Mode & Beauty alle pijlers

Hoge broek

06-07-2016 08:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een broek die hoog in de middel zit, echt in de taille zegmaar. Ik ben na mijn operatie nogal wat aangekomen helaas. Nu heb ik een zwemband en dat vind ik vreselijk... Ben al bezig met afvallen maar gedurende die tijd wil ik er wel een beetje netjes uit zien.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
'Een broek die hoog zit in de taille' is wel een erg ruim begrip. Wat voor soort broek? Welke stof, voor welke gelegenheid?

Waar heb je zelf al gezocht? Bij winkels als jeans center hebben ze verschillende modellen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
H&M heeft veel hoge broeken!
Gelukkig zie je bijna niet meer anders.

Maar bv bij de H&M jeans met hoge taille genoeg.
Die broeken kun je toch overal kopen? Ik draag niet anders.
Monki
H&M inderdaad, kan je ook kiezen hoe hoog (tot je navel of nog hoger) en zowel spijkerbroeken in alle kleuren, als gewone broeken.
Neem ik ook altijd en dan werken ze als heupbroek en ziiten dan in het kruisgedeelte lekker los. Multi purpose dus die taillebroek!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Only!

http://www.wehkamp.nl/dam ... %2f_%2fN-17lwZlzu&IsSeg=0

Ik heb m zelf ook. Echt super!
Kijk eens bij Esprit, bij 'high rise'.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
H&M, Esprit en Zara hebben verschillende high-waisted broeken in hun collectie. Andere winkels trouwens ook, die jaren 70 high-waisted stijl is juist helemaal in nu.

Maar wat voor broek zoek je? Linnen, jeans, katoen, kleur, wit, ...
Klingel heeft wat breeduitlopende modellen. Deze kost 19,99.

En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Die zijn helemaal in. Google eens op high waist jeans. Zijn wel vaak skinny modellen. Ik vind ze super leuk.
pantalons met hoge taille bij Zalando, meer dan 600 resultaten.

En bij jeans kun je ook zoeken op hoge taille.

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik ben blij dat die broeken weer terugkomen, die lage taille broeken vind ik vreselijk.
Ik ben er ook dolgelukkig mee, heerlijk al die rollen weg en je durft weer een strak t shirt te dragen
Ik vind die dingen nog steeds heel lelijk.

Maar helaas is het mode, dus ik hoop maar dat het snel overwaait voordat ik echt door mijn huidige garderobe heenben.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:Geronimo2 schreef op 06 juli 2016 @ 10:08:

Ik ben er ook dolgelukkig mee, heerlijk al die rollen weg en je durft weer een strak t shirt te dragen Whahah ja dat ook! ik heb een stoma en het is echt vreselijk en vaak ook zichtbaar dat je broeksband dan er net onder, of halverwege hangt, geef mij maar weer die hoge taille broeken!
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2016 10:55
Reden: Spam
% gewijzigd
quote:Geronimo2 schreef op 06 juli 2016 @ 10:08:

Ik ben er ook dolgelukkig mee, heerlijk al die rollen weg en je durft weer een strak t shirt te dragen Maar die rollen blijven toch érgens? Alleen nu onder je tailleband, of deels er boven?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
AH, fijn dat het weer in komt X-D!

Bedankt voor de tips!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Levi's heeft de Mile High Rise, zit echt super als je last hebt van wat eeeh extra's in die regio
Ik zag net 3 pubermeisjes bij de Appie met van die hoge taillebroeken en naveltruitjes stond echt heel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven