Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:34
quote:Solomio schreef op 24 juni 2016 @ 23:33:
[...]
Beetje opletten Jo:
http://www.nu.nl/achterkl ... htertje-jelizah-rose.htmlSorry.
[...]
Beetje opletten Jo:
http://www.nu.nl/achterkl ... htertje-jelizah-rose.htmlSorry.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:35
vrijdag 24 juni 2016 om 23:36
quote:Ttass28 schreef op 24 juni 2016 @ 23:32:
[...]
Ja, wat mij afvraag is wat als de rollen waren omgedraaid? En dat de 1 van de vaste forummers besproken zouden worden. Je begrijpt een situatie niet totdat je er zelf in zit.Tattou is ook een vaste forummer. Erger nog: ze heeft het begrip vrijmiboto een heel nieuw leven ingeblazen, al valt haar middag dan wat later dan voor de gemiddelde mens.
[...]
Ja, wat mij afvraag is wat als de rollen waren omgedraaid? En dat de 1 van de vaste forummers besproken zouden worden. Je begrijpt een situatie niet totdat je er zelf in zit.Tattou is ook een vaste forummer. Erger nog: ze heeft het begrip vrijmiboto een heel nieuw leven ingeblazen, al valt haar middag dan wat later dan voor de gemiddelde mens.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:36
quote:Hayek schreef op 24 juni 2016 @ 23:35:
[...]
Ja, ik voel een vaste rubriek aankomen. "Vraag het Hayek".
Gegarandeerd elke week een bot antwoord op weer een nieuwe stupide vraag. Nou ja, dat bedoel ik dus: alsof alleen jij botte antwoorden geeft.
[...]
Ja, ik voel een vaste rubriek aankomen. "Vraag het Hayek".
Gegarandeerd elke week een bot antwoord op weer een nieuwe stupide vraag. Nou ja, dat bedoel ik dus: alsof alleen jij botte antwoorden geeft.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 24 juni 2016 om 23:38
Kijk weet je wat het is, ik ben nou wel lekker bezig op de datingmarkt, maar elke keer word ik na verloop van tijd zonder opgaaf van reden straal genegeerd door de kerel in kwestie. En waarom, mag Joost weten, want ik ben slim, petite, gevat, spannend, en ik pijp tegenwoordig zelfs graag. Sterker nog, daar ben ik inmiddels wereldkampioen in. Drievoudig.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:39
quote:Very__Cherry schreef op 24 juni 2016 @ 23:34:
[...]
Ik heb je gestaft, en ik heb de hele Sekspijlert opgestookt om je ook te staffen.
Ik moet bekennen dat ik een Geniale manier om te hengelen gevonden heb.
Hulde voor mij.
[...]
Ik heb je gestaft, en ik heb de hele Sekspijlert opgestookt om je ook te staffen.
Ik moet bekennen dat ik een Geniale manier om te hengelen gevonden heb.
Hulde voor mij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:39
quote:Hayek schreef op 24 juni 2016 @ 23:30:
Waar kun je trouwens napraten over het Napraattopic? Of kom je dan toch weer bij Korrelatie uit?
Goede vraag.
Napraten gaat helemaal niet over topics (zelden), het gaat altijd over forummers.
Misschien moeten ze de regels van de napraat eens herzien mocht het blijven bestaan.
Waar kun je trouwens napraten over het Napraattopic? Of kom je dan toch weer bij Korrelatie uit?
Goede vraag.
Napraten gaat helemaal niet over topics (zelden), het gaat altijd over forummers.
Misschien moeten ze de regels van de napraat eens herzien mocht het blijven bestaan.