VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hahaha..dan zijn ze helemaal veranderd want:

Mormel: 1.86

Loeder: 1.73
Bij Mormel kan ik me die eerste lengte ook niet helemaal voorstellen. Vond het al erg lang voor een zoon van een kabouter moeder .
Apie 1,70 (of 1,61 of 1,79)

Japie 1,83 (1,74 of 1,92)

Ik denk dat Japie dat niet gaat halen hoor. Die heeft het kabouter postuur van mijn kant van de familie schat ik in. Maar goed die hormonen kunnen nog van alles doen.

Waar is het bij mij trouwens misgegaan? Ik ben ruim 5 cm kleiner dan mijn moeder Zal wel aan die 9 cm liggen.
Maar sowieso kloppen ze qua curve niet met kaboutermoeder want allebei knallen ze al sinds eerste jaar uit lengtecurve. Werd zelfs zo dat Loeder met haar laatste bezoek aan CB niet eens op curve kon worden geplaatst omdat ze er al niet meer op paste :-)

Mormel is nu met 2 jaar 10 maanden 1.04 en Loeder met 5 jaar en 4 maanden 1.22.
Hmm, volgens de berekening min negen cm kom ik op inderdaad op 1,58 m. Theorie bewezen.

ai duoboots dus ook mt 35! Zeker slecht voor portemonnee. Maar wel goed tegen half suicidale neigingen na hele dag zoeken naar een goed paar schoenen. Pfff, bijna alle zaken beginnen tegenwoordig bij mt 37.
Apie is ook 1,04 m en die wordt over 1 maand 4 Grappig!
En geloof dat het zo is dat hoe eerder de groeispurt bij jongens inzet, hoe korter die duurt. Hoe later, de langer de groeispurt zal duren. Bij meiden hangt het weer samen met ongesteld worden. Hoe eerder ongesteld, de korter de groeispurt. Na ongesteldheid is er amper meer een groeispurt.
Het hangt ervan af hoe lang je vader dan is Nathje, misschien ben je wel groter dan je vader ?

Maar ik denk dat je te weinig brinta hebt gekregen, zalt 't niet?
hahaha, mijn vader is wel klein maar ook weer niet zo klein

iets in de 1,70 en nog wat...
En maat 40 van schoenen wat wel weer heel klein is voor mannen, begreep ik laatst. Moeder heeft ook 36 dus dat is allemaal te verklaren.

Apie heeft mt 26 en Japie mt 21. Dat is ook niet groot volgens mij.
Bij ons hebben de kinderen lengte van Vrolijkerds kant van de familie, daar zijn ze allemaal lang. Gekke is alleen dat neefjes kleiner weer zijn dan M&L terwijl zwager en schoonzus net zo lang zijn als dat wij zijn.
En ik heb inderdaad te weinig Brinta gegeten want dat vond ik toch vies! Blegh. Dus daar zal het zeker aan liggen

Jammer dat ik nog een kastje moet olieen voor een klant anders hadden we wel even thee kunnen drinken Vrolijk. Dat zit ook nog steeds in het vat.
Je groeit voornamelijk in je slaap heb ik me laten vertellen en guess what, die kinderen van jullie doen niet anders .
quote:lien schreef op 24 november 2008 @ 13:52:

Je groeit voornamelijk in je slaap heb ik me laten vertellen en guess what, die kinderen van jullie doen niet anders .Whahahahaha..zou dat het zijn?
Haha, je bent lekker op dreef Lien!

Heb ik trouwens ook gehoord. Kinderen kunnen wel 1 cm groeien in 1 nacht!

Pas was er een puberknul op tv en die was in 1 jaar tijd 36 cm gegroeid. Die zal groeipijn hebben gehad?
Nath, zeker jammer! Maar lukt ons vast wel binnenkort!

Mormel heeft ook maat 26 en Loeder heeft maat 31
Wat een knul zeg! Lachen he die onderlinge verschillen. (en overeenkomsten van Mormel en Apie)

Goed voornemen om dit jaar nog af te spreken ok?
Merken jullie dat ik aan het uitstellen ben? Ik moet nog een kastje olie-en maar moet eerst naar de bouwmarkt voor kwasten.

Ik heb geen zin om de kou in te gaan.
Ja en kom je nog sporten???

Dan lukt het elke week :-)

Maar ik werk 5 december in oud woonstek of thuis. Zou dat een datum zijn om te lunchen?
En ik ga nu de deur uit om te shoppen!
Hmmm, heb ik de kids thuis. Nee dus. (hoewel je van harte welkom ben bij ons thuis maar das toch anders)
Shopse!
Veel plezier, Vrolijk!

GW is 1.75 en ik ben 1.72 dus dan worden KW en BRS... jezus, kan niet meer tellen. Nog een keer. GW is 1.75 en ik 1.72 dus dat is dan 3.47. 3.47 delen door twee en plus 11 cm is: 1,84 (en een half). Met een mogelijk verschil van 9cm is het dan 1.75 - 1.93.

Zou best kunnen. Kleine schoonfamilie en grote eigen familie (broertje is 1.95 en een oom 2.00)

Gaat lekker hé, Lien?

Maar heb je stiekem echt geen voorkeur?

En verder...

Nathje, je weekend klinkt geslaagd! Lekker hoor.

En ik lees ook herkenning in jullie omschrijvingen van de kinderen. KW wil ook duidelijkheid en structuur maar dan in mindere mate. Wij hebben een weekbord waarop per dag staat wat er die dag gaat gebeuren, wie hem haalt, of hij naar de BSO moet etc. Werkt heel goed.

Ben inmiddels thuis en duik zo mijn bed in als GW en BRS wakker zijn.
beterschap Wind! Fijn dat je zo even je bed in kan.

Hier kastje in de olie, zag er tegenop maar was zo gepiept!

Pebbles, Wind, Mille en Morrie, toen jullie bij mij kwamen eten had ik de dag erna toch verzonnen dat er een deur moest komen bij de trap? Nou het kozijn zit er sinds zaterdag in. Joehoe!

Het heeft lang geduurd maar voor de feestdagen is het wel af, dus kunnen wij ongeneerd feesten met O&N terwijl de Apie en Japie lekker liggen te pitten. Aap was vroeg thuis dus die verft nu snel het kozijn en hopelijk komt deze week de deur erin.

Staat trouwens mooi ook.

Deze laars heb ik. Al vind ik hem in het echt veel leuker eruit zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven