Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Amanda?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ThunderassMan schreef op 30 juni 2016 @ 21:35:

[...]

Nah, als ik het fout heb, sta ik voor l*l.

Ik weet 't. Dat moet genoeg zijn. Mag ook via pb . Sta je alleen bij mij voor lul.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 21:34:

[...]

Ik vind jou best streng overkomen eigenlijk. Ben een beetje bang voor jou.Good. Fear me .
quote:Nouschi schreef op 30 juni 2016 @ 21:38:

Amanda?Wie is amanda?
quote:Zure_Visgleuf schreef op 30 juni 2016 @ 21:39:

[...]

Good. Fear me .
Ei.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 21:33:

[...]

Ik vind het irritant als volwassen vrouwen zichzelf meisje noemen. Zo van "kijk mij eens jong en dartel zijn". Dus het is wel een beetje sarcastisch als ik dat doe.

Maar of jij iets verwerpelijks in stand houdt? Ik vind jou best een gentleman eigenlijk, en daar hou ik wel van, feminist of niet.

Dank je.

Maar ik vond het gewoon raar dat iemand een man een smeerlap vond omdat hij een vrouw/meisje van ongeveer 30 'meisje' noemde.

Ik lees van je minder welluidende collega's hierboven dat 'smeerlap' en 'man' een soort synoniemen zijn.
Oja. Die is hier nog maar weinig. Zou goed kunnen dat ze een nieuwe nick heeft.

[...]

Good. Fear me .You wish.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik vind echt dat er een regel moet komen dat dit soort nicks gemeld moeten worden aan de forumfossielen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Dubbelnicken in 1 topic mag niet toch?

[...]

Good. Fear me .Oh god, toch niet dradelduif of een van die andere minions, hè?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:ThunderassMan schreef op 30 juni 2016 @ 21:43:

[...]

Dank je.

Maar ik vond het gewoon raar dat iemand een man een smeerlap vond omdat hij een vrouw/meisje van ongeveer 30 'meisje' noemde.

Ik lees van je minder welluidende collega's hierboven dat 'smeerlap' en 'man' een soort synoniemen zijn. Ik hou van mannen, dus nee, geen smeerlap. Van de week had ik een discussie met wat jongere mannen over het woord "vrouwtjes", daar heb ik wel een hekel aan, als mannen praten over de "vrouwtjes". En een meisje vind ik iemand onder de 18 ofzo. Maar niet aanstootgevend als dat voor dames ouder dan 18 wordt gebruikt.
quote:hatsetats schreef op 30 juni 2016 @ 21:44:

Dubbelnicken in 1 topic mag niet toch?Als je het als puppet meldt bij de mod mag het wel.
Meneer Tats noemt mij zijn meisje. En ik hartje dat.
quote:Dana schreef op 30 juni 2016 @ 21:45:

[...]

Oh god, toch niet dradelduif of een van die andere minions, hè?
quote:Solomio schreef op 30 juni 2016 @ 21:44:

Ik vind echt dat er een regel moet komen dat dit soort nicks gemeld moeten worden aan de forumfossielen. Oja, een soort ballotage door de oude van dagen.
Het is wel een leuke puppet trouwens. Kabouter had vroeger toch ook altijd leuke puppets? Opa sokkenpop en zo. Is it you, Kabouter?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 30 juni 2016 @ 21:45:

[...]

Oh god, toch niet dradelduif of een van die andere minions, hè?Neeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee.
quote:Dana schreef op 30 juni 2016 @ 21:47:

Het is wel een leuke puppet trouwens. Kabouter had vroeger toch ook altijd leuke puppets? Opa sokkenpop en zo. Is it you, Kabouter?O dat is lang geleden!
quote:Nouschi schreef op 30 juni 2016 @ 21:46:

[...]

Als je het als puppet meldt bij de mod mag het wel.Klopt
quote:hatsetats schreef op 30 juni 2016 @ 21:46:

Meneer Tats noemt mij zijn meisje. En ik hartje dat.Dat is liefde Hats. Van mijn lief zou ik dat ook wel kunnen waarderen.
quote:Zure_Visgleuf schreef op 30 juni 2016 @ 21:48:

[...]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.Gelukkig maar, anders had ik je onder de negeer gegooid.
quote:Zure_Visgleuf schreef op 30 juni 2016 @ 21:38:

[...]

Mag ook via pb . Sta je alleen bij mij voor lul.

Ja dááhááág. Ik ben gekke henkie niet.Je bent verdorie nog geen 10 minuten lid. Dan ga ik echt niet m'n hele ziel en zaligheid via pb aan jou bekend maken. Echt niet.

Voor hetzelfde geld zit je vol kwade bedoelingen en dan hang ik.

Ik heb deze week al een waarschuwing gehad voor een aardig bericht; nou, dat overkomt me niet nog eens.
quote:ThunderassMan schreef op 30 juni 2016 @ 21:50:

[...]

Ja dááhááág. Ik ben gekke henkie niet.Je bent verdorie nog geen 10 minuten lid. Dan ga ik echt niet m'n hele ziel en zaligheid via pb aan jou bekend maken. Echt niet.

Voor hetzelfde geld zit je vol kwade bedoelingen en dan hang ik.

Ik heb deze week al een waarschuwing gehad voor een aardig bericht; nou, dat overkomt me niet nog eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven