaar en de terugreis zien we dan wel weer. Augustus duurt nog zo lang, gelukkig gaan we nog even 2 weken richting kinderen tussendoor.
Waar ga je heen, Ally? Ik heb net vorige week het hotel voor de heenreis afgezegd, omdat we nu eerst naar het huis van mijn ouders in Frankrijk gaan, om de hond te droppen. Normaal namen mijn ouders haar altijd mee, maar nu gaat mijn vader alleen, met de trein. Dus we moesten het even anders aanpakken.
Heb je leuke campings gevonden? Ik kijk soms even op de sites van de campings waar wij heengaan, voorpret.
Nu eerst nog een droge week vinden om de tent in te spuiten en te pimpen...
Waar ga je heen, Ally? Ik heb net vorige week het hotel voor de heenreis afgezegd, omdat we nu eerst naar het huis van mijn ouders in Frankrijk gaan, om de hond te droppen. Normaal namen mijn ouders haar altijd mee, maar nu gaat mijn vader alleen, met de trein. Dus we moesten het even anders aanpakken.
Heb je leuke campings gevonden? Ik kijk soms even op de sites van de campings waar wij heengaan, voorpret.
Nu eerst nog een droge week vinden om de tent in te spuiten en te pimpen...
woensdag 22 juni 2016 om 09:16