Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
woensdag 22 juni 2016 om 09:50
quote:Het-groepje schreef op 22 juni 2016 @ 09:45:
Bleurgh.
Ik heb door een fout van de bank geen pas.
Nadat ik eerst onbeschoft te word werd gestaan in zo'n bankwinkel kreeg ik een samenvatting van mijn klacht en begrip voor mijn gevoelens in een mail terug.
Punt.
Dikke schijt verder dat ik niet AAN MIJN EIGEN geld kan komen dus.
Kan dus nu niet pinnen en moet steeds geld overschrijven op een andere pas.
En stond vanmorgen voor lul omdat ik onvoldoende saldo had zogenaamd, en moet vanmiddag nog een keer boodschappen gaan doen Bah! Als het helpt, toen ik vroeger nog achter de kassa zat gebeurde dat zo vaak dat dat eigenlijk best normaal was en niet voor lul
Bleurgh.
Ik heb door een fout van de bank geen pas.
Nadat ik eerst onbeschoft te word werd gestaan in zo'n bankwinkel kreeg ik een samenvatting van mijn klacht en begrip voor mijn gevoelens in een mail terug.
Punt.
Dikke schijt verder dat ik niet AAN MIJN EIGEN geld kan komen dus.
Kan dus nu niet pinnen en moet steeds geld overschrijven op een andere pas.
En stond vanmorgen voor lul omdat ik onvoldoende saldo had zogenaamd, en moet vanmiddag nog een keer boodschappen gaan doen Bah! Als het helpt, toen ik vroeger nog achter de kassa zat gebeurde dat zo vaak dat dat eigenlijk best normaal was en niet voor lul
woensdag 22 juni 2016 om 09:54
quote:DianaBerrigan schreef op 22 juni 2016 @ 09:37:
[...]
Slaan! De sister wives komen haar wel even een lesje leren
he wat, irritante mensen? Ik kom al, girlpowerrrrrr!!
Groepje: he jakkie wat irritant...
Idee om naar de bank te gaan om te kijken of je daar geld kan krijgen?
Of zullen wij, the sister-wives ff komen? Dames we hebben het wel druk vandaag zeg...
Ik ben ook een beetje zielig, het is mooi weer maar ik heb overleg en moet ook nog werken..
[...]
Slaan! De sister wives komen haar wel even een lesje leren
he wat, irritante mensen? Ik kom al, girlpowerrrrrr!!
Groepje: he jakkie wat irritant...
Idee om naar de bank te gaan om te kijken of je daar geld kan krijgen?
Of zullen wij, the sister-wives ff komen? Dames we hebben het wel druk vandaag zeg...
Ik ben ook een beetje zielig, het is mooi weer maar ik heb overleg en moet ook nog werken..
woensdag 22 juni 2016 om 10:13
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 juni 2016 @ 09:54:
[...]
he wat, irritante mensen? Ik kom al, girlpowerrrrrr!!
Groepje: he jakkie wat irritant...
Idee om naar de bank te gaan om te kijken of je daar geld kan krijgen?
Of zullen wij, the sister-wives ff komen? Dames we hebben het wel druk vandaag zeg...
Ik ben ook een beetje zielig, het is mooi weer maar ik heb overleg en moet ook nog werken..
Nee, ik ben erachter dat als je overschrijft je GELIJK al het geld op je andere rekening hebt, zo handig!
Moet je wel overschrijven of je mobiel meenemen
[...]
he wat, irritante mensen? Ik kom al, girlpowerrrrrr!!
Groepje: he jakkie wat irritant...
Idee om naar de bank te gaan om te kijken of je daar geld kan krijgen?
Of zullen wij, the sister-wives ff komen? Dames we hebben het wel druk vandaag zeg...
Ik ben ook een beetje zielig, het is mooi weer maar ik heb overleg en moet ook nog werken..
Nee, ik ben erachter dat als je overschrijft je GELIJK al het geld op je andere rekening hebt, zo handig!
Moet je wel overschrijven of je mobiel meenemen
woensdag 22 juni 2016 om 10:15
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 juni 2016 @ 09:54:
[...]
he wat, irritante mensen? Ik kom al, girlpowerrrrrr!!
Groepje: he jakkie wat irritant...
Idee om naar de bank te gaan om te kijken of je daar geld kan krijgen?
Of zullen wij, the sister-wives ff komen? Dames we hebben het wel druk vandaag zeg...
Ik ben ook een beetje zielig, het is mooi weer maar ik heb overleg en moet ook nog werken.. Buitenoverleg?
[...]
he wat, irritante mensen? Ik kom al, girlpowerrrrrr!!
Groepje: he jakkie wat irritant...
Idee om naar de bank te gaan om te kijken of je daar geld kan krijgen?
Of zullen wij, the sister-wives ff komen? Dames we hebben het wel druk vandaag zeg...
Ik ben ook een beetje zielig, het is mooi weer maar ik heb overleg en moet ook nog werken.. Buitenoverleg?
woensdag 22 juni 2016 om 10:46
woensdag 22 juni 2016 om 13:22
is dat van Tony Alice? ken ik niet,
zo ben er ook heerlijke yogales gehad was zo high als een kanarie ook een nieuwe ventilator geshopt poezenbeest had de vorige gesloopt ff snel eten en dan bij de ouders in de tuin chillen of binnen met de deur open met mijn ouders weet je het nooit
ook even zeuren, vriendlief had het dekbed overtrek (wat een lang woord ) gewassen maar niet uit de wasmachine gehaald met zijn stomme kop dus nu meurt het als een oud lijk kan het opnieuw wassen mannen
zo ben er ook heerlijke yogales gehad was zo high als een kanarie ook een nieuwe ventilator geshopt poezenbeest had de vorige gesloopt ff snel eten en dan bij de ouders in de tuin chillen of binnen met de deur open met mijn ouders weet je het nooit
ook even zeuren, vriendlief had het dekbed overtrek (wat een lang woord ) gewassen maar niet uit de wasmachine gehaald met zijn stomme kop dus nu meurt het als een oud lijk kan het opnieuw wassen mannen
woensdag 22 juni 2016 om 13:36
Zo. Overleg overleefd, nog 2 uurtjes werken, het is rustig dus ik heb
tijd om te forummen .
(als ik hard typ lijkt het vast of ik hard werk )
Collega was net niet lief tegen mij... ik liet duidelijk merken dat ik dat niet
leuk vond en toen kwam ze het goed maken .
Girrrrrrrrrrrrlpowerrrrrrrr! (of Alice power, ze heeft nog mazzel dat ik niet haar ben,
zij zou het toch wat minder lief oplossen haha...)
tijd om te forummen .
(als ik hard typ lijkt het vast of ik hard werk )
Collega was net niet lief tegen mij... ik liet duidelijk merken dat ik dat niet
leuk vond en toen kwam ze het goed maken .
Girrrrrrrrrrrrlpowerrrrrrrr! (of Alice power, ze heeft nog mazzel dat ik niet haar ben,
zij zou het toch wat minder lief oplossen haha...)
woensdag 22 juni 2016 om 13:38
quote:nijntje021 schreef op 22 juni 2016 @ 13:22:
is dat van Tony Alice? ken ik niet,
zo ben er ook heerlijke yogales gehad was zo high als een kanarie ook een nieuwe ventilator geshopt poezenbeest had de vorige gesloopt ff snel eten en dan bij de ouders in de tuin chillen of binnen met de deur open met mijn ouders weet je het nooit
ook even zeuren, vriendlief had het dekbed overtrek (wat een lang woord ) gewassen maar niet uit de wasmachine gehaald met zijn stomme kop dus nu meurt het als een oud lijk kan het opnieuw wassen mannen90g wassen die stank ga je niet snel uit krijgen.
is dat van Tony Alice? ken ik niet,
zo ben er ook heerlijke yogales gehad was zo high als een kanarie ook een nieuwe ventilator geshopt poezenbeest had de vorige gesloopt ff snel eten en dan bij de ouders in de tuin chillen of binnen met de deur open met mijn ouders weet je het nooit
ook even zeuren, vriendlief had het dekbed overtrek (wat een lang woord ) gewassen maar niet uit de wasmachine gehaald met zijn stomme kop dus nu meurt het als een oud lijk kan het opnieuw wassen mannen90g wassen die stank ga je niet snel uit krijgen.
woensdag 22 juni 2016 om 14:28
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 13:38:
[...]
90g wassen die stank ga je niet snel uit krijgen.Dat kunnen mijn overtrekken niet aan hoor. Dan kan ik ze voor het ledikantje gaan gebruiken. Laten drogen en nog een keertje wassen haalt de geur er ook uit.
[...]
90g wassen die stank ga je niet snel uit krijgen.Dat kunnen mijn overtrekken niet aan hoor. Dan kan ik ze voor het ledikantje gaan gebruiken. Laten drogen en nog een keertje wassen haalt de geur er ook uit.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 22 juni 2016 om 18:10
Aahh andijvie-gezeur..
Nou vooruit das ook gezeur.
Volgens mij kan je geuren met azijn eruit krijgen maar dat weet ik niet zeker.
Ik had zin in balletjes met pindasaus, heb er per ongeluk maar ff zelfgemaakte bami bij geflanst , heerlijk!
(Oww jee ik voel nog een communne taak aankomen... maar maar ik had er al een stuk of 12
Nou vooruit das ook gezeur.
Volgens mij kan je geuren met azijn eruit krijgen maar dat weet ik niet zeker.
Ik had zin in balletjes met pindasaus, heb er per ongeluk maar ff zelfgemaakte bami bij geflanst , heerlijk!
(Oww jee ik voel nog een communne taak aankomen... maar maar ik had er al een stuk of 12