Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
quote:Het-groepje schreef op 22 juni 2016 @ 09:45:

Bleurgh.

Ik heb door een fout van de bank geen pas.

Nadat ik eerst onbeschoft te word werd gestaan in zo'n bankwinkel kreeg ik een samenvatting van mijn klacht en begrip voor mijn gevoelens in een mail terug.

Punt.

Dikke schijt verder dat ik niet AAN MIJN EIGEN geld kan komen dus.

Kan dus nu niet pinnen en moet steeds geld overschrijven op een andere pas.

En stond vanmorgen voor lul omdat ik onvoldoende saldo had zogenaamd, en moet vanmiddag nog een keer boodschappen gaan doen Bah! Als het helpt, toen ik vroeger nog achter de kassa zat gebeurde dat zo vaak dat dat eigenlijk best normaal was en niet voor lul
quote:DianaBerrigan schreef op 22 juni 2016 @ 09:37:

[...]





Slaan! De sister wives komen haar wel even een lesje leren

he wat, irritante mensen? Ik kom al, girlpowerrrrrr!!



Groepje: he jakkie wat irritant...

Idee om naar de bank te gaan om te kijken of je daar geld kan krijgen?

Of zullen wij, the sister-wives ff komen? Dames we hebben het wel druk vandaag zeg...



Ik ben ook een beetje zielig, het is mooi weer maar ik heb overleg en moet ook nog werken..
quote:DianaBerrigan schreef op 22 juni 2016 @ 09:36:

[...]





Chocola. Tony met zeezout en karamel



On topic: waarom is Tony zo duur??Weet ik niet, vast fout maar nooit geproefd. Waarschijnlijk is het gewoon heel lekker of zo...
quote:DianaBerrigan schreef op 22 juni 2016 @ 09:50:

[...]





Bah! Als het helpt, toen ik vroeger nog achter de kassa zat gebeurde dat zo vaak dat dat eigenlijk best normaal was en niet voor lulDat helpt! Het voelt zo sloeberig.
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 juni 2016 @ 09:54:

[...]



he wat, irritante mensen? Ik kom al, girlpowerrrrrr!!



Groepje: he jakkie wat irritant...

Idee om naar de bank te gaan om te kijken of je daar geld kan krijgen?

Of zullen wij, the sister-wives ff komen? Dames we hebben het wel druk vandaag zeg...



Ik ben ook een beetje zielig, het is mooi weer maar ik heb overleg en moet ook nog werken..



Nee, ik ben erachter dat als je overschrijft je GELIJK al het geld op je andere rekening hebt, zo handig!

Moet je wel overschrijven of je mobiel meenemen
quote:Het-groepje schreef op 22 juni 2016 @ 10:11:

[...]





Dat helpt! Het voelt zo sloeberig.Hoeft niet! Shit happens, en trouwens, het is verder niet jouw probleem wat die kassadame van je denkt.
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 juni 2016 @ 09:56:

[...]





Weet ik niet, vast fout maar nooit geproefd. Waarschijnlijk is het gewoon heel lekker of zo...Heel fout want zo goddelijk
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 juni 2016 @ 09:54:

[...]



he wat, irritante mensen? Ik kom al, girlpowerrrrrr!!



Groepje: he jakkie wat irritant...

Idee om naar de bank te gaan om te kijken of je daar geld kan krijgen?

Of zullen wij, the sister-wives ff komen? Dames we hebben het wel druk vandaag zeg...



Ik ben ook een beetje zielig, het is mooi weer maar ik heb overleg en moet ook nog werken.. Buitenoverleg?
Mijn irritante collega zei zojuist sorry met een diepe knieval
Ja dat is idd nog een idee, buiten...

Alhoewel met een drukke autoweg voor de deur vergadert dat niet erg fijn denk ik...



Ier: (had ik al gezegd dat mijn zus zo heet, moet steeds nadenken dat ik hier tegen een andere Iris praat ;) ) goed zo, dat heb je goed geregeld



Moe, darmkramp.... (ontopic)
quote:DianaBerrigan schreef op 22 juni 2016 @ 10:15:

[...]





Heel fout want zo goddelijk



Ik eet ivm mijn darmen alleen sorbet (fruit) ijs...



Net wel Tonychocolony gekocht want mn chocola was op.

Heb ook chocomel gekocht...
Goodmorning lady's ik heb gesport, boodschappen gedaan, verse broodjes bij de bakker gehaald yamm. En nu heerlijk in mijn tuin zitten met een boek. Even niks vandaag.
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 juni 2016 @ 10:48:

[...]





Ik eet ivm mijn darmen alleen sorbet (fruit) ijs...



Net wel Tonychocolony gekocht want mn chocola was op.

Heb ook chocomel gekocht... Caramel zeezout?
Neuh...
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 juni 2016 @ 10:48:

[...]





Ik eet ivm mijn darmen alleen sorbet (fruit) ijs...



Net wel Tonychocolony gekocht want mn chocola was op.

Heb ook chocomel gekocht... Welke?
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 10:51:

Goodmorning lady's ik heb gesport, boodschappen gedaan, verse broodjes bij de bakker gehaald yamm. En nu heerlijk in mijn tuin zitten met een boek. Even niks vandaag.Goed bezig! Hoe is t met je huwelijk?
Melk passievrucht yoghurt.

Ben benieuwd want ken het spul niet.



Ladys, ik ga ff RLen, het is niet anders.

Later!!
quote:DianaBerrigan schreef op 22 juni 2016 @ 10:58:

[...]





Goed bezig! Hoe is t met je huwelijk?Ik ben nog niet getrouwd maar mijn relatie gaat goed.
quote:Alicemorgan82 schreef op 22 juni 2016 @ 11:03:

Melk passievrucht yoghurt.

Ben benieuwd want ken het spul niet.



Ladys, ik ga ff RLen, het is niet anders.

Later!!Laat je het weten hoe het smaakte?
is dat van Tony Alice? ken ik niet,

zo ben er ook heerlijke yogales gehad was zo high als een kanarie ook een nieuwe ventilator geshopt poezenbeest had de vorige gesloopt ff snel eten en dan bij de ouders in de tuin chillen of binnen met de deur open met mijn ouders weet je het nooit



ook even zeuren, vriendlief had het dekbed overtrek (wat een lang woord ) gewassen maar niet uit de wasmachine gehaald met zijn stomme kop dus nu meurt het als een oud lijk kan het opnieuw wassen mannen
Zo. Overleg overleefd, nog 2 uurtjes werken, het is rustig dus ik heb

tijd om te forummen .

(als ik hard typ lijkt het vast of ik hard werk )



Collega was net niet lief tegen mij... ik liet duidelijk merken dat ik dat niet

leuk vond en toen kwam ze het goed maken .

Girrrrrrrrrrrrlpowerrrrrrrr! (of Alice power, ze heeft nog mazzel dat ik niet haar ben,

zij zou het toch wat minder lief oplossen haha...)
quote:nijntje021 schreef op 22 juni 2016 @ 13:22:

is dat van Tony Alice? ken ik niet,

zo ben er ook heerlijke yogales gehad was zo high als een kanarie ook een nieuwe ventilator geshopt poezenbeest had de vorige gesloopt ff snel eten en dan bij de ouders in de tuin chillen of binnen met de deur open met mijn ouders weet je het nooit



ook even zeuren, vriendlief had het dekbed overtrek (wat een lang woord ) gewassen maar niet uit de wasmachine gehaald met zijn stomme kop dus nu meurt het als een oud lijk kan het opnieuw wassen mannen90g wassen die stank ga je niet snel uit krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 13:38:

[...]





90g wassen die stank ga je niet snel uit krijgen.Dat kunnen mijn overtrekken niet aan hoor. Dan kan ik ze voor het ledikantje gaan gebruiken. Laten drogen en nog een keertje wassen haalt de geur er ook uit.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Aahh andijvie-gezeur..

Nou vooruit das ook gezeur.



Volgens mij kan je geuren met azijn eruit krijgen maar dat weet ik niet zeker.



Ik had zin in balletjes met pindasaus, heb er per ongeluk maar ff zelfgemaakte bami bij geflanst , heerlijk!

(Oww jee ik voel nog een communne taak aankomen... maar maar ik had er al een stuk of 12

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven