Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Houston we've got a problem...

Jullie zijn allemaal aan het RLen (nou ja zeg..) en er is

geen hol op tv vanavond...

En ik doe helemaal niks meer vandaag...
Ff stoom afblazen hoor. Ik vond het al zo raar dat mijn man steeds contant geld loopt te pinnen omdat hij verder alles met de pin doet. Niet veel. 20 euro per paar dagen. En ja hoor die rookt dus gewoon weer.

Ondertussen mag ik door mijn zwangerschap helemaal niks meer (sowieso al niet roken of drinken dus ik ben gestopt met roken voor ik zwanger werd.)

Maar nu is er ook nog zwangerschaps diabetes geconstateerd dus troostvoer mag ook niet meer. Kortom ik sta op een streng regime en heb ook enorm veel lichamelijke ongemakken van mijn zwangerschap. Maar hij paft gewoon weer lekker weg.

Hormonaal als ik ben vind ik hem nu even een enorm egoistische lul. Ik heb net geroepen dat ik maar weer een whiskey cola ga opentrekken. Kan mij het schelen. (dat doe ik natuurlijk niet maar ik ben echt fucking boos)
Voelt gewoon alsof ik in mijn eentje de lul ben en hij er niks voor hoeft te doen en straks gewoon een kind krijgt waar hij 0 komma niks doorzettingsvermogen voor heeft hoeven hebben en geen hol voor heeft hoeven laten.

Dat is zeker
quote:Deadpool schreef op 22 juni 2016 @ 20:17:

Ff stoom afblazen hoor. Ik vond het al zo raar dat mijn man steeds contant geld loopt te pinnen omdat hij verder alles met de pin doet. Niet veel. 20 euro per paar dagen. En ja hoor die rookt dus gewoon weer.

Ondertussen mag ik door mijn zwangerschap helemaal niks meer (sowieso al niet roken of drinken dus ik ben gestopt met roken voor ik zwanger werd.)

Maar nu is er ook nog zwangerschaps diabetes geconstateerd dus troostvoer mag ook niet meer. Kortom ik sta op een streng regime en heb ook enorm veel lichamelijke ongemakken van mijn zwangerschap. Maar hij paft gewoon weer lekker weg.

Hormonaal als ik ben vind ik hem nu even een enorm egoistische lul. Ik heb net geroepen dat ik maar weer een whiskey cola ga opentrekken. Kan mij het schelen. (dat doe ik natuurlijk niet maar ik ben echt fucking boos)

Bah! Dat is een nare kutstreek. En daar mag je best een avondje flink pissig om zijn!

En een hele dikke
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 juni 2016 @ 18:54:

Houston we've got a problem...

Jullie zijn allemaal aan het RLen (nou ja zeg..) en er is

geen hol op tv vanavond...

En ik doe helemaal niks meer vandaag...Netflix
zoo ben ik weer, heerlijk gegeten bij moeders en vader, kon helaas niet in de tuin vaders had last van klus syndroom en de tegels uit de tuin gerukt maar de nieuwe tegels komen pas over 2 weken. ook rond gesnuffeld in mams haar sieraden ga nu even de nieuwe ventilator in elkaar flansen, poes heeft een bus talkpoeder omgegooid toen ik weg was, ligt allemaal poeder op de vloer lijkt wel alsof er ook flink gesnoven is
Deadpool
Ik zit lekker met Hugo op de bank
Ok daar moeten wij als Sister girls wel wat aan doen, op zn minst een straf voor verzinnen.

10 kakkerlakken eten,1 nacht op een spijkerbed slapen, iets in die richting dacht zo...
quote:nijntje021 schreef op 22 juni 2016 @ 20:55:

zoo ben ik weer, heerlijk gegeten bij moeders en vader, kon helaas niet in de tuin vaders had last van klus syndroom en de tegels uit de tuin gerukt maar de nieuwe tegels komen pas over 2 weken. ook rond gesnuffeld in mams haar sieraden ga nu even de nieuwe ventilator in elkaar flansen, poes heeft een bus talkpoeder omgegooid toen ik weg was, ligt allemaal poeder op de vloer lijkt wel alsof er ook flink gesnoven is Hahaha
Nijn:

Nehh... geen zin om te Netflixen, jullie lastig vallen is leuker...

Was net op de bank in slaap gevallen en zit nu ff met koffie op het balkon mij te realiseren dat ik klaar ben met iedereen die moeilijkdoet. Ze gaan hun gang maar, ik doe niet meer mee...

Ben er qua gevoel vooral klaar mee, lucht me erg op...
Ttass je nieuwe ava is te gek .
Hé wat grappig Alice ik was ook in slaap gevallen. Echte sisterwives
Alle reacties Link kopieren
.
quote:brb33 schreef op 22 juni 2016 @ 21:19:

Iets onwijs duurs gekocht en het blijkt niet te werken.

hihi.. oww sorry dat is best wel ruk.

Als het niet werkt kun je het gewoon ruilen hoor! (Tenzij je het uit boosheid echt stuk gemaakt hebt of uit het raam gesmeten hebt)
quote:brb33 schreef op 22 juni 2016 @ 21:19:

Iets onwijs duurs gekocht en het blijkt niet te werken.Das niet leuk.
quote:iris1969 schreef op 22 juni 2016 @ 21:15:

Ttass je nieuwe ava is te gek .Bedankt he
Ttass, alvast een nieuwe ava voor als je baalt:

Voor bij een ondeugende bui
Iris
gek mens...

*begint stilletjes te fantaseren over een eventuele meet...*
quote:DianaBerrigan schreef op 22 juni 2016 @ 20:54:

[...]

Bah! Dat is een nare kutstreek. En daar mag je best een avondje flink pissig om zijn!

En een hele dikke Nou ik ben ook vet gezellig maar niet heus want zelf was ik behoorlijk verslaafd aan suikers dus koekjes en jellybeans en banaantjes en noem maar op. Maar door de zwangerschaps suiker vorige week cold turkey naar de schijf van 5 verkast. Dus je hoeft maar BOE te roepen en ik zit al op de kast. Dus deze actie van manlief was wel 1000x meer dan boe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven