Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Volgens mij is er ook veel over haar en haar manier van posten te doen geweest in heel veel eerdere napraat delen of in de topics zelf.

ook bij de andere nicks.
quote:Rhaegal schreef op 23 juni 2016 @ 11:04:

[...]

Dat bedoel ik. Sterker nog, als ik niet bijzonder empatisch reageer krijg ik weleens een 'van jou als hulpverlener had ik meer verwacht'

Eh, ik forum hier als mezelf, ik krijg niet betaald en ik ben mensen ook weleens zat. Op mijn werk ga ik daar professioneel mee om, hier niet.Herkenbaar, dat kreeg ik toen ook om mijn oren geslagen. Je gedraagd je niet je beroep waardig . Maakt niet uit wat er privé speelt en dat het privé tijd is, je dient je te allen tijden professioneel te gedragen. Rot op zeg.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Het rare is in een ander topic haalde ze haar cijfers van school erbij om ons om de oren te slaan met het feit dat die cijfers het bewijs waren dat wij (de forummers) dan wel de gekkies moesten zijn. Want ja hoe kwam zij anders aan die hoge cijfers. Het moment oordeel van een docent is natuurlijk veel meer waard dan wat al die geschifte viva forumgekkies haar denken wijs te kunnen maken. Dus wordt elke opbouwende kritiek genegeerd of van tafel geveegd. Een blok beton is Silly Putty vergeleken bij haar.
quote:Amaqanda schreef op 23 juni 2016 @ 11:08:

Hoi star, ben je al lang terug?

Helemaal gemist Ja ik moet me een beetje rustig houden nu
quote:Deadpool schreef op 23 juni 2016 @ 10:52:

En dan hebben we het nog niet eens over het eeuwige gemauw over haar vreemdgaande vriend waardoor ze in élk topic over vreemdgaan die complete paragrafen lange biografie van hun relatie weer uit de kast trekt. Want ja roepen dat je je vreemdgaande vent eruit moet schoppen is natuurlijk not done.Je moet natuurlijk ook gewoon samen met je vreemdganger de minnares uitlachen. Duh, dat spreekt toch voor zich?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
En natuurlijk heb ik op een gegeven moment wel mijn twijfels gehad of dit nou zo handig was. Maar steeds als ik dat aangaf, moest ik volgens haar nog veel leren omdat ik "zo jong" was en was zij eigenlijk de enige persoon die wist hoe ik mijn leven op de rit moest krijgen.
quote:prik schreef op 23 juni 2016 @ 11:08:

[...]

Sapsorrow wordt al tijden de hand boven het hoofd gehouden, dat is nu wel duidelijk. Gisteren adviseerde ze iemand om verzekeringsfraude te plegen. Op stafjes werd niet gereageerd. Pas toen er in het modtopic en vraag over werd gesteld zijn die berichten aangepast, en de reacties erop helemaal verwijderd (zodat al haar misstappen zijn uitgegumd; waarom worden er zomaar pagina's van een topic verwijderd?). Normaal zou je daar een ban voor krijgen, maar omdat het SS is mag het blijkbaar allemaal ongestraft?Zal wel weer een gedooggepermabande zijn waar 'afspraken mee zijn'. En daar moet je het dan mee doen.
quote:Nouschi schreef op 23 juni 2016 @ 10:53:

Het mod team zal wel in overleg zijn.Aan het polderen zijn.
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 11:10:

Je moet natuurlijk ook gewoon samen met je vreemdganger de minnares uitlachen. Duh, dat spreekt toch voor zich?O ja, dat ook nog! Dat vind ik eerder sneu dan zelfverzekerd (zoals ze zichzelf de laatste dagen graag profileert).
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 11:10:

[...]

Je moet natuurlijk ook gewoon samen met je vreemdganger de minnares uitlachen. Duh, dat spreekt toch voor zich?Owjah ik had alweer verdrongen dat ik dat had gelezen
quote:Goede-Fee schreef op 23 juni 2016 @ 11:09:

Volgens mij is er ook veel over haar en haar manier van posten te doen geweest in heel veel eerdere napraat delen of in de topics zelf.

ook bij de andere nicks.Absoluut.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er zijn maatregelen genomen aldus de Mod.
Goed, genoeg sap voor mij deze ochtend.

Hoop dat de mods iets doen.
quote:Star schreef op 23 juni 2016 @ 11:05:

[...]

Dit.

En als ik boe tegen jou zeg en iemand staft dat vervolgens, zit ik vervolgens een maand op de strafbank

*mompelt iets met prioriteiten enzo*Ik zeg gewoon lekker boe terug
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 11:10:

En natuurlijk heb ik op een gegeven moment wel mijn twijfels gehad of dit nou zo handig was. Maar steeds als ik dat aangaf, moest ik volgens haar nog veel leren omdat ik "zo jong" was en was zij eigenlijk de enige persoon die wist hoe ik mijn leven op de rit moest krijgen.Gekkie pur sang.
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 10:56:

[...]

Ze is serieus echt hulpverlener in rl geweest.

Maar nu afgekeurd dus.Dit zou ik weghalen, want dat is weer prive-informatie over haar.
quote:calvijn1 schreef op 23 juni 2016 @ 11:13:

[...]

Ik zeg gewoon lekker boe terug Weet ik
quote:MarindaH schreef op 23 juni 2016 @ 11:14:

[...]

Dit zou ik weghalen, want dat is weer prive-informatie over haar.Dat schrijft ze zelf om de5 posts
quote:Star schreef op 23 juni 2016 @ 11:09:

[...]

Ja ik moet me een beetje rustig houden nu Lukt prima dan
quote:Star schreef op 23 juni 2016 @ 11:14:

[...]

Weet ik Jij bent het vaak niet met mij eens, maar toch vind ik je wel lief
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Goede-Fee schreef op 23 juni 2016 @ 10:58:

[...]

Sorry maar volgens mij leert een hulpverlener echt om haar privezaken er niet bij betrekken. Het gaat in 90% alleen maar over haar, haar leven en haar vent.Onderbouwing graag.
quote:MarindaH schreef op 23 juni 2016 @ 11:14:

[...]

Dit zou ik weghalen, want dat is weer prive-informatie over haar.Nee hoor. Dat is op Viva getikt door haarzelf en al diverse keren.
quote:Star schreef op 23 juni 2016 @ 11:13:

Er zijn maatregelen genomen aldus de Mod.Het is iig geen ban geworden als ik het bantopic mag geloven.

Correctie: ze heeft een perma.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 11:10:

En natuurlijk heb ik op een gegeven moment wel mijn twijfels gehad of dit nou zo handig was. Maar steeds als ik dat aangaf, moest ik volgens haar nog veel leren omdat ik "zo jong" was en was zij eigenlijk de enige persoon die wist hoe ik mijn leven op de rit moest krijgen.

De tering, dit is gewoon ontzettend ziek van haar. Als jij vatbaarder voor haar was geweest dan had het nog heel naar kunnen aflopen met je.

Ik snap ook niet waarom de mods dit allemaal laten gebeuren. Een troll wordt ook hard handig aangepakt met een perma, maar trollen zijn inprincipe niet gevaarlijk. Sapsorrow speelt in op de emotioneel instabiele mensen en ze kan daar enorm veel schade mee aanrichten, als dat nog niet gedaan heeft.

Ik vind het een hele kwalijke zaak dat de moderators niet hun best doen om de veiligheid op het forum te waarborgen.
Aaah, ik ben mosterd. Maatregelen dus... Maar niet duidelijk wat voor maatregelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven