Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 23 juni 2016 om 11:31
quote:SallySpectra schreef op 23 juni 2016 @ 11:27:
[...]
Ja dat zeg ik ook, dat ik niet weet wat zij allemaal mailt en pb't.
Maar ik reageerde met 'het is geen bedreiging' meer op het konijn die het had over aangifte doen. Het valt namelijk niet onder bedreiging zoals omschreven in het wetboek van stemrecht (dan moet er sprake zijn van dreigen met geweld of de dood). Neemt niet weg dat dreigen om iemands geheimen te vertellen niet netjes is (en zoals ik ook al schreef is het mogelijk wel smaad of laster).Aha op die fiets. Ja, daar heb je gelijk in .
[...]
Ja dat zeg ik ook, dat ik niet weet wat zij allemaal mailt en pb't.
Maar ik reageerde met 'het is geen bedreiging' meer op het konijn die het had over aangifte doen. Het valt namelijk niet onder bedreiging zoals omschreven in het wetboek van stemrecht (dan moet er sprake zijn van dreigen met geweld of de dood). Neemt niet weg dat dreigen om iemands geheimen te vertellen niet netjes is (en zoals ik ook al schreef is het mogelijk wel smaad of laster).Aha op die fiets. Ja, daar heb je gelijk in .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 23 juni 2016 om 11:32
donderdag 23 juni 2016 om 11:34
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 11:32:
Oh, fijn om te lezen dat ze een ban heeft.
Kan me alleen niet voorstellen dat ze niet terugkomt.
Maarja, zie je deze smiley een keer of 30 ' ' dan weet je how late it is.Oeps. Ik gebruik de ook nogal veel. Zal er vanaf nu op gaan letten!
Maarja, zie je deze smiley een keer of 30 ' ' dan weet je how late it is.Oeps. Ik gebruik de ook nogal veel. Zal er vanaf nu op gaan letten!
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 23 juni 2016 om 11:39
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 11:32:
Maarja, zie je deze smiley een keer of 30 ' ' dan weet je how late it is.Door haar ben ik een afkeer gaan krijgen voor de ' ' terwijl ik het altijd zo'n leuke smiley vond.
Maarja, zie je deze smiley een keer of 30 ' ' dan weet je how late it is.Door haar ben ik een afkeer gaan krijgen voor de ' ' terwijl ik het altijd zo'n leuke smiley vond.