Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:15
quote:Bruise schreef op 24 juni 2016 @ 23:09:
Welkom op de pijler Overig. Hier vind je alles dat je niet onder een andere pijler kwijt kunt. Tevens geeft deze pijler onderdak aan het centraal moderatortopic - waar je je vragen aan het moderatorteam kunt stellen - en het napraattopic, waarin je kunt praten over het beleid, topics die je opvallen of even stoom kunt afblazen.Ah, fijn, dan weet ik nu eindelijk wat ik hier doe.
Welkom op de pijler Overig. Hier vind je alles dat je niet onder een andere pijler kwijt kunt. Tevens geeft deze pijler onderdak aan het centraal moderatortopic - waar je je vragen aan het moderatorteam kunt stellen - en het napraattopic, waarin je kunt praten over het beleid, topics die je opvallen of even stoom kunt afblazen.Ah, fijn, dan weet ik nu eindelijk wat ik hier doe.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 24 juni 2016 om 23:17
quote:Solomio schreef op 24 juni 2016 @ 23:15:
[...]
Ah, fijn, dan weet ik nu eindelijk wat ik hier doe. Dat vraag ik me ook wel eens af, de ergernis blijft me trekken geloof ik. En dat wil ik niet dus hoop ik dat de napraat gaat moven naar verre oorden. Wat wel niet zal gebeuren, maar een mens kan hopen toch.
[...]
Ah, fijn, dan weet ik nu eindelijk wat ik hier doe. Dat vraag ik me ook wel eens af, de ergernis blijft me trekken geloof ik. En dat wil ik niet dus hoop ik dat de napraat gaat moven naar verre oorden. Wat wel niet zal gebeuren, maar een mens kan hopen toch.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:18
quote:tattou schreef op 24 juni 2016 @ 23:17:
[...]
Dat vraag ik me ook wel eens af, de ergernis blijft me trekken geloof ik. En dat wil ik niet dus hoop ik dat de napraat gaat moven naar verre oorden. Wat wel niet zal gebeuren, maar een mens kan hopen toch.
Mss kun je beter zelf moven naar verre oorden.
Maar idd, wat je zegt: zal niet gebeuren, maar een mens kan hopen toch?
[...]
Dat vraag ik me ook wel eens af, de ergernis blijft me trekken geloof ik. En dat wil ik niet dus hoop ik dat de napraat gaat moven naar verre oorden. Wat wel niet zal gebeuren, maar een mens kan hopen toch.
Mss kun je beter zelf moven naar verre oorden.
Maar idd, wat je zegt: zal niet gebeuren, maar een mens kan hopen toch?
vrijdag 24 juni 2016 om 23:22
quote:S-Meds schreef op 24 juni 2016 @ 23:21:
hoe lang doen jullie met een tena?
ik ben nu al drie dagen droog maar moet je dan niet een nieuwe voordoen?Ik zou em even uitspoelen, daarna kan ie gewoon weer minstens 3 dagen mee hoor.
ik ben nu al drie dagen droog maar moet je dan niet een nieuwe voordoen?Ik zou em even uitspoelen, daarna kan ie gewoon weer minstens 3 dagen mee hoor.
[...]
Jij hoopt dat dit topic verdwijnt zodat je geen last meer van jouw gebrek aan ruggengraat hebt waardoor je hier blijft komen.
Dat dat er voor zou zorgen dat alle anderen die hier wel graag komen dit topic kwijtraken is daaraan ondergeschikt.
Wat voor egoïstische doos ben je dan?
[...]
Jij hoopt dat dit topic verdwijnt zodat je geen last meer van jouw gebrek aan ruggengraat hebt waardoor je hier blijft komen.
Dat dat er voor zou zorgen dat alle anderen die hier wel graag komen dit topic kwijtraken is daaraan ondergeschikt.
Wat voor egoïstische doos ben je dan?
[...]
Dat vraag ik me ook wel eens af, de ergernis blijft me trekken geloof ik. En dat wil ik niet dus hoop ik dat de napraat gaat moven naar verre oorden. Wat wel niet zal gebeuren, maar een mens kan hopen toch.Dit is net zoiets als op een metalconcert lopen klagen over de klereherrie die ze met die gitaren staan te maken.......
[...]
Dat vraag ik me ook wel eens af, de ergernis blijft me trekken geloof ik. En dat wil ik niet dus hoop ik dat de napraat gaat moven naar verre oorden. Wat wel niet zal gebeuren, maar een mens kan hopen toch.Dit is net zoiets als op een metalconcert lopen klagen over de klereherrie die ze met die gitaren staan te maken.......
Oh dear, how sad, never mind.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:23
vrijdag 24 juni 2016 om 23:23
vrijdag 24 juni 2016 om 23:24
quote:S-Meds schreef op 24 juni 2016 @ 23:21:
ik ben nu al drie dagen droog maar moet je dan niet een nieuwe voordoen?Beter tegen de zon in kijken.
ik ben nu al drie dagen droog maar moet je dan niet een nieuwe voordoen?Beter tegen de zon in kijken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:25
vrijdag 24 juni 2016 om 23:26
quote:[message=232
55181,noline]Very__Cherry schreef op 24 juni 2016 @ 23:25[/message]:
Letten we trouwens wel op het maximale quota aan postings wat we per persoon mogen doen? Ik ben aan het turven boven het dressoir.Ik zit over de max. Ik zal straks wel een boze mail van een mod krijgen dat ik weer te veel post.
55181,noline]Very__Cherry schreef op 24 juni 2016 @ 23:25[/message]:
Letten we trouwens wel op het maximale quota aan postings wat we per persoon mogen doen? Ik ben aan het turven boven het dressoir.Ik zit over de max. Ik zal straks wel een boze mail van een mod krijgen dat ik weer te veel post.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:26
vrijdag 24 juni 2016 om 23:27
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 juni 2016 @ 23:22:
[...]
Wat voor egoïstische doos ben je dan?Das best ruggengraat hoor op dit forum ^^.
[...]
Wat voor egoïstische doos ben je dan?Das best ruggengraat hoor op dit forum ^^.