waardeloos leven

26-11-2008 22:35 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben al 2x begonnen met een zinnetje.....

ik heb een hele leuke vriend, maar...

ik hou van mijn kereltje. maar......

eigenlijk heb ik geen leuk leven.....

weet me geen raad, heb me altijd aangepast aan vriendje en ben het zat!!!!

eten staat eten klaar op fornuis, hoeft ie alleen maar op te warmen en wat doet meneer............... demonstratief een zak chips uit de kast trekken..... we gaan niet eten hé,

nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad..

nee.... je heb geen eten gehad en waarom? om dat je het verdomd om zelf eten op te warmen!!!

je kookt zelf niet.....omdat je altijd iemand (moeder)had die dat deed.

moeilijk hè...voor jezelf zorgen!!!!!
Ik vind de woorden

kereltje en

vriendje en

meneer

een beetje gek.
BgB, ik doe niet moeilijk, de waardering bestaat er bij jou uit dat hij het ook voor jou doet. en wat andere dingen waarschijnlijk

Ik heb niet het idee dat dat bij TO ook het geval is.
.
quote:twinkle777 schreef op 26 november 2008 @ 22:35:

ik ben al 2x begonnen met een zinnetje.....

ik heb een hele leuke vriend, maar...

ik hou van mijn kereltje. maar......

eigenlijk heb ik geen leuk leven.....

weet me geen raad, heb me altijd aangepast aan vriendje en ben het zat!!!!

eten staat eten klaar op fornuis, hoeft ie alleen maar op te warmen en wat doet meneer............... demonstratief een zak chips uit de kast trekken..... we gaan niet eten hé,

nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad..

nee.... je heb geen eten gehad en waarom? om dat je het verdomd om zelf eten op te warmen!!!

je kookt zelf niet.....omdat je altijd iemand (moeder)had die dat deed.

moeilijk hè...voor jezelf zorgen!!!!!Hé, dat is passieve agressie en deze vorm van agressie leeft bij gratie van een schuldbewust respons. Passieve agressie is bijna niet af te leren omdat het heel weinig moeite kost, low-risk is en veel resultaat geeft (schuldgevoel van de partner waardoor die zich gaat gedragen zoals HIJ wil). Niets is zo fnuikend voor een relatie en zo ziekmakend. Laat je geen schuldgevoel opdringen en maak de rekening van deze relatie op. De kans dat hij deze karaktereigenschap gaat veranderen is zeer gering, bij de minste tegenslag zal hij terugvallen in dit oude ingesleten patroon van de emotionele manipulatie.
quote:kjong schreef op 26 november 2008 @ 23:15:

Ik vind de woorden

kereltje en

vriendje en

meneer

een beetje gek.

wat een originele benadering van dit probleem.

en wel erg to the point lijkt mj
.
quote:impala schreef op 26 november 2008 @ 23:15:

Ik doe niet moeilijk, .

Wellus !

Waar is TO gebleven ? Zelf een zak chips in d'r mik aan het stoppen ofzo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Groll schreef op 26 november 2008 @ 23:16:

[...]

Hé, dat is passieve agressie en deze vorm van agressie leeft bij gratie van een schuldbewust respons. Passieve agressie is bijna niet af te leren omdat het heel weinig moeite kost, low-risk is en veel resultaat geeft (schuldgevoel van de partner waardoor die zich gaat gedragen zoals HIJ wil). Niets is zo fnuikend voor een relatie en zo ziekmakend. Laat je geen schuldgevoel opdringen en maak de rekening van deze relatie op. De kans dat hij deze karaktereigenschap gaat veranderen is zeer gering, bij de minste tegenslag zal hij terugvallen in dit oude ingesleten patroon van de emotionele manipulatie.

Ook eens een goed boek gelezen ??

Maar je vindt "meneer/kereltje/vriendje " dus een passief-agressief-typje , begrijp ik ? Met manipulerende trekken die al lang bestaan ? Knap hoor , op basis van één berichtje .
Ach je maakt eens wat mee en leest dan daarover, bianca. Ik reageerde op deze zinsnee:

"demonstratief een zak chips uit de kast trekken..... we gaan niet eten hé,

nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad.."
ff een klein beetje ons leven:

ma/di/wo/do.....20.00 uur in bed... gtst kijken en daarna csi oid.kijken .....that's it.....,

mijn leven houd op na 20.00 'savonds

mijn leven begint "s morgens om 6 uur'" weer
Sja, popje.

Als jij een rotleven hebt, moet je er wat leuks van maken.

Zoals een lieve vriendin zegt:

Als het leven geen zin heeft, dan máakt het (jij dus) maar zin.
Beyonce "" If I was a boy '' lalalla

Jezelf minder inspannen , zou ik zeggen...

Er zijn toch vrouwen die dat kunnen , ze krijgen het ook nog voor mekaar ,,,Behandled worden als een Princess....hmmm
Wat zou je nou graag willen?

Fries leren?

Op vakantie gaan?

Een trio bouwen?

Een kookcursus zónder kroepoek/cassavechips/nacho's volgen?
quote:Groll schreef op 26 november 2008 @ 23:30:

Ach je maakt eens wat mee en leest dan daarover, bianca. Ik reageerde op deze zinsnee:

"demonstratief een zak chips uit de kast trekken.....

we gaan niet eten hé, Deze zin is mij niet duidelijk , Jou ? Zegt iemand dat , constateert ze dat , wat ? En wat " we " ? Zij heeft toch al gegeten neem ik aan ?

nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad.."Nou ja , hij heeft wel gelijk ....hij heeft niks gehad . Is niet veel aan gelogen natuurlijk .....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2008 @ 23:40:

[...]

Nou ja , hij heeft wel gelijk ....hij heeft niks gehad . Is niet veel aan gelogen natuurlijk .....hahaha.....
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 26 november 2008 @ 23:41:

[...]

hahaha.....gaan wij medelijden met hem hebben of wat? volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling?
Jij gaat om acht uur naar bed ?

En je vent om half elf ?

Weet nog steeds niet hoe laat jij eet , en hoe laat hij nou thuis is .

En waarom ga je zo idioot vroeg naar bed ?

Dan ben je nu wel hééééééél laat op voor jouw doen , zeg !
Ooit aan gedacht om pas te gaan koken als hij ook thuis is. Elke avond een opgewarmde prak uit de magnetron zou ik ook niet zo heel fijn vinden eerlijk gezegt. Of is het maar een incident? Ik heb ooit 1 week gekookt voor mijn vriend, de 1e week dat we samen woonde. Toen bleek dat meneer lang niet elke dag om 6 uur thuis was en ik met verpieterd eten zat te wachten Sindsdien koken we als we beide thuis zijn, hebben we dat probleem in ieder geval niet meer. En degene die als 1e thuis is kookt, de ander ruimt de keuken op.
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 26 november 2008 @ 23:42:

[...]

gaan wij medelijden met hem hebben of wat? volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling?

Wij ?

Ik volg altijd mijn eigen plan , hoor !

Maar follow the leader , zou ik zeggen

Ik heb trouwens medelijden met iedereen die in een niet-leuke relatie zijn leven zit uit te zitten .
quote:twinkle777 schreef op 26 november 2008 @ 23:33:

ff een klein beetje ons leven:

ma/di/wo/do.....20.00 uur in bed... gtst kijken en daarna csi oid.kijken .....that's it.....,

mijn leven houd op na 20.00 'savonds

mijn leven begint "s morgens om 6 uur'" weer

Waarom ga je om 20.00 uur al naar bed als je dat niet leuk vind?

Je klinkt heel zielig maar volgens mij kun je er zelf heel wat aan verbeteren.

Vaag allemaal hoor
ben nou een beetje opstandig en waarschijnlijk heb ik zometeen ruzie......(het) slaapt!!! maar voor hoelang???
Hoe moet je ruzie met hem ( het ???????? ben jij wel helemaal lekker om je partner zo te noemen ? Of heeft hij ook van die liefkozende woorden voor jou ? ) krijgen als hij slaapt ?

Ga je hem wakker maken om te narren dan ?

Klauwhameralert !!!!!!!!!!!!!!!!!
Er is niks mis met GTST, maar alleen maar als je daar zelf voor kiest

Ik denk dat je het zelf al weet, je wil dit leven niet en beter zit er vermoedelijk niet in met hem. Je hoeft hem niet ineens los te laten als je dat eng vindt, je kan ook beginnen enige uren van de dag voor jezelf te reserveren en dan langzamer afwennen. Je bent helemaal vrij om te doen wat je wilt.
Kom op hé Twinkle, geef even wat meer info over WAAROM je zo'n waardeloos leven hebt en waarom dat de schuld is van "het" wat nu slaapt?

Hier kan ik toch geen chocola van maken, meid!
quote:mika65 schreef op 26 november 2008 @ 23:45:

[...]

Waarom ga je om 20.00 uur al naar bed als je dat niet leuk vind?

Je klinkt heel zielig maar volgens mij kun je er zelf heel wat aan verbeteren.

Vaag allemaal hoordat heet aanpassen dat is waar mijn topic overging
Jij gaat om acht uur naar bed en hij om half elf....en dat heet aanpassen ?

Pas je hier eens aan en beantwoord eens wat vragen ; is hij zo laat uit zijn werk ? Hoe laat eet jij ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2008 @ 23:44:

[...]

Wij ?

Ik volg altijd mijn eigen plan , hoor !

Maar follow the leader , zou ik zeggen

Ik heb trouwens medelijden met iedereen die in een niet-leuke relatie zijn leven zit uit te zitten .

@ blijfbianca "" Wij""Maak je geen zorgen , "wij"" is tussen haakjes, ik volg tevens mijn eigen plan en af en toe met neus stoten ;) but that's all in the game , called LIFE

Vond jou opmerking een beetje grappig, maar die maak je vaker , cynische humor van jou is af en toe idd grappig haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven