Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2016 @ 13:46:

MacDonalds is ook ranzig. Dat is geen eten.

Ik ben alvast rijst aan het koken, ga nasi maken. Een hele speciale (hoop ik). Ik doe er van alles in.Zoals wat?
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 13:54:

[...]

Súperstom.

Bij een van de liefste mensen die ik ken maar sinds ze hertrouwd is met een meneer die eh.....nou ja, laat ik niet te vals doen maar laten we zeggen dat ik hem nogal onvolwassen vind met een hoop vrienden die nooit een meisje hebben kunnen krijgen en er humor op nahouden ik de trant van 'je ken hier van de grond eten hoor, er ligt genoeg!' en 'trek eens aan mijn vinger....' is er nogal veel veranderd.

Ik zat ineens tussen de bierslempende, middelbaren, meestal zonder vrouw, die meezongen met André Hazes en dan met een 'lollige' twist.

Dus:

Hielp ik je daarom uit de goot (en dan met z'n allen keihard schreeuwen) 'ÚIT DE GOOT, KUT!'

Het hele nummer door.

Dat bij ieder nummer van Hazes en daarna natuurlijk het onvermijdelijke Paradise by the dashboard light waarop de aanwezige dames (familie en vriendinnen van de echtgenoot van mijn vriendin) los gingen met veel gekrijs en vooral goed oplettend of iedereen wel zag hoe ontzettend grappig en lekker gek ze wel niet deden.

Daarna nog meer bier en druk heen en weer lopen tussen partytent in de tuin (voor drank) en de huiskamer (voor voetbal op tv)

Ik verafschuw dat soort vermaak.

Daar heb ik echt te veel kapsones voor.

Ik was ook op een feest waar ik nooit zin in heb maar waar het toch altijd gezellig is gelukkig..

Jouw feestje klinkt als iets wat alleen te overleven is met een hoop drank...
Wat ik maar in huis heb. Chilipeppers, gember, veel groente, kipdijfilet, trassi, garnaaltjes enzovoorts.

Wat is Intouchable toch een zalige feelgoodmovie. Ik vond hem nog net zo leuk als de 1e keer.
Ik heb vanacht om 1 uur op blote voeten, nachtpon en haar omhoog de buurjongens uit hun auto getrokken. Ze waren hun bass aan het uittesten in de auto
When they go low, we go high. (M.Obama)
Kon je geen soes verzinnen Leo? In een volgend geval kan je me altijd stiekem smssen vanaf de plee. Bel ik je vijf minuten later op met een of ander dramaverhaal. Met jouw talenten kan je dat vast zó beantwoorden dat Hazes acuut verstomt - om vervolgens de deur uit te rennen omdat je buurvrouw zwaar gewond is geraakt toen ze jouw konijn uit een boom probeerde te redden. Of zo.
quote:-KING- schreef op 03 juli 2016 @ 12:09:

gefrituurde straatkat met een glas motorolie.Wel op een bedje van havermout toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SaveAngie schreef op 03 juli 2016 @ 14:14:

Ik heb vanacht om 1 uur op blote voeten, nachtpon en haar omhoog de buurjongens uit hun auto getrokken. Ze waren hun bass aan het uittesten in de auto Werkte het?

[...]

Súperstom.

Bij een van de liefste mensen die ik ken maar sinds ze hertrouwd is met een meneer die eh.....nou ja, laat ik niet te vals doen maar laten we zeggen dat ik hem nogal onvolwassen vind met een hoop vrienden die nooit een meisje hebben kunnen krijgen en er humor op nahouden ik de trant van 'je ken hier van de grond eten hoor, er ligt genoeg!' en 'trek eens aan mijn vinger....' is er nogal veel veranderd.

Ik zat ineens tussen de bierslempende, middelbaren, meestal zonder vrouw, die meezongen met André Hazes en dan met een 'lollige' twist.

Dus:

Hielp ik je daarom uit de goot (en dan met z'n allen keihard schreeuwen) 'ÚIT DE GOOT, KUT!'

Het hele nummer door.

Dat bij ieder nummer van Hazes en daarna natuurlijk het onvermijdelijke Paradise by the dashboard light waarop de aanwezige dames (familie en vriendinnen van de echtgenoot van mijn vriendin) los gingen met veel gekrijs en vooral goed oplettend of iedereen wel zag hoe ontzettend grappig en lekker gek ze wel niet deden.

Daarna nog meer bier en druk heen en weer lopen tussen partytent in de tuin (voor drank) en de huiskamer (voor voetbal op tv)

Daar heb ik echt te veel kapsones voor.Dat vind ik dan wel weer heel gezellig klinken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2016 @ 14:19:

[...]

Dat vind ik dan wel weer heel gezellig klinken Ik ook
Ik ga groots boodschappen doen. Aju!
TVP
Horror Leo! Echt horror!
quote:dolfje schreef op 03 juli 2016 @ 14:05:

[...]

Ik was ook op een feest waar ik nooit zin in heb maar waar het toch altijd gezellig is gelukkig..

Jouw feestje klinkt als iets wat alleen te overleven is met een hoop drank...

Helaas drink ik niet.

Maar ik was denk ik de enige hoor, die het vreselijk vond.

Ik heb gewoon niks met zuip, lal, voetbalfeestjes, gemarineerd in André Hazes.
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2016 @ 14:19:

[...]

Dat vind ik dan wel weer heel gezellig klinken

Volgend jaar vaardig ik jou af, in mijn plaats.

quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 14:39:

[...]

Volgend jaar vaardig ik jou af, in mijn plaats.

Dan is er geen voetbal
Maar wel bier en Hazes en lallende meneren!

Is toch óók leuk?!
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 14:48:

Is toch óók leuk?!
quote:Eleonora-1 schreef op 03 juli 2016 @ 14:48:

Is toch óók leuk?!Zonder de lallende meneren klinkt het prima
Ik hoop dat IJsland de Fransen snel naar huis schopt vanavond.

Een verlenging wordt me te laat.

Heb de nasi zo ver klaar dat de smaken lekker kunnen intrekken.
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2016 @ 14:50:

[...]

Zonder de lallende meneren klinkt het prima Precies
Ik zat ook met lallende meneren waarvan de mijne het meest luidruchtig aanwezig was. En hij ligt nu voor pampus op de bank
quote:yette schreef op 03 juli 2016 @ 14:16:

[...]

Werkte het?Ja
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:dolfje schreef op 03 juli 2016 @ 15:01:

Ik zat ook met lallende meneren waarvan de mijne het meest luidruchtig aanwezig was. En hij ligt nu voor pampus op de bank
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2016 @ 15:05:

[...]

Ja lach maar .

[...]

Súperstom.

Dus:

Het hele nummer door.

Daar heb ik echt te veel kapsones voor.

klinkt echt als een kutfeest ja.

ik belandde gisteren op een verjaardag waar er over hypotheken, kapsels en de OR gepraat werd.

ik heb zonder hand voor mijn mond en met veel lawaai zitten gapen.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven