Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 juni 2016 @ 15:54:

[...]

Door dit smerige weer?Nee, het is hier niet smerig, eerder een beetje frisjes. Ik ben denk ik gewoon een beetje zenuwachtig en in de contramine.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Voor de duidelijkheid. Ze zei niet zozeer iets heel erg schokkends over mij. Maar ze zei bepaalde dingen op zo'n nare toon en onvriendelijke manier dat het gewoon eng was. De mensen die het gelezen hebben zullen dit ook (zoals ze al doen) bevestigen.

Ik hou deze nick gewoon, ze mag me best lezen hoor, alleen never dat ik haar nog in vertrouwen neem en ik hoop haar hier eerlijk gezegd nooit meer tegen te komen.

Krijg er de bibbers van.
Hier nu ook stralend zonnetje, heerlijk! Bridgette, een aantal topics maakte mij nogal....eh... boos. Dat zeg ik toch best netjes.
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 15:44:

[...]

Toen er privé informatie van mij gedeeld werd hier was er vast meer aan de hand. En had ik volgens jou vast iets gedaan om dat te hebben veroorzaakt. Dus ja bijzonder vind ik dit

Vooropgesteld dat ik dat dus niet denk, dat Maya dit veroorzaakt heeft.Dat zegt me niks, dat verhaal, maar als jij je het herinnert, zal het best kloppen.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 23-06-2016 16:27
Reden: gedeelte vet gemaakt
% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 16:03:

Voor de duidelijkheid. Ze zei niet zozeer iets heel erg schokkends over mij. Maar ze zei bepaalde dingen op zo'n nare toon en onvriendelijke manier dat het gewoon eng was. De mensen die het gelezen hebben zullen dit ook (zoals ze al doen) bevestigen.

Ik hou deze nick gewoon, ze mag me best lezen hoor, alleen never dat ik haar nog in vertrouwen neem en ik hoop haar hier eerlijk gezegd nooit meer tegen te komen.

Krijg er de bibbers van.Je hoeft echt verder niets uit te leggen Maya, hier, neem een ijsje, jij krijgt het grootste.

Krijg er de bibbers van.Jij bent idd degene die duidelijkheid kan geven en hoe jij dit zelf ervaart is het belangrijkst.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Jezus wat een irritant gezeik weer, maar te verwachten.
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 16:07:

[...]

Jij bent idd degene die duidelijkheid kan geven en hoe jij dit zelf ervaart is het belangrijkst.

Krijg er de bibbers van.Je hoeft niets te verklaren, uit te leggen of je te verdedigen hoor. Echt niet.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 16:09:

[...]

[img]https://benschop.files.wordpress.com/20 ... =500&h=375[/img]Sexee
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 16:12:

[...]

SexeeZou het aankomen?
Is eigenlijk wel een plaatje voor Hats, zie ik nu
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 16:13:

[...]

Zou het aankomen?Neuj.
Ik spring er even tussen, heb ook een ergernisje over een topic. Een dame die misschien binnenkort gaat samenwonen en zich nu zorgen maakt over geld dat ze niet krijgt maar wat ze hypothetisch wel gekregen zou kunnen hebben als haar vent maar niet zo'n verwende dochter had. En dat is misbruik. Ofzo. Na 7 pagina's is dit mijn analyse, maar als iemand anders er iets anders uithaalt hoor ik het graag.
The owls are not what they seem
Waar staat dat? Ik erger me toch al de hele middag, een topic kan er nog wel bij!
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 16:17:

Waar staat dat? Ik erger me toch al de hele middag, een topic kan er nog wel bij!Deze

De TO antwoordt overigens alleen op vragen die haar aanstaan.
The owls are not what they seem
Momentje, doe ik dat topic ook even op slot...
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 16:17:

Ik erger me toch al de hele middag
very metal
Zoooo, ook weer opgelost. Nog iemand?
quote:LadyL0101 schreef op 23 juni 2016 @ 16:16:

Ik spring er even tussen, heb ook een ergernisje over een topic. Een dame die misschien binnenkort gaat samenwonen en zich nu zorgen maakt over geld dat ze niet krijgt maar wat ze hypothetisch wel gekregen zou kunnen hebben als haar vent maar niet zo'n verwende dochter had. En dat is misbruik. Ofzo. Na 7 pagina's is dit mijn analyse, maar als iemand anders er iets anders uithaalt hoor ik het graag.Ow Lady: Kromme tenen en nagels over het bord-gevoel krijg ik er van. En dat gedraai over dat kleine pensioentje en niet/wel werken. Ze is 55! En volgens mij is er nog helemaal geen sprake van samenwonen maar is ze een scenario aan het zoeken waar hij met beide voeten in moet trappen zodat haar inkomen verdubbelt of zo.
quote:LadyL0101 schreef op 23 juni 2016 @ 16:16:

Ik spring er even tussen, heb ook een ergernisje over een topic. Een dame die misschien binnenkort gaat samenwonen en zich nu zorgen maakt over geld dat ze niet krijgt maar wat ze hypothetisch wel gekregen zou kunnen hebben als haar vent maar niet zo'n verwende dochter had. En dat is misbruik. Ofzo. Na 7 pagina's is dit mijn analyse, maar als iemand anders er iets anders uithaalt hoor ik het graag.Ik was er eerder klaar mee. Ze klaagt dat ze het financieel niet breed heeft, maar meer werken kan niet, want "ze mag niet veel bijverdienen". Toen heb ik de deur maar achter me dichtgetrokken.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 16:23:

Momentje, doe ik dat topic ook even op slot... goe bezig, goe bezig Hunnie
Joh, als ik zo tekeer zou gaan op mijn werk, was die hele reorganisatie er allang door!
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:00:

[...]

Het komt erop neer dat zij hintte op dingen die blijkbaar via pb's waren gedeeld en half en half dreigde meer te onthullen. Althans, zo kon je dat lezen en zo lazen ik en andere dat. En dat doe je dus gewoon niet. Punt uit.Ze schreef zelfs de issues waarover ze met May had gepb't in het verleden (en dat was niet het onderwerp van het topic waarin ze dit schreef vanmorgen).
Je bent zelf een theepot
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:20:

[...]

Hallo? Jullie hebben het er hier toch uitgebreid over? Er is/zijn berichten verwijderd; ik vraag gewoon wat daar dan ( zo ongeveer) heeft gestaan.

En dat blijkt dan te zijn; dreigen ( of niet, maar zo is het kennelijk gelezen) om persoonlijke informatie uit pb's (mails) te openbaren.Plus zeggen waar dat ongeveer over ging.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven