help kind heeft afstandsbediening kwijt gemaakt
dinsdag 25 november 2008 om 17:59
Mijn bijna 5-jarige heeft de AB kwijt gemaakt! En ja ik weet dat er knoppen op de TV zitten maar het is gewoon reuze onhandig. De plekken waar ik zelf al gezocht heb zijn: Tussen de kussen van de bank (ligt ie meestal) bij Zijn speelgoed, onder de bank, onder de kasten, in de wc/koelkast/badkamer/zijn eigen kamer. Hijzelf heeft nu straf en zit op zijn kamer. Mijn slaapkamer is hij niet geweest. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken, heeft er iemand nog suggesties waar ik kan zoeken want voor zover ik weet heb ik alles waar hij vandaag geweest is, al gehad (incl. het cd-rek en het laadje van de TV-kast). Oh ja en ik weet zeker dat hij als laatste hem heeft gehad omdat ik de TV vanmorgen uit heb gezet omdat hij straf had (voor iets anders) en toen TV zat te kijken...

dinsdag 25 november 2008 om 18:08
@miscchicken, vuilnisbak check! en @Ambrosia we hebben net een uur samen lopen zoeken, wil zeggen, hij liep rondjes door de kamer (het bljift een vent en ziet niet eens iets wat voor zijn neus ligt) en ik was bezig alles overhoop te halen. Ik snap wel dat het niet helemaal pedagogisch is maar ik was hem vandaag al een beetje zat (vooral niet luisteren enzo) dus ik heb hem even weggestuurd....
dinsdag 25 november 2008 om 18:12
dinsdag 25 november 2008 om 18:12
dinsdag 25 november 2008 om 18:14
Heb je je slaapkamer nog doorzocht , ook al is hij daar niet geweest ? Toch maar voor all zekerheid kijken , je weet maar nooit .
Wc ? Gang ? Trap ? Tussen de koekjes ? In de trommel met brood of naast de pindakaas ? In de vuilnisbak ? In de vensterbank ?
Wc ? Gang ? Trap ? Tussen de koekjes ? In de trommel met brood of naast de pindakaas ? In de vuilnisbak ? In de vensterbank ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 25 november 2008 om 18:17
quote:Teigetje29 schreef op 25 november 2008 @ 18:14:
@ambrosia, daar ben ik nu mee bezig, maar helaas heeft meneer het concentratievermogen van een fret op espresso dus is hij nu bezig met iets anders....en alle plekken die jij noemt heb ik ook al gekeken.
heerlijk he kinderen en dan vooral die mannen!
Ok verder denken. In zijn kledingkast? Weet je, ik heb dat ook wel eens, dan ben ik iets kwijt en dan zoek ik overal en naderhand heb ik er dan gewoon over heen gekeken. Dus nu kijken op alle plekken waar je nog niet gezocht hebt, dus ook de slaapkamer, wie weet! Jammer dat ik niet even kan meezoeken
@ambrosia, daar ben ik nu mee bezig, maar helaas heeft meneer het concentratievermogen van een fret op espresso dus is hij nu bezig met iets anders....en alle plekken die jij noemt heb ik ook al gekeken.
heerlijk he kinderen en dan vooral die mannen!
Ok verder denken. In zijn kledingkast? Weet je, ik heb dat ook wel eens, dan ben ik iets kwijt en dan zoek ik overal en naderhand heb ik er dan gewoon over heen gekeken. Dus nu kijken op alle plekken waar je nog niet gezocht hebt, dus ook de slaapkamer, wie weet! Jammer dat ik niet even kan meezoeken

dinsdag 25 november 2008 om 18:20
Wedden dat ie op een hele debiele plek ligt! In de vaatwasser, droogtrommel of naast de w.c. Ik weet niet of er nog een broer of zus in het spel is maar bij ons is het vaak zo: hebben is houen oftwel diegene die de ab heeft beslist over het programma (not) Dan wil de ab nog wel eens naast de wc liggen, je gaat natuurlijk niet de ab weg leggen hè?
Tussen de oude kranten of in het Intertoysblaadje?
In de Legobak? In zijn schoen?
Tussen de oude kranten of in het Intertoysblaadje?
In de Legobak? In zijn schoen?