F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Marlee, hoe is het nu met man?

Sil al 12 kilo nog een kilootje erbij en zelfde gewicht als Nemo.

Even een domme vraag, wat als je je kind niet opgeeft voor een school? Ik weet namelijk niet waar ik woon als Nemo 4 wordt. Zou ook heel goed in een andere plaats kunnen zijn. Dan is nu al opgeven toch behoorlijk zinloos?

Het stormt hier!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Volgens mij moeten de meeste openbare scholen alle kinderen toelaten hoor, het gaat voornamelijk om speciale scholen als Jenaplan, montessori ed. Die hebben vaak een leerlingenstop.

Maar je kunt toch gewoon bij een paar scholen in de buurt opgeven? Als je dan nog niet verhuist bent heb je in ieder geval een plek.

Heb je verhuisplannen dan? Naar een andere stad of wel in dezelfde stad?

Nina weegt 12,5 dus nog even en Sil heeft ook haar ingehaald.

Die activitytafel van playskool heb ik ook, ooit in de aanbieding bij kruidvat gehaald. Die ikeatent is ook wel een leuk idee eigenlijk.
Ik moet volgend jaar hier het huis uit, dat is het enige wat ik zeker weet. Hier in stad maak ik nog weinig kans dus wordt waarschijnlijk in een van de omliggende dorpen. Maar welke??
Man is sinds vanmorgen van extra pijnstillers af en mag weer zelf naar de wc.. dus het gaat al beter. Ik denk zelf dat hij maandag of dinsdag weer naar huis mag....

Wat betreft scholen, moet hier ook nog kijken. Marius gaat waarschijnlijk naar een christelijke school, zit hier vlakbij en veel kinderen uit de buurt zitten daar op school. Ben niet gelovig, maar wat Lau al zegt... het kan nooit kwaad ..

Heb zelf op een montessori school gezeten (basisschool) en heb het altijd super naar mijn zin gehad. Ik denk wel dat je er een kind voor moet zijn. Je wordt redelijk vrij gelaten (al ligt dat ook aan de leerkracht die je hebt), en het ligt denk ik ook allemaal aan hoe de school zelf met dat montessoi principe omgaan..

Vish, balen dat je je huis uit moet... Heb je een voorkeur voor een andere plaats? En een dorp valt mee, woon er nu zelf en bevalt prima
Vis, kom je gewoon deze kant op joh. Tussen je 2 zussen!

Nog steeds iet opgeklommen in ranglijst?

Marlee, dat lijkt goed te gaan toch, zelf al toileteren? Wel fijn als hij er weer is, scheelt reizen voor jou.

Montessori en jenaplan zegt mij helemaal niks... en volgens mij zitten die ook niet in de buurt.

Correctie wat Silvan betreft: 81 cm. Maar wel 12 kilo... En dan wil hij nu ineens ook nog alles wat wij eten, dus zal het nog wel harder gaan. Ik persoonlijk vind hem niet dik/ fatsig. Vind hem eigenlijk heel mooi zo. Wel jammer dat hij graag op de arm wil, want zwaaaaaar!

Silvan zit al tijdje in Jesse zijn autostoel en Jesse in de Rodi XP. Is nadeel met grote boyz...

Hier raar weer. Storm, Zon, hagel, sneeuw en nu weer zon. Wilde nog naar dierenwinkel met de bolderkar (kattebakkie halen) maar moet ik ze maar niet aan doen!

Morgen gaan we waarschijnlijk naar ballorig, schijnt heel leuk te zijn voor kids. Iemand al geweest?
Fijn dat het al beter gaat Marlee, hopen dat hij snel naar huis mag dan maar!!

Haha Cees, nee dat vind ik net even te ver uit vertrouwde buurt hoor, maar zou wel gezellig zijn. Ben wel iets opgeklommen en stond laatst op 11 is een rukkierukbuurt in de stad dus we gaan gestaag vooruit. We zijn trouwens helemaal klaar met piemelen sinds eergister, ik vind het mooi geweest en het ziet er goed uit nu. Pffff scheelt weer een krijspartij per dag

Ballorig nog niet geweest, wil ik binnenkort ook een keertje doen.

Hmm kind wakker nu.
Ballorig zijn wij ook nog niet geweest, is dat niet een (mini)meeting-idee? Hebben we lekker geen last van de kinderen tijdens het meeten
Hmmm, met Ballorig heb ik wel een probleem, da's namelijk man z'n ding. Ik heb echt een schurfthekel aan speeltuinen

Hier ook nog geen school.... Vooral omdat er hier vaak gevraagd wordt of je al ingeschreven hebt bij een andere school, en als dat zo is kom je niet eens meer op de wachtlijst Overigens twijfel ik over de grondslag van de school. Bij katholieke scholen is er soms wel veel aandacht voor de eerste communie enzo, en dan is het wat mij betreft weer afhankelijk van de hoeveelheid niet-katholieken met wie Daan dan in de klas zou komen. En in zijn geval is vooral het pestbeleid enzo wel van belang, hoe gaan ze daar mee om. Of als hij nog niet zindelijk is.

Verder is hij helemaal aan het stuiteren met Sinterklaas, toen hij hoorde dat hij vanavond zijn schoen weer mocht zetten (tweede keer), wist hij niet hoe gauw hij het bad uit moest komen. Vervolgens heel fanatiek liedjes zingen, en hij vond het schitterend om te zien dat Tessel vrolijk mee aan het klappen was.

Met Tessel gaat het verder prima, die begint nu langs de randjes te lopen, kruipt nu met de buik van de vloer, en is verder hartstikke vrolijk.

Marlee, pittig zeg, die operatie. Hopelijk gaat het gauw beter met man. Hoe is Marius er verder onder? En balen van de stuitligging. Maar wieweet draait ie stiekum toch nog...

Lau, hoest met je knie?

Vis, balen dat je je huis uitmoet. Hoest verder met je werk? En hoe gaat het met Nemo verder?

Nu gauw slapen....

Hiep Hiep Hoera, Silvan 1 jaar!!!!

lieve casey en hork, gefeliciteerd met jullie zoon!!

Fijne dag!
Wauw, Silvan alweer 1 jaar!!!!!

Hoera, Silvan 1 jaar!!!!

Hmm, beetje laat. Hebben jullie een leuke dag gehad Cees? Nog een mooi kado kunnen vinden?
Hieperdepieperdepiephoeraaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Silvan 1 jaar!

Silvan, Cees, Ceesman en Jesse natuurlijk ook, gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Hmmm, nu is Tessel de volgende he? Gut, het gaat echt te snel
Morguh... weekend gaat ook snel..

Dankjulliewel voor de felicitaties! Het is erg triest, maar als we de "forum kaarten" wegleggen, blijven er 3 kaarten over. En dat is dan van schoonfamilie... Mijn ouders zijn wel geweest, maar echt sneu dat het mijn zusje en broertje teveel moeite kost een kaart te sturen......

Gelukkig krijgt Sil het verder niet mee, en heeft hij een leuk weekend gehad! Ook verwend en ballorig was erg geslaagd! We waren er rond 15:30 en het was mooi rustig! Silvan kon vrij rondkruipen en Jesse vermaakte zich ook erg goed en wij konden aan een tafeltje toekijken. Al moesten we ook mee de ballenbak in en ben ik met Jesse door zo'n heel parcours geklommen (als houten Klaas )

Dus een (mini)meeting daar lijkt me goed idee, al betwijfel ik of we dan aan kletsen toekomen! (of we moeten met zijn allen in de ballenbak!)

Vis wat een fijn nieuws wb pielemoos zeg!! Hij zal ook wel opgelucht zijn! Balen van die ranglijst, hopen dat t in 1 jaar lukt. Kun je niet naar je woonplaats waar jij bent opgegroeid, das toch daar in de buurt?

Tieg, daar zitten jullei natuurlijk mee, of het qua zindelijkheid goed gaat en pesterijen... Ik heb in ballorig ff een knokpartijtje gezien bij de grote kinderen en besloot op dat moment dat mijn zoon niet naar school gaat en zonder mij de deur uit. Wat dat betreft is de wereld wel stuk harder geworden zeg, als er al gedwud en geslagen wordt om een paar grote blokken...

Lau hoest met je been?

Marlee, man al thuis?

Ik moet weer aan t werk, bleeeeeeeeeeeehhhh, en Jesse dartelt ook al om me heen. En moet die luie kat nog even op de bak zetten. Als die muizen moet gaan vangen...... beest ligt alleen maar te luieren!
Hi!

Even snelle meld dat ik nog leef maar krijg het op moment op een of andere manier niet zo goed geregeld dat ik tijd voor mezelf over houd.

2Borstvoeding loopt ook erg hard terug en vind het toch heel moeilijk, gisteren nog 2 voedingen gegeven maar ze had niet meer genoeg. Vanavond dus kolven maar denk dat het eind van de week al helemaal over is. Volgens mij raken al mijn hormonen daardoor ook weer in de war dus ik vergeet alles. Zoek de halve dag naar mijn sleutels, vergeet kaartjes te sturen (deed ik al langer maar nu helemaal) en raak gewoon alles kwijt.

Lijk haast wel weer zwanger (alleen in mijn hoofd dan).

Moet Tim helpen met zijn herrievisspelletje. Hij lost het zelf al aardig op. Eerst uitzetten, hengel in de bek doen en dan aanzetten, hihi.

Hmm, mevrouwtje zit naast me te poepen. Moet dus echt weer supermama spelen.

Marlee, hoest met je man en jou?

Vish, fijn dat pielemoos weer goed is.

Cees, fijn hoor zo'n luie kat, schiet ook neit op. Moet vandaag ook nog even muizevallen kopen, we hebben ze ook op zolder.

Zal het schot iets open zetten, misschein vangt skippy ze al.
Ook helemaal Silvans verjaardag vergeten...

Hoeraaaa!!! Sil 1 jaar!

Haha Cees, als jij je kat al op de bak moet zetten...moet je dan ook de muizen voor hem vangen?

Nic, balen dat die bv zo snel terugloopt. Hier denk ik hetzelfde hoor, ik heb sinds afgelopen weekend 1 bv laten vallen overdag. Hoop steeds een week en dan nog een bv laten vallen, dan zou ik er zo´n 6 weken over doen, maar dat zal wel niet. Maar het is mooi geweest, Lasse krijgt te weinig binnen van bv, hij wil echt steeds vaker eten en moet maar gewoon aan de nutrilon. Ik houd het zo niet vol nog veel langer. Ga deze week ook maar eens een klein fruithapje proberen, kijken hoe hij dat vind.

Nina is het weekend nog aardig ziek geweest. Gisteren ging gelukkig alweer beter en vanmorgen wilde ze naar kdv. Dus heb haar maar gebracht. Maar op kdv keek ik nog even naar haar oor en toen zag ik dat die geknapt was zeg maar, allemaal vieze prut kwam eruit. Is dat nou een loopoor? Ranzig zeg! Maargoed, haar oor deed niet meer pijn zei ze, begrijpelijk als al die troep er uit is natuurlijk.

Mijn knie gaat redelijk zolang ik geen rare dingen doe. Vooral zijwaartse druk doet pijn, kan ook niet op mijn zij slapen want dan voel ik het heel erg.

Marlee, hoe is het met man? mag hij al naar huis? En hoe is het met jou? Kun je nog wel een beetje van je zwangerschap genieten? Wanneer ga je met verlof?
Goedemorgen!

Voor wie nog niet buiten is geweest. Doe je schaatsen maar aan. Is gewoon niet grappig, het is net dancing on ice.
goedmorgen, erg he nico, ging bij t kdv echt bijna heel hard op mn bek... die stoep was echt een en al ijs...

Heb ella gillend achtergelaten vanmorgen, ze was nog moe, wilde niet opstaan en al helemaal neit daar blijven. zo zielig. Als ze nog klein zijn en huilen omdat ze niet willen dat papa en mama weg gaan is t naar, maar dit vond ik ook echt niet leuk.

We hebben een super druk weekend gehad, sint gevierd bij mn ouders met de familie. En na sint, eten en toen was het donker en ging t sneeuwen dus heeft ella nog tot tien uur 's avonds samen met dr nichtje en neefje in de sneeuw gespeeld. Een pret dat ze hadden. echt super leuk, maar dat eist nu z'n tol.

Casey, hier ook hoor. Mijn broers zullen ook echt geen kaartje sturen. De een had gebeld, maar de ander zelfs dat niet. Nou ja, forum familie is ook leuk!

Was silvan al echt jarig? En hoe vond Jesse dat?

En gaat de kat al op muizenjacht?

Nico, dikke knuffle voor jou. Valt toch tegen he, bv afbouwen. Maar je hebt toch lang volgehouden, dus je mag trots op jezelf zijn!

Lau, zielug van nina. Maar ze zeggen dat als t geknapt is de pijn ook gelijk weg is. Gaat t een beetje met je knie nu?

Marlee, hoe is t bij jou? Mag je man al naar huis? En de baby nog niet gedraaid?

werkze allemaal vandaag
Bij Tim werkt het ook echt 2 dagen door als hij een keer laat naar bed gaat. Proberen we dus ook te voorkomen maar helaas met ergens anders slapen gaat het nog wel eens mis omdat hij niet meteen wil gaan slapen.
Hallo. *ff ego hoor* Ben echt kapot, Lasse was vanacht alweer om het uur wakker ongeveer, en Nina ook nog een keer of 3. Pfff...trek dit echt niet lang meer hoor. Merk ook echt dat ik tegen de nachten op begin te zien de laatste dagen, en het huilen staat me de hele dag al nader dan het lachen Weet heus wel dat het vanzelf wel beter wordt weer, maar liever gisteren dan vandaag. Weet ook echt niet wat ik het beste kan doen. Als we Lasse in zijn bed laten liggen blijft hij echt krijsen, maar ik kan hem toch niet elk uur aanleggen? Ik sta echt open voor ideeen hoor. Oja, en respect voor iedereen met slechte slapertjes *ego uit*
oh lieve lau, dikke knuffel. ik voel met je mee!!

Waarom was Nina wakker? is ze dat vaker?

en lasse ook niet lekker, of echt telkens honger? eventueel te troosten met een speentje?

een mogelijk sprankje hoop: milan was de week voordat hij ging doorslapen ook super onrustig en tig keer wakker. Maar dat bleek bij hem dus echt iets met het aanpassen van het ritme te maken hebben. Dus wie weet is dat bij Lasse ook zo.

Sterkte en ik hoop dat je vannacht beter kan slapen!
Lau, heb echt geen idee. Misschien 's nachts toch een flesje geven ofzo.

Hebje al eens geprobeerd hoe hij op zijn buik slaapt? Misschien overdag eens proberen want dan heb je er zicht op of dat goed gaat.

Hoop echt dat iedereen snel weer normaal slaapt bij jullie.

Floor moet ik trouwens 's nachts voeden als we het nachtlampje in het stopcontact hebben zitten op haar kamer. Als die eruit is niet. Weet niet hoe donker zijn kamer is. Zal nooit het hele probleem oplossen natuurlijk.
Lasse slaapt nogsteeds bij ons op de kamer, hebben er al over zitten denken of het beter zal gaan als hij naar zijn eigen kamertje verhuisd. Toch maar eens proberen dit weekend.

Nina is steeds wakker omdat ze last van haar oor heeft, en volgens mij ook nog wat verhoging want ze wil veel water drinken ook snachts op het moment. Dat gaat wel weer over als ze weer helemaal beter is. Morgen even langs ha met dat loopoor.

Zou fijn zijn Nitro, als het zeg maar storm voor de stilte is. speentje hoeft hij in ieder geval niet en pink is hij ook niet tevreden mee. Het lijkt er op dat hij toch wel steeds wil eten, of gewoon bij mij liggen. Hoewel ik de laatste nachten wel gewoon zittend op de rand van het bed voedt ipv liggend in bed, anders vallen we samen in slaap.

Buikslapen zou ik wel kunnen proberen, maar heb niet het idee dat hij dat heel fijn zou vinden. Morgen eens proberen.
misschien voor 1 of paar nachtjes bij jullie in bed laten slapen (op aankleedkussen oid) Zou je dat kunnen? Want als hij dan stil blijft, heb jij ff een ruk slaap. Krijgt hij al nutrix, ja toch?

En anders inderdaad eigen kamertje. Slaap je licht/ ga je snller uit bed als hij wakker wordt (ook ivm Nina?)

Sneu van Nina, wel herkenbaar. Had gastkindje ook, weinig eten, superveel drinken. Is nu na een weekje weer fit.

Sterkte, ik kan me heel goed indenken hoe je je voelt....
lau, hoest vannacht gegaan?

jesse zet net met mijn haar te friemelen, "ik maak jouw haartjes wel mooi mama"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven