Feestende moeder vergalde jeugd

03-07-2016 14:36 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel erg vervelend om aan te horen van me moeder naar welke feestjes ze allemaal gaat daar maakt ze mij best wel boos mee. Omdat ze mijn hele jeugd van alles verboden heeft qua feesten en al die vrijheid nooit gegeven heeft zelfs op mijn 18de heeft ze me alles verboden ze heeft me alles verboden tot ik geen jeugdige meer was en nu komt ze populair doen met haar feestjes en al die shit en voelt het voor mij de omgedraaide wereld alsof ik de oudere ben en zei de jongeren ze neemt alles wat mij ontnomen is door haar en dan wil ik de verstandige ouder uithangen voor me kinderen en word ik gewoon kwaad als zij mij wil vertellen hoe of wat en word ik soms een beetje kwaad dat ze alles wil doen voor ons als ze bij mij en me vriendin is en als ze dan ook maar een kans krijgt en die neemt ze om ons het gevoel te geven dat we er bijvoorbeeld niet op tijd erbij waren als onze kinderen huilen ze moet perse ouwehoeren dat er nog niet gedweild of niet goed schoongemaakt is even tussendoor ze heeft smetvrees bla bla  en dat ik me irriteer dat ze alles naar zichzelf toe trekt en me vertrouwen in haar is best wel weg puur omdat een normaal iemand dit gewoon niet zou flikken is gewoon best wel trieste actie dit vind ik eigelijk  best wel lullig en dat haat ik het om van haar te horen wat ik het best ken doen als ouder zijnde of überhaupt elk advies wat ze maar wil geven aan te nemen ken haar niet serieus nemen eigelijk voor mijn eigen eer te behouden al is het advies misschien ook heel handig ik heb mijn zelfvertrouwen niet kunnen verkrijgen in mijn jeugd dus wil ik mijn zelfvertrouwen als ouder voor mezelf houden dat is iets van mijzelf daar blijf je van af. En dit is een gewoon een hele goede drijfveer om mijzelf te bewijzen als papa. Ik heb mijn jeugd genomen ik heb het niet in vrijheid verkregen. Hoe denken de meeste hierover wat ken ik het beste doen om hiermee om te gaan of hoe zou ik het beste hierop moeten reageren?.
Wow.
quote:nerdopviva schreef op 03 juli 2016 @ 14:56:

[...]

Er staat zelfs "kinderen", meervoud dus. Het kind heeft zelf kinderen, maar loopt nu te huilen dat zijn moeder feest, terwijl hij dat in zijn jeugd niet mocht...O, ik zie het ja. Sorry, kon er niet wijs uit worden
Als jouw kinderen volwassenen zijn kun je zelf gaan feesten (en hen lastig vallen. )
Dank je TO,

dankzij jou ga ik mijn eerste glas wijn van de dag maar inschenken.

ik ga me even het hoofd breken over je issues en dan kom ik later wel terug om commentaar ceeku advies te geven.
Zo zeg wat een lange zin.
quote:Liberty97 schreef op 03 juli 2016 @ 14:56:

Jezus Gristus TO. Ga eerst eens even terug naar school voordat je je moeder de schuld geeft van alle ellende in je leven. Niet te filmen dit.+1
En TO is een man ook nog eens.. Wat een jankerd...
...en adem weer uit.....

En nu?

Nu wil je je moeder huisarrest geven?
quote:YellowDiamond schreef op 03 juli 2016 @ 15:13:

En nu?

Wow... drie keer proberen te lezen en ik ben er eindelijk uit: Jank niet zo. Zet je moeder aan de weg en word volwassen. Oh, en neem even een paar lesjes interpunctie en spelling.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Feestende moeders,wat errug..

Dat moeten we toch niet willen met z'n allen..
quote:YellowDiamond schreef op 03 juli 2016 @ 15:13:

En nu?

Daar kun je een puntje aan zuigen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
TO, wat is nu het probleem?
Langste zin ooit ik kan me ergens je frustratie wel voorstellen ik mocht ook niet feesten en mijn moeder deed het toen wel toen heb ik besloten dat ik toch ook lekker kon feesten en ben op mezelf gegaan en heb een leuk leven opgebouwd dus eigenlijk vind ik het belachelijk dat je zo boos bent want zeker vanaf je achttiende had je kunnen doen en laten wat je wilde maar om de een of andere reden heb je dat niet gedaan ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom je haar in je huis haalt als ze toch alleen maar klaagt dit doe je toch echt jezelf aan je kunt haar ook niet uitnodigen het is niet verplicht om haar over de vloer te hebben ik zou iemand die in mijn ogen steeds zeurt niet meer uitnodigen bij het krijgen van kinderen hoort helaas ook ongevraagd advies dat krijgen alle ouders de goeie en de slechte dus trek je er niet te veel van aan is het niet eens tijd dat jij je eigen leven gaat leven in plaats van dat je zo aan je moeder blijft hangen. Dat is namelijk ook niet echt normaal dus begin je te gedragen als een volwassene en laat je moeder linkse liggen en volg je eigen pad
Je bent een volwassen vrouw, het wordt tijd dat jij je moeder los laat. Zij is verantwoordelijk voor haar eigen keuzes en beslissingen. En dat geldt ook voor jou!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:hamerhaai schreef op 03 juli 2016 @ 15:19:

Je bent een volwassen vrouw man, het wordt tijd dat jij je moeder los laat. Zij is verantwoordelijk voor haar eigen keuzes en beslissingen. En dat geldt ook voor jou!
quote:Annelaure schreef op 03 juli 2016 @ 15:18:

Langste zin ooit ik kan me ergens je frustratie wel voorstellen ik mocht ook niet feesten en mijn moeder deed het toen wel toen heb ik besloten dat ik toch ook lekker kon feesten en ben op mezelf gegaan en heb een leuk leven opgebouwd dus eigenlijk vind ik het belachelijk dat je zo boos bent want zeker vanaf je achttiende had je kunnen doen en laten wat je wilde maar om de een of andere reden heb je dat niet gedaan ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom je haar in je huis haalt als ze toch alleen maar klaagt dit doe je toch echt jezelf aan je kunt haar ook niet uitnodigen het is niet verplicht om haar over de vloer te hebben ik zou iemand die in mijn ogen steeds zeurt niet meer uitnodigen bij het krijgen van kinderen hoort helaas ook ongevraagd advies dat krijgen alle ouders de goeie en de slechte dus trek je er niet te veel van aan is het niet eens tijd dat jij je eigen leven gaat leven in plaats van dat je zo aan je moeder blijft hangen. Dat is namelijk ook niet echt normaal dus begin je te gedragen als een volwassene en laat je moeder linkse liggen en volg je eigen pad
Annelaure

Ik ben inmiddels paars aangelopen door de OP en jouw post
Ik feest samen met mijn kind. Ik denk dat ik zijn jeugd verpest.

En ben ook op feesten geweest waarvan ik hoop dat hij er nooit komt. Nog erger dus.

Ik bel zelf VT wel dames. En heertje.
quote:Moirai schreef op 03 juli 2016 @ 15:22:

Ik feest samen met mijn kind. Ik denk dat ik zijn jeugd verpest.

En ben ook op feesten geweest waarvan ik hoop dat hij er nooit komt. Nog erger dus.

Ik bel zelf VT wel dames. En heertje.

Schandelijk gedrag dit.!

Het wachten is nu op een topic van jouw kind..
quote:YellowDiamond schreef op 03 juli 2016 @ 15:32:

[...]

Schandelijk gedrag dit.!

Het wachten is nu op een topic van jouw kind.. Hij is nog geen 16.....
quote:hamerhaai schreef op 03 juli 2016 @ 15:19:

Je bent een volwassen vrouw man, het wordt tijd dat jij je moeder los laat. Zij is verantwoordelijk voor haar eigen keuzes en beslissingen. En dat geldt ook voor jou!
Annelaure, deed die post geen zeer aan je taal gevoel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven