Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:prik schreef op 22 juni 2016 @ 17:22:

Het topic van Ttas, over haar verpeste badkamervloer.O ja, liegen over de reden waarom de vloer verpest was? Heb het maar vluchtig gelezen, dus ik kan mis zijn.
Life is short. Eat dessert first.
quote:prik schreef op 22 juni 2016 @ 17:17:

Vandaag adviseerde ze een TO nota bene zelfs om verzekeringsfraude te plegen. En als je daar dan tegenin gaat zegt ze dat je dat zelf ook heus wel eens hebt gedaan. Blijkbaar is het in haar wereld heel normaal om te liegen tegen verzekeraars, politie, werkgevers, deurwaarders en weet ik met wat voor voorbeelden ze nog meer aankwam. In mijn werelds het dat niet, net zomin als het adviseren van fraude.Tas reageerde er netjes op
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 22 juni 2016 @ 17:24:

Tas reageerde er netjes op Zeker!
Is het staffen an sich eigenlijk wel iets wat oke gevonden word hier?

Even naar mezelf kijkend, ik spreek een ander aan op wat ie zegt en zo nodig nogmaals en dan meld ik dat ik ga staffen. Niet omdat ik geen leven heb of wil dat de ander een ban krijg maar omdat ik het te ver vind gaan. Gebeurt zelden overigens maar goed, het is desalniettemin wel gebeurd.

Ik dacht dat we die stafjes juist hadden hier om er voor te zorgen dat e.e.a. Niet gierend uit de klauwen liep hier?
Enn, joehoe !!!
Tsja. Maar dat werkt niet zo goed als er blijkbaar voorkeurforummers zijn bij de modjes die wel heel, heel ver moeten gaan voordat er eens ingegrepen wordt. Ik staf dan ook zelden of nooit. Vrij nutteloze bezigheid, ik forum wel om ze heen, want de negeerknop schiet ook niet zo op.
Ach ja, de ene gekkie mag wat meer dan de andere
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Het topic van Ttas, over haar verpeste badkamervloer.Bloody hell, bizar zeg!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:doornroosje9 schreef op 22 juni 2016 @ 17:22:

[...]

Dat denk ik ook.

Ik zou zelf geen goede moderator zijn. Denk dat ik dat gezeur en gestaf heel snel moe word. Dan zou je denk ik een goeie zijn. "Geen gezeur, ik beslis zelf wel"

Het topic van Ttas, over haar verpeste badkamervloer.Wat een rare reacties daar van Sapsorrow. Ze heeft echt haar eigen werkelijkheid. Helaas komt die vaak niet overeen met de realiteit van het gros van de mensheid.
Oplichten is toch illegaal? En aanzetten tot illegale activiteiten mag hier volgens mij niet .
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 17:47:

Oplichten is toch illegaal? En aanzetten tot illegale activiteiten mag hier volgens mij niet .I like your thinking!
quote:LaFleurNoire schreef op 22 juni 2016 @ 17:39:

Tsja. Maar dat werkt niet zo goed als er blijkbaar voorkeurforummers zijn bij de modjes die wel heel, heel ver moeten gaan voordat er eens ingegrepen wordt. Ik staf dan ook zelden of nooit. Vrij nutteloze bezigheid, ik forum wel om ze heen, want de negeerknop schiet ook niet zo op.Is ook mijn manier.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 17:47:

Oplichten is toch illegaal? En aanzetten tot illegale activiteiten mag hier volgens mij niet .Misschien even een stafje aan wagen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 juni 2016 @ 17:51:

[...]

Misschien even een stafje aan wagen? Je zou het haast doen ja.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juni 2016 @ 17:37:

Enn, joehoe !!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nicotientje schreef op 22 juni 2016 @ 17:34:

Is het staffen an sich eigenlijk wel iets wat oke gevonden word hier?

Even naar mezelf kijkend, ik spreek een ander aan op wat ie zegt en zo nodig nogmaals en dan meld ik dat ik ga staffen. Niet omdat ik geen leven heb of wil dat de ander een ban krijg maar omdat ik het te ver vind gaan. Gebeurt zelden overigens maar goed, het is desalniettemin wel gebeurd.

Ik dacht dat we die stafjes juist hadden hier om er voor te zorgen dat e.e.a. Niet gierend uit de klauwen liep hier?Ik staf alleen hele topics die duidelijk tegen de regels zijn (dus hengelaars, spammers etc.). Maar het staat iedereen wat mij betreft om te staffen als iemand over de schreef gaat. Alleen jammer dat er weleens wat makkelijk wordt gestraft...
Thnxz Hayek!

Dacht even dat ik ik niet hard genoeg typte!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2016 @ 17:07:

[...]

Dqt vind ik wel opmerkelijk; dat alle forummers waar ik eczeem van krijg elkaar héél leuk vinden.Ik ervaar dat ook zo en vind dat wel logisch eigenlijk.
Tegen mij mogen ze zeggen wat ze willen, dat boeit me niet zo veel. Maar een poos terug was iemand een topic echt flink aan het verzieken door te schelden en te provoceren, dat soort dingen staf ik wel. En vorig jaar waarde hier een kleurtjesmuts rond, die er een handje van had om op de psychepijler de meest kwetsbare TO's uit te zoeken en daar kwetsende dingen tegen te zeggen, die heb ik ook vaak gestaft.
Slik die kikker!
Ik staf alleen de spammers, toevallig vanmiddag nog eentje. Voor de rest zal het mij een zorg wezen wat iedereen zegt of doet. Ze zoeken 't maar uut
Hayek, een heel topic staffen? Hoe moet dat dan? Neem je alleen de beginpost of hoe werkt dat?
Gaan we nu weer allemaal omstebeurt melden wie er wel/niet/soms/alleen op stomme mensen/alleen op spammers staft?

Jeuj!!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 juni 2016 @ 20:04:

Gaan we nu weer allemaal omstebeurt melden wie er wel/niet/soms/alleen op stomme mensen/alleen op spammers staft?

Jeuj!! Ja duh.
quote:Mikadoos schreef op 22 juni 2016 @ 20:02:

Hayek, een heel topic staffen? Hoe moet dat dan? Neem je alleen de beginpost of hoe werkt dat?Kijk eens tussen de paginanummers en de eerste post. Daar staat een stafje voor het hele topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven