Kinderkapsels
dinsdag 5 februari 2008 om 18:43
Weet je wat beter googelt dan kinder/jongenskapsels ? kledingmerken ; Gap , O'Neill , Diesel ,
Gaastra Vingino ,
Salty Dog ,Red Sound Pointer Petrol (boys), Pepe jeans,Diesel, Mc Gregor, BabyBarp, BabyPointer, Badboys, , Levi's, Esprit, Gaastra, MB Boys, Petrol, Red & Blu, Retour, ( kids / kind / boy als extra zoekopdracht ) ......desnoods Wehkamp of voetballers , maar jongenskapsels zoeken was altijd al een waar drama !
Gaastra Vingino ,
Salty Dog ,Red Sound Pointer Petrol (boys), Pepe jeans,Diesel, Mc Gregor, BabyBarp, BabyPointer, Badboys, , Levi's, Esprit, Gaastra, MB Boys, Petrol, Red & Blu, Retour, ( kids / kind / boy als extra zoekopdracht ) ......desnoods Wehkamp of voetballers , maar jongenskapsels zoeken was altijd al een waar drama !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 6 februari 2008 om 08:28
He, mijn zoon heeft hetzelfde haar. Alleen iets blonder. Bij hem heb ik het in laagjes laten knippen. Ik moet wel 's ochtends echt even goed de boel in model brengen met een grove borstel, vanwege de rare kruinen. Maar dan zit het echt geweldig. Het piekt lekker. Wel een pony trouwens, die ik af en toe zelf een friemeltje bijpunt, zodat het niet niet in zijn ogen hangt.
woensdag 26 november 2008 om 20:11
Mooi hoor lang krullend haar! Mijn zoontje is nu 5 jaar en heeft ook lang krullend haar in langere lagen, met pony. Hij wil absoluut geen kort haar..dan zie ik eruit als alle andere jongens! En hij wil geen stekels met gel zoals zijn klasgenoten. Wel knap al zo jong een eigen smaak te hebben, vooral als die afwijkt van de rest van de jongens. Mijn zoontje komt regelmatig naar huis met dat de jongens uit zijn klas hem uitlachen om zijn lange krullen, maar dat schijnt hem niet uit te maken! Ik heb zijn juf gevraagd er een gesprekje in de kring over te hebben en dat lijkt te hebben geholpen.