Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 22 juni 2016 om 21:52
quote:Moirai schreef op 22 juni 2016 @ 21:49:
[...]
En een leugenaar. En een naar mens. Elke week weer wat nieuws erbij denk ik.Pfff, doe dan ook eens normaal joh. Zo is het voor mij niet meer bij te houden hoor. Een harteloze, leugenachtige, sletterige bitch it is . Of mis ik nog iets in het lijstje?
[...]
En een leugenaar. En een naar mens. Elke week weer wat nieuws erbij denk ik.Pfff, doe dan ook eens normaal joh. Zo is het voor mij niet meer bij te houden hoor. Een harteloze, leugenachtige, sletterige bitch it is . Of mis ik nog iets in het lijstje?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 22 juni 2016 om 21:52
quote:SallySpectra schreef op 22 juni 2016 @ 21:52:
[...]
Ik weet sinds gisteren dat je met je kind(eren) behoort te overleggen over het aantal werkuren. Vond ik wel een eye-opener eigenlijk.
O jee, dat heb ik niet gedaan.
Nu mislukt mijn kind zeker?
[...]
Ik weet sinds gisteren dat je met je kind(eren) behoort te overleggen over het aantal werkuren. Vond ik wel een eye-opener eigenlijk.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 22 juni 2016 om 21:53
woensdag 22 juni 2016 om 21:54
quote:SallySpectra schreef op 22 juni 2016 @ 21:52:
[...]
Ik weet sinds gisteren dat je met je kind(eren) behoort te overleggen over het aantal werkuren. Vond ik wel een eye-opener eigenlijk.Ik zeg nog wel eens tegen mijn kinderen dat mensen moeten werken om geld te verdienen, dus ouders ook. Schijnt ongelooflijk achterhaald te zijn. Ik hoef helemaal niet te werken.
[...]
Ik weet sinds gisteren dat je met je kind(eren) behoort te overleggen over het aantal werkuren. Vond ik wel een eye-opener eigenlijk.Ik zeg nog wel eens tegen mijn kinderen dat mensen moeten werken om geld te verdienen, dus ouders ook. Schijnt ongelooflijk achterhaald te zijn. Ik hoef helemaal niet te werken.
woensdag 22 juni 2016 om 21:55
Ik dump mijn kinderen op de bso om vervolgens met een boerka aan rond te gaan slenteren om te bewijzen dat ik schijt heb aan bejaarden. En om aan gratis geld voor de bso te komen natuurlijk.
Maar ik ben niet zo gemeen dat ik bejaarden snachts wil laten lopen, of anderen dat voor hun wil laten doen.
Maar ik ben niet zo gemeen dat ik bejaarden snachts wil laten lopen, of anderen dat voor hun wil laten doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 22 juni 2016 om 21:55
woensdag 22 juni 2016 om 21:56
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2016 @ 21:54:
[...]
heb jij ook weleens dat je complimenten krijgt over je koelkast frisse doos ?
nee in principe spreken mensen mij niet aan over mijn doos. en dat is ze geraden ook.
Ik merk wel dat ik mensen tegenwoordig in deel aan de hand van wat ik van hun gleuven weet. Zij met de schrale doos vanwege al die zeep, zij met de grasmat,
zo dus
[...]
heb jij ook weleens dat je complimenten krijgt over je koelkast frisse doos ?
nee in principe spreken mensen mij niet aan over mijn doos. en dat is ze geraden ook.
Ik merk wel dat ik mensen tegenwoordig in deel aan de hand van wat ik van hun gleuven weet. Zij met de schrale doos vanwege al die zeep, zij met de grasmat,
zo dus
woensdag 22 juni 2016 om 21:56
quote:barbaracartland schreef op 22 juni 2016 @ 21:54:
[...]
Ik zeg nog wel eens tegen mijn kinderen dat mensen moeten werken om geld te verdienen, dus ouders ook. Schijnt ongelooflijk achterhaald te zijn. Ik hoef helemaal niet te werken.Nou ja, dat is een kéuze. Een keuze waardoor je kinderen van 6:30 tot 20:30 opgesloten zitten in een soort bezemkast, vastgeketend aan andere zielige kindjes met werkende ouders, tot je ze weer komt halen. Of de nanny ze komt halen terwjil jij lekker gaat borrelen.
[...]
Ik zeg nog wel eens tegen mijn kinderen dat mensen moeten werken om geld te verdienen, dus ouders ook. Schijnt ongelooflijk achterhaald te zijn. Ik hoef helemaal niet te werken.Nou ja, dat is een kéuze. Een keuze waardoor je kinderen van 6:30 tot 20:30 opgesloten zitten in een soort bezemkast, vastgeketend aan andere zielige kindjes met werkende ouders, tot je ze weer komt halen. Of de nanny ze komt halen terwjil jij lekker gaat borrelen.
woensdag 22 juni 2016 om 21:57
quote:Moirai schreef op 22 juni 2016 @ 21:52:
[...]
Ik ben een keurige thuisblijfmoeder, zoals Pejeka het graag ziet.
Vandaar dat mijn kinderen zo goed gelukt zijn zeker?
[...]
Ik ben een keurige thuisblijfmoeder, zoals Pejeka het graag ziet.
Vandaar dat mijn kinderen zo goed gelukt zijn zeker?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 22 juni 2016 om 21:57
quote:Rhaegal schreef op 22 juni 2016 @ 21:56:
[...]
Nou ja, dat is een kéuze. Een keuze waardoor je kinderen van 6:30 tot 20:30 opgesloten zitten in een soort bezemkast, vastgeketend aan andere zielige kindjes met werkende ouders, tot je ze weer komt halen. Of de nanny ze komt halen terwjil jij lekker gaat borrelen.Ik laat ze wel eens een nachtje over. Hoeven ze ook niet zo vroeg op voor de VSO.
[...]
Nou ja, dat is een kéuze. Een keuze waardoor je kinderen van 6:30 tot 20:30 opgesloten zitten in een soort bezemkast, vastgeketend aan andere zielige kindjes met werkende ouders, tot je ze weer komt halen. Of de nanny ze komt halen terwjil jij lekker gaat borrelen.Ik laat ze wel eens een nachtje over. Hoeven ze ook niet zo vroeg op voor de VSO.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 22 juni 2016 om 21:58
quote:S-Meds schreef op 22 juni 2016 @ 21:56:
[...]
zo dusIk doe dat met wraps. De grootste groep doet er zalm op en kruidenroomkaas. Klootjesvolk.
[...]
zo dusIk doe dat met wraps. De grootste groep doet er zalm op en kruidenroomkaas. Klootjesvolk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 22 juni 2016 om 22:01
woensdag 22 juni 2016 om 22:01
quote:barbaracartland schreef op 22 juni 2016 @ 21:54:
[...]
Ik zeg nog wel eens tegen mijn kinderen dat mensen moeten werken om geld te verdienen, dus ouders ook. Schijnt ongelooflijk achterhaald te zijn. Ik hoef helemaal niet te werken.Is ook zo. Ik werk alleen voor een extra vakantie (ik bedoel, ik wil niet worden gezien in een driesterrenhotel) en die nóg mooiere auto. Pure luxe.
[...]
Ik zeg nog wel eens tegen mijn kinderen dat mensen moeten werken om geld te verdienen, dus ouders ook. Schijnt ongelooflijk achterhaald te zijn. Ik hoef helemaal niet te werken.Is ook zo. Ik werk alleen voor een extra vakantie (ik bedoel, ik wil niet worden gezien in een driesterrenhotel) en die nóg mooiere auto. Pure luxe.
woensdag 22 juni 2016 om 22:02