waardeloos leven

26-11-2008 22:35 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben al 2x begonnen met een zinnetje.....

ik heb een hele leuke vriend, maar...

ik hou van mijn kereltje. maar......

eigenlijk heb ik geen leuk leven.....

weet me geen raad, heb me altijd aangepast aan vriendje en ben het zat!!!!

eten staat eten klaar op fornuis, hoeft ie alleen maar op te warmen en wat doet meneer............... demonstratief een zak chips uit de kast trekken..... we gaan niet eten hé,

nu 22.30 uur en gewoon naar bed gaan en morgen-ochtend zeggen....heb geen eten gehad..

nee.... je heb geen eten gehad en waarom? om dat je het verdomd om zelf eten op te warmen!!!

je kookt zelf niet.....omdat je altijd iemand (moeder)had die dat deed.

moeilijk hè...voor jezelf zorgen!!!!!
Ik kijk teveel naar discovery en dat soort shit

Daar krijg je rare ideeen van
quote:fluffychuzzle schreef op 26 november 2008 @ 22:46:

Ik zou de pan boven zijn hoofd omgekeerd hebben.
"A dirty mind is a joy forever"..... Ja, gooi het maar op DC Mika. Ik ga vanaf nu niet meer op avatars af.....

BGB, ligt er trouwens wel aan met welke kant je de bezemsteel erin steekt. Fff ter verduidelijking.
quote:mika65 schreef op 27 november 2008 @ 01:14:

Een beetje rattengif over zijn brood is ook een optie, elke dag een klein beetje

Ik heb er stiekem aan gedacht, maar dat kan ik niet doen. Wij hebben kinderen en zoiets ddoe je niet, als ben je nog zo boos.

Je wordt toch gepakt.

Dames geloof me, er zijn echt heel veel vrouwen die dit soort dingen meemaken.

Ik heb een vriendin, bij wie het nog erger is.

Nu ga ik echt, ik wens iedereen nogmaals een fijne nachtrust, we kunnen morgen verder discuseren.

MAAR IK HE ECHT VEEL TE VEEL GEPIKT EN GESLIKT.

Ik kom uit een gezin waar ik alleen ben opgegroeid met m'n moeder, bij ons was er nooit ruzie ofzo, ook geen vader, dus wist niet hoe dat aan toe ging.

Zelf ben ik een super gevoelige vrouw, die niet van ruzie houd, niet met man, kinderen of wie dan ook.

Ik ben niet voor niets vaak overspannen geweest.

Truste
quote:Monissa schreef op 27 november 2008 @ 01:21:

"A dirty mind is a joy forever"..... Ja, gooi het maar op DC Mika. Ik ga vanaf nu niet meer op avatars af.....

BGB, ligt er trouwens wel aan met welke kant je de bezemsteel erin steekt. Fff ter verduidelijking.Ja, dat ligt er weer aan hoe groot je poepertje is of hoe vuil je keuken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Laten we even duidelijk zijn ; we geven hier natuurlijk géén echte tips om je man te laten hemelen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik laat me over beiden niet uit....
Ik moet echt naar bed... (word wel erg melig..). Maar nog ff Marie. Wees dapper en doe iets. Vanzelf gaat het echt niet gebeuren of verbeteren. Ik ga niet meer verder discussieren hier. Heeft weinig zin. Jij moet echt voor jezelf iets gaan doen om je leven te verbeteren. Is niet eng hoor!
Mijn moeder was ook zo alles voor de lieve vrede

Zo werkt dat helaas niet

Ik maak vaak ruzie Marie maar ben ook vaak overspannen dus dat heeft daar niets mee te maken, aard van beesie zal ik maar zeggen

En hoe zo'n voorbeeld krijgen jou kinderen nu van het huwelijk? Dat de vrouw zich moet uitsloven of dat ze een bitch worden zoals ik nu ben tegenover mannen?

En Monissa Marie had die gedachten ook, dus zo raar zijn ze niet

En die avatar heb ik van mijn dochter gejat bij gebrek aan beter.
Hé Mika, je hoeft je niet te verontschuldigen voor je av. Zat maar een beetje te pesten. Kan het me heel goed voorstellen als je in zo'n relatie zit. Maar eigenlijk is het toch te gek voor woorden!

Alleen jijzelf kan jouw eigen leven verbeteren. Echt!
He Monissa dat wist ik wel dat je zat te pesten, ik ben ook een beetje aan het klieren

Dat met die gif is natuurlijk ook klieren van mijn kant

Moet er niet aan denken dat ze het echt zou doen

Man vermoord in opdracht van viva forum

Pfff zou wat zijn
quote:Monissa schreef op 27 november 2008 @ 01:04:

Wow al meer dan 29 jaar!!! Dan is er denk ik (sorry ben cru) geen hoop meer. Die man verandert niet meer. Tenzij je rigoreuse stappen onderneemt en dat lijkt me echt wel nodig.

Ik ben bang dat zij ook niet meer verandert, na 29 jaar geen eigen leven gehad te hebben.
Als ik alleen met mijn schoonvader op de bank zit en schoonmoeder moet even boodschappen doen ofzo, zegt ze ook altijd tegen mij: "schenk jij zo zijn koffie even in".

Heel bizar...

Die traditie zet zich iig niet voort
Ik geloof ook dat het nog bij heel veel stellen zo gaat als bij marie,weet je het sluipt er met en met in.

Bij mijn ouders zie ik dit soort dingen ook,het gaat ook zo: mijn vader zit in de stoel en zegt ik heb honger,mijn moeder die druk bezig is met iets zegt ;wil je een boterham,ja doe maar een boterham,mijn moeder laat vervolgens alles uit der handen vallen,en maakt een boterham,mijn vader heeft ondertussen zijn ogen dichtgedaan in de stoel.mijn moeder zet hem de boterham neer,mijn vader blijt gewoon met de ogen dicht zitten,een half uur later doet hij zijn ogen open en pakt de boterham,vrouw die boterham is oud,maak mij even een nieuwe!!,mijn moeder laat wederom alles uit der handen vallen en smeert een nieuwe boterham.

ik vraag me af als mijn ma er ooit niet meer is,die man weet nog niet hoe hij moet pinnen .

sja het sluipt erin,en vroeg of laat dan ben je ineens oud,en hebt alleen maar gezorgd,maar wie zorgt er voor jou?

Al mijn zussen en ik ook,zijn zelf gelukkig niet zo,want hoewel mijn moeder dit dus doet,doen wij het juist niet
Een beetje meer informatie zou wel handig zijn.

"we gaan niet eten he" daar maak ik uit op dat jullie allebei nog niet gegeten hebben, en eet jij dan ook niet omdat hij het verdomd om het op te warmen?

Op welk tijdstip was dit eigenlijk?

Waarom moest hij het zelf doen? moest jij weg of had je er ff geen zin in of te druk?

Ik snap best dat je geen zin hebt om je man (op)te voeden.

Maar ik kan me best ook voorstellen dat als ie tot laat gewerkt heeft je zijn eten wel opwarmt, gewoon omdat je dat voor hem wilt doen. Zoals er vast wel meer dingen zijn die je voor elkaar wilt doen.

En dan zeg ik expres voor elkaar, want als dat er dus niet is, (hij bijzonder weinig voor jou doet)is dat voorbeeldje van jou maar een heel klein topje van een enorme ijsberg

Wat marie betreft (een duidelijker verhaal)

Doe dit jezelf niet aan zeg, kom op meid.

Je bent er klaar mee?

Doe dan ook niets meer voor hem.

Stel je eens voor; gewoonweg weigeren!

Hoe reageerdt hij denk je? Wat gaat er dan gebeuren?

Gaat ie uit zijn stekker en verbouwd de boel?

Mooie gelegenheid om de knoop door te hakken en gelijk te zeggen dat je van hem wilt scheiden.

Zou die in staat zijn je fysiek aan te vallen?

Aangeven en alsnog scheiden.

Je spreekt over ik kan het niet, durf niet....

Denk niet aan het moment, maar denk daar voorbij!

Wat is het ergste scenario....?

Precies, het scenario waar je nu inzit.
quote:Marie2225 schreef op 27 november 2008 @ 01:11:

Oh ja, eerst z'n brood smeren voor morgen, anders gaat hij zonder brood naar z'n werk.Nou, dan gaat hij toch gewoon zonder brood naar zijn werk? Hij verhongert echt niet (sterker nog: hij regelt ongetwijfeld wat anders te eten). Sorry hoor, maar zo verandert er natuurlijk niets. Zo heb je meteen een manier op 's avonds het gesprek te openen.
ja dit kan echt, ik ken er ook zo een.

en je verteld haar zo vaak om ZELFRESPECT op te bouwen en eerst haar leven op de rails te krijgen hoe zij het wilt zonder aan de relatie te denken. Op het moment dat je je eigen grenzen hebt bepaald en weet hoe je in het leven wilt staan ga je kijken in hoeverre je relatie hieraan voldoet of er bij past, en als er geen verandering in komt: ga weg en zoek iemand die wel bij je eigen wensen past!

werk aan jezelf en laat je vriend stikken, hij hoort je hierin te steunen en alleen jij hoort met dit process aandacht te krijgen, als hij dat niet kan, dumpen!

nog een laatste ding:

Pas als jij je grenzen stelt kan je vriend hierop inspelen, anders zorg je er ook voor dat hij geen respect voor je heeft.
Marie, als je het moeilijk vind er iets aan te veranderen, kun je misschien eerst een brief schrijven met daarin helder verwoord hoe je je voelt. En dan bedoel ik niet plompverloren met een brief aankomen, maar eerst zeggen dat je je niet gelukkig voelt en dat moeilijk vindt om onder woorden te brengen en je daarom een brief hebt geschreven.

Niet dat ik denk dat die brief veel uitmaakt, maar een andere optie is gewoon ineens wegwezen en de boel laten knallen en dat is denk ik ook niet echt de manier omdat er kinderen zijn. Je hebt dmv een brief toch het idee dat je er iets aan gedaan hebt.

Bedenk dat 29 jaar ongelukkig met je man zijn een heel groot deel van je leven is en je recht hebt op een fijn en gelukkig leven.
Ik zat een jaar of wat geleden in de bus naar de huishoudbeurs,zo'n dagtocht met natuurlijk allemaal vrouwen.

Op de terugweg wil de chauffeur beetje gezellig doen (Fooien) en begint wat opmerkingen de bus in te gooien over mannen die thuis zitten te wachten op het eten. Tot mijn stomme verbazing bleek dat bij veel dames het geval te zijn, en als t nou een bejaardereisje was geweest, had ik me dat kunnen voorstellen. Dit waren vrouwen van rond de 40.

Erwas zelfs iemand die vertelde dat ze 1-2 weken vroeger het ziekenhuis had verlaten dan eigenlijk verstandig wwas, want anders had haar man geen eten.

Ik geloof dat ze er nog trots op was ook, dat ze dat voor haar man gedaan had.

Dus ja zulke mannen en vrouwen zijn nog steeds niet uitgestorven alle emancipatie ten spijt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier ook een man die nog nooit een keer gekookt heeft in zijn leven. Als ik ziek ben, eten ze hier thuis brood en tosti's tot ik beter ben. En als ik weg ben, kook ik vantevoren zodat ze lekker en gezond eten. Maar hij doet veel andere dingen voor me. Kopjes thee zetten, laat me uitslapen als zoontje weer om 5 uur besluit dat het al ochtend is en nog veel meer.

Het maakt voor mij helemaal niet uit of het geemancipeerd is of niet. Gelijkwaardigheid daar gaat het om.
Marie, ik heb zin om te janken en je tegelijkertijd door elkaar te rammelen. Mens, doe nou toch eindelijk iets! De enige die verantwoordelijk is voor jouw geluk ben je zelf!

En Twinkle, mijn tip: ga in staking.
Hier kan ik me nou zo kwaad om maken he.... Ik hoop echt dat een heleboel moeders met zonen dit lezen zodat ze eens gaan nadenken over waar ze mee bezig zijn. Helpt hun zoon mee in het huishouden en heeft ook hij zijn verantwoordelijkheden hierin....PRIMA. Voor al die andere moeders moeten de verhalen van Marie en Twinkle een eye-opener worden. Als jullie denken dat jullie zonen zielig zijn als ze moeten helpen in het huishouden dan hebben jullie het helemaal mis. Het is pas zielig als jullie zonen geen liefdevolle, normale, GELIJKWAARDIGE relatie kunnen opbouwen met een meisje.

Moeders, en vaders die zich hierdoor aangesproken voelen: gebruik jullie verstand! Laat ze helpen, leer ze koken, leer ze wassen en denk niet dat ze het niet hoeven omdat jij het sneller en beter doet en misschien de hele dag thuis bent.

Ik wil niet helemaal de schuld bij de moeders en vaders leggen. Zeker niet, wel hebben zij daar een heel stuk mee te maken. Het karakter van de mens wordt immers niet alleen gevormd door de opvoeding maar ook door hoe ze zijn en daar kun je niet altijd iets aan doen. Wel kun je ze bijsturen. Vaders, geef het goede voorbeeld! Ik heb het echt te doen met Twinkle en Marie, ik weet ook hoe moeilijk het is om de rollen te veranderen of om weg te gaan.
quote:nlies schreef op 27 november 2008 @ 13:10:

Ik zat een jaar of wat geleden in de bus naar de huishoudbeurs,zo'n dagtocht met natuurlijk allemaal vrouwen.

Op de terugweg wil de chauffeur beetje gezellig doen (Fooien) en begint wat opmerkingen de bus in te gooien over mannen die thuis zitten te wachten op het eten. Tot mijn stomme verbazing bleek dat bij veel dames het geval te zijn, en als t nou een bejaardereisje was geweest, had ik me dat kunnen voorstellen. Dit waren vrouwen van rond de 40.

Erwas zelfs iemand die vertelde dat ze 1-2 weken vroeger het ziekenhuis had verlaten dan eigenlijk verstandig wwas, want anders had haar man geen eten.

Ik geloof dat ze er nog trots op was ook, dat ze dat voor haar man gedaan had.

Dus ja zulke mannen en vrouwen zijn nog steeds niet uitgestorven alle emancipatie ten spijt

Die zijn echt gek.. In plaats dat ze nou eens lekker genieten van een leuke dag....

En die vrouw die 2 weken eerder naar huis ging is helemaal niet goed wijs. Haar man is toch geen klein kind.....sjeee. Ik zou het zelf als man zijnde belachelijk vinden maar dat terzijde.

Er bestaan altijd nog diepvries- en kant en klare maaltijden.
Marie, je situatie raakt me, omdat ik ook 29 jaar in een ongelijkwaardige relatie gezeten heb. Wel niet om precies dezelfde reden als jij, maar ik was net als jij ongelukkig en wist net als jij niet hoe ik iets aan die relatie kon veranderen.

Maar op een dag heb ik mijn angst overwonnen en heb er wat aan gedaan. En nu ben ik ontzettend gelukkig.

Jij kunt er ook wat aan doen. Je kunt een veel beter leven krijgen dan je nu hebt. Zorg er alsjeblieft voor dat je op je sterfbed geen spijt hebt van een leven waar je niet alles uit gehaald hebt dat je eruit kon halen.

Als ik morgen zou doodgaan, zou ik tenminste kunnen zeggen dat de laatste tien jaar van mijn leven de moeite waard waren (Hopelijk leef ik lang genoeg om daar niet tien maar dertig of veertig jaar van te maken).

Doe alsjeblieft iets! Praat met je man, zeg hem wat je dwars zit, maak desnoods ruzie met hem, schreeuw desnoods dat je het niet meer trekt, ga naar een relatietherapeut, en als praten niet helpt (wat ik vermoed) : ga scheiden... (Heb ik ook gedaan, het was alsof ik uit een gevangenis bevrijd werd.) Alles lijkt me beter dan wat je nu hebt. Lees "Niet morgen maar Nu" Van Wayne Dyer (dat boek was voor mij de omslag) of een ander boek over assertiviteit, over relaties, over communicatie,... Besluit nu dat je gelukkig wil worden. Je hebt maar één leven!

En hetzelfde zeg ik tegen TO.

Liefs!

Reiger
Marie, die al 29 jaar het slaafje van haar man speelt, zou wel willen scheiden, maar doet dat niet vanwege de kinderen.

De kinderen zouden best wel eens een jaartje of 28/27 kunnen zijn

Marie, vanwege de kinderen is dus een rotsmoes.

Maar begin eens met te zeggen, weet je wat, ik smeer al 29 jaar je brood en ik heb er genoeg van. Ik doe het niet meer, ik ga in staking.

Laat hem nu gauw de pip krijgen. Ayatollaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven