Online enquêtes
maandag 4 juli 2016 om 17:43
Vanwege gezondheidsproblemen mag ik niet werken van de dokter. Waar ik op dit moment mijn geld mee verdien is oppassen. Erg leuk, maar ik zou er graag nog wat naast willen verdienen. Ook, omdat ik 17 jaar ben en graag kwa geld wat onafhankelijker wil worden van mijn ouders. Hun moeten nu best veel voor mij betalen..
Ik kom geregeld online enquêtes invullen tegen, tegen een vergoeding. Heeft iemand hier ervaring mee? En is dit wel betrouwbaar?
Alvast bedankt!
Ik kom geregeld online enquêtes invullen tegen, tegen een vergoeding. Heeft iemand hier ervaring mee? En is dit wel betrouwbaar?
Alvast bedankt!
maandag 4 juli 2016 om 17:48
Er zijn verschillende van deze sites. Een aantal zijn wel goed. Je kan er dan blokker of bol.com bonnen bv. mee verdienen. Heel soms een vvv-bon.
Maar reken jezelf niet rijk. Je krijgt niet dagelijks die enquêtes je moet maar net binnen de doelgroep passen. En per enquête krijg je echt niet veel tegoed.
Soms heb je geluk. Zo ben ik viavia op een forum terecht gekomen waar ik punten krijg voor schrijven. Daar heb ik al aardig wat bol bonnen voor gekregen. Maar daar moet je echt voor gevraagd worden en die kans is gewoon niet zo groot.
Mijn vriend heeft al jaren lang een onderzoek waarbij we de post van een week bij moeten houden. Daar verdiend hij denk ik zo'n 30 euro per jaar mee.
Nou ja het is best leuk voor erbij maar nogmaals het zet niet echt zoden aan de dijk.
Maar reken jezelf niet rijk. Je krijgt niet dagelijks die enquêtes je moet maar net binnen de doelgroep passen. En per enquête krijg je echt niet veel tegoed.
Soms heb je geluk. Zo ben ik viavia op een forum terecht gekomen waar ik punten krijg voor schrijven. Daar heb ik al aardig wat bol bonnen voor gekregen. Maar daar moet je echt voor gevraagd worden en die kans is gewoon niet zo groot.
Mijn vriend heeft al jaren lang een onderzoek waarbij we de post van een week bij moeten houden. Daar verdiend hij denk ik zo'n 30 euro per jaar mee.
Nou ja het is best leuk voor erbij maar nogmaals het zet niet echt zoden aan de dijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 4 juli 2016 om 17:49
maandag 4 juli 2016 om 17:53
Ik heb ook een aantal jaar meegedaan aan luister onderzoek van de radio. Geen idee waarom ik ineens geen uitnodiging meer kreeg, ik denk dat ik mijn inschrijving moest vernieuwen en dat vergeten ben of zoiets. Dan moet je dus een week bijhouden waar je naar luistert. De site is er nog, dus ik zou zeggen, kijk even of het wat is ( je kon er bol.com bonnen mee verdienen)
www.radiolog.intomartgfk.nl
www.radiolog.intomartgfk.nl
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert