LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Och lieve Brabbel, heel veel sterkte!
Brabbel ook namens mij veel sterkte. Wat moeten jullie toch veel meemaken.

Cd wat zei het vto? Ik hoop dat er iets uitkomt.

Ongeduld, ik heb ook de foto's op hyves gezien. Wat een ravage!

San, hoe is het in jullie nieuwe huis?

Tieger wat goed Tessel al los!

Hier gaat het op zich wel goed, alleen slaapt ze nog steeds niet door. Het is nu wel 'maar' maximaal 3x per nacht eruit maar het breekt wel op zeg. Ik ben gewoon zo moe. Volgens mij moet ik wel een week achter elkaar slapen om alles in te halen. Ik merk ook dat ik heel vergeetachtig en ontzettend kribbig ben. Maar goed er zijn ergere dingen.....

Hier sinds vandaag ook uit de mc. Wat een verademing, een stuk minder zwaar zeg.
Hey Tieger,

Ook grey's fan? Ken je deze site al:

http://www.cucirca.com/20...tch-greys-anatomy-online/

Kan je ff vooruit ;), ik ben helemaal bij, dus wachten op de nieuwe aflevering elke vrijdag

groetjes!
Brabbel heel veel sterkte, en probeer ook goed voor jezelf te zorgen he.

Cd ook veel sterkte, ik hoop dat je hulp krijgt waar je wat aan hebt.

Verder even snel, wij hebben een keertje een wii geleend tijdens de vakantie van de eigenaar, erg leuk om samen en met een groep te spelen, maar ik denk ook wel dat het op een gegeven moment zal gaan vervelen. Of je moet steeds nieuwe spellen kopen?

Zoë is vandaag weer naar de crèche geweest, na een week thuis, gelukkig is het goed gegaan en vanavond had ze ook eindelijk geen koorts meer. Zelf heb ik intussen keelontsteking (gister toch maar even naar de huisarts geweest omdat die keelpijn al twee weken maar niet overging) maar de penicilline slaat wel aan volgens mij. Tis niet zo erg dat ik in bed moet liggen, maar echt super voel ik me ook niet. Nouja, zal de winter en de algehele zwakke weerstand wel zijn. Moet zo nog naar wat van mijn werk dus nog ff relaxen en dan weer aan de slag,

groejtes!
Kaj heeft geen RS virus... Vandaag goed gegeten maar kwam er in de middag weer uit. Toen aan een bepaald waterstofje met voedingsstoffen om 1700 mocht hij eten en dat ging goed, van de 110 had hij 75 zelf gedronken. Nu slaapt hij en zijn wij thuis, ik ben kapot.. ik weet gewoon niet meer waar ik de kracht vandaan moet halen.
Tjeetje Brabbel, 't zit jullie niet echt mee....

CD, ook jij heel veel sterkte en ik hoop dat je wat bruikbare tips/hulp krijgt!

Ongeduld... vreselijk zeg, ik weet helemaal wat je voelt, bij één van mijn yogamaatjes liet met 31 weken de placenta los waardoor haar kindjes in haar buik overleed. Je keel knijpt dicht bij het idee alleen al....

Heb nog niet op je hyves gekeken... , maar ongelovelijk zeg, hoe is het mogelijk, én jouw auto en de bus van je lief...

Mango, wat schattig zeg, kusjes geven. Hier ook een kleine meid die alles nadoet... handjes klappen, zwaaien en (lucht)kusjes geven!

San, fijn dat je helemaal over bent! Heerlijk om alles uit te pakken en z'n nieuwe plekje te geven.

Roos zit inmiddels wel in de autostoel. De maxicosi werd me echt te zwaar en het is zo ook makkelijker met nog twee zitjes op de achterbank. En Roos is natuurlijk ook errug langgggg...

Verder hier alles z'n gangetje. Wel druk zo die Sinterklaastijd en heb deze maand ook 3 studiedagen (tijdens niet werkdagen) en andere knutsel/vergader avonden van school, peuterspeelzaal, kinderopvang en werk.

Meiden, kweet niet waarom (doet ze anders nooit) maar Roos ligt te krijsen in bed... ga weer even kijken, want ze huilt al een kwartier.

Liefs Mondy
Brabbel: Meisje, je doet het zo goed! Kaj heeft echt enorm geboft met zulke sterke en moedige ouders! Een hele dikke knuffel!

Murpeltje: Wat grappig, dat nephoesten!

Hezter: Jeetje, er nog 3 keer uit! Hier geen tip, maar wel een dikke knuffel!

Halloo: Hier ook een GA fan! En ik download ook... Ik hoop dat je snel van de keelpijn af bent!

Mondy: Wat was er met Roos??

Sinds een weekje swingt Guido op muziek! Helemaal wanneer wij ook uitgebreid gaan gekdoen. Het ziet er zo schattig uit!

Mijn forumvriendinnetje is bevallen van een prachtige zoon. Het leven is echt niet eerlijk....
Hallo,

Brabbel, nogmaals een hele dikke knuffel voor jou, brabbelman en kaj. Ik kan het me voorstellen dat je helemaal kapot bent, het is ook een ontzettend zwaar jaar voor jullie. Krijg je nog ondersteuning vanuit je omgeving?

Ongeduld: wat lief dat Guido swingt op de muziek.

Halloo: hier ook GA fan, vorig jaar tijdens mijn verlof heb ik heel veel afleveringen in het voren bekeken. Dat was wel heel lekker. Ik vond dat vooruitzicht op mijn verlof vorig jaar wel heel lekker....

Murpeltje, ik ben best wel een beetje jaloers dat manon 's avonds nog aan de borst wil drinken. Dat is altijd zo ontspannend 's avonds.

Mondy: hoe gaat het met Roos, waarom huilde ze?. Marijn past nog wel in de maxicosi en dat blijft hopelijk nog even, want hij zit nog niet heel stabiel en met de maxicosie kunnen we hem nog in de bakfiets doen.

Halloo: zo'n wii uitproberen lijkt mij ook wel grappig, al denk ik

ook dat het me gauw gaat vervelen.

Marijn wil op dit moment steeds gaan staan, het liefst al optrekkend aan Mama's haren (ik moet ook weer eens naar de kapper), een beetje pijnlijk is dat wel, maar ik smelt omdat hij het met zo ontzettend veel plezier doet. Het staan dan, niet het het trekken aan de haren

Verder vroeg ik me nog wat af, in principe zet ik de televisie niet aan als Marijn op is. Nou wil ik wel 's ochtends in bed even het nieuws bekijken en Marijn die vindt dat volstrekt oninteressant, negeert het gewoon, maar laatst hadden we de televisie per ongeluk op bumba gezet en hij was helemaal gefascineerd. Hebben jullie dat wel eens opgemerkt. Ik vond het eigenlijk wel grappig en het was ook wel een lief programma.

Liefs,

Lein
Brabbel wat zwaar allemaal, moet echt veel aan jullie denken!!! Dikke knuffel maar weer.

Lein hier staat de tv s'ochtends tot 8.15 aan en af en toe s'avonds na 17.00 (kan ik even koken hihi) sharon en samuel zijn alleen niet hele erge tv kijkers, ja voor 10 minuten en dan niet meer. (dus het koken gaat de laatste tijd niet heel relaxt want sharon heeft rorn 17.00 haar jengeluurtje ontdekt)

bumba is inderdaad erg leuk, sharon vind teletubbies helemaal superleuk (vind ik echt zo stom maargoed) en het sintjournaal is nu favo bij samuel.

Ik heb deze week ook cursus, 2 avonden en vandaag de hele dag. Wel vermoeiend hoor, en het huishouden is ook gelijk een puinhoop.... en moet nodig naar de kapper en nog heeeel veel sintkadootjes kopen maar geen idee wanneer...

Sharon heeft vanacht weer gespookt, ik wil haar geen fles aanbieden, heb dat met samuel tot 18 maanden gedaan (gaan ze wel heel snelw eer van slapen dus wel verleidelijk). Nu had ik haar vanacht hoestdrank en een slokje water gegeven, kreeg ze de hik... en dat kan bij haar wel een half uur duren. Dus toch maar een klein flesje gegeven, haha anders ging ze toch niet slapen. Hopelijk gaat het vanacht beter. Ga in ieder geval vroeg naar bed.

Sharon zit alweer een tijd in een gewone autostoel, ze is zo lang, het paste echt niet meer... ze heeft nu maillots maat 86! Ze heeft echt bizar lange benen!
Hallo,

hier ff een berichtje van mij, ik heb het zo druk, ik heb wel een beetje bijgelezen.

Brabbel wat heftig weer, ik hoopdat hijsnel weer thuis is en ben ook blij dat het geen rs virus is. Denken jullie ook een beetje aan jezelf ( ik weet dat het moeilijk is nu ) Probeer wat te rusten en bij te slapen.Een dikke knuf voor jou brabbelman en Kaj.

Wij hebben een WII tenminste Zoë heeft een WII maar wij spelen er ook op.

Het is erg leuk, dochter en ik spelen er minstens wel 3 keer in de week op. Ik dacht ook dat het snel ging vervelen maar dat is dus niet zo. Wij hebben 2 spellen erbij , 1 spel WII sports die krijg je erbij als de WII koopt en we hebben de olympische spelen met Mario en Sonic, dat zwemmen is echt zwaar maar wel leuk.

Roze wolk: hebben jullie nog kijkers gehad met het open huis?

FF ego

Met Demi gaat het super ze klapt in dr handjes en doet dan dr handjes op dr hoofdje (klap eens in de handjes blijblij)

Als wij hiephiep zeggen dan gaan allebei de armpjes de lucht in.

Ze probeert ook los te staan en dat is al een paar keer 10 sec. gelukt, en dan schrikt ze van wat doe ik nu? en pakt ze snel de tafel beet.

Als Zoë 's avonds haar schoen mag zetten dan zingt ze ook een liedje voor Demi alleen dan wel met een piep stemmetje anders weet sinterklaas niet dat het voor Demi is.

Nou tot snel maar weer
chocoleentje: super zeg! ze zullen vast wel veel mooie kadootjes krijgen zo!

RW: same here, ik ben zo grijs als een dakduif, zondag komen mijn ouders voor sinterklaas, de week erop bij vriend zijn ouders, zaterdag komt een vriendin en morgen weer cursusdag....

hopelijk lukt koopavond, anders worden het 'supermarkt- / benzinepompkadootjes' haha.

wilde eigenlijk alleen weten of er nog nieuws van brabbel was..

zelfs vriend vraagt er nu elke keer naar.

nou manon wordt wakker en vriend is ziek naar huis gekomen met oorontsteking, dus ik ga mijn billen maar weer eens van de bank halen.

liefs M
Lein en RW, hier staat de tv vaak 's ochtends even aan na het ontbijt tot we naar school gaan. Dan kijken de kinderen Charlie & Lola. Nadat ik Luuk naar school heb gebracht mag Sofie soms een videootje kijken (disney), ze zit net in de overgang wel/niet slapen... Aan het einde van de middag mag de tv na 17:00 uur aan. Meestal is dat pas later of niet. Nu kijken ze uiteraard het Sinterklaasjournaal!

Roos kijkt er eigenlijk niet echt naar. Heb van de week toevallig een keertje een DVD van Nijntje aangezet, maar na 1 minuutje was de interesse verloren.

Murpeltje.. hier gelukkig al klaar met de Sintcadeautjes. Had al een tijdje de leuke aanbiedingen bij de Kruidvat en Trekpleister in de gaten gehouden voor wat kleine dingen. Luuk krijgt verder een fiets!, die had hij écht nodig, Sofie een kapkop + heel veel speldjestroep en meisjesdingen en tja Roos..... heb wat nuttige dingen proberen te bedenken, we komen écht om in het speelgoed voor kleintjes.

Brabbel, hoe is het????

Kweetniet wat Roos had. Hebben haar uit bed gehaald (geheel tegen mijn principes in) en ze heeft nog anderhalf uur heerlijk zitten spelen (misschien niet moe???). Gisterenavond "probeerde" ze het weer, ben er niet meer ingetrapt. En nu viel ze vrij snel in slaap. Denk dat ze inmiddels de uitprobeer-fase heeft bereikt, hahahaaaa

De WII lijkt me echt een hele leuke spelcomputer. Wij willen de kinderen met kerst een "spelcomputer" geven, maar we waren eigenlijk uitgekomen op de V-Tech (niet zo duur) die écht voor hun leeftijd is. Denk dat de WII straks als ze wat groter zijn leuker is. En zelf computeren???? heb al weinig tijd voor mijn hobby's...

Meiden ga nog wat doen,

Liefs!! Mondy
Kaj ligt nog in het ziekenhuis, drinkt veel te weinig, bieden elke keer aan maar nee hoor, vandaag 40 cc zelf gedronken terwijl hij er min 750 moet per dag.. frusterend, echt is echt zijn keel die het doet, hij heeft waarschijnlijk een keelontsteking. Buiten dat is het een vrolijk en speels mannetje..

Was gister echt ff ingestort, hete douche, medicijnen ingenomen, massage van man gehad en toen lekker naar bed gegaan.
Brabbel wat vreselijk voor jullie 3-en! Heel veel sterkte. Probeer een beetje rustig te blijven meid.

Hezter, we kunnen elkaar de hand schudden..hier ook nog steeds ellende 's nachts. Finn weer verkouden en hoesten, verhoging. Urine wordt weer onderzocht. Verder redelijk vrolijk.

Pips, hier werd niets gedaan aan die diarree. Wel werd uiteindelijk de ontlasting onderzocht, maar dat leverde niets op.
Brabbel Hopelijk gaat het gauw beter met Kaj. Krijgt hij antibiotica? Hopelijk gaat het gauw beter...

Hier geloof ik een ontaarde moeder... De kinderen kijken regelmatig televisie, Daan weet zelfs hoe de video aan moet... 't is dat hij de videoband er nog wel eens verkeerdom indoet, anders zou hij echt iedere keer de video aanzetten. Er wordt regelmatig naar de Teletubbies en het Zandkasteel gekeken, Charlie en Lola zijn op het moment ook erg populair. En Tessel zit ook met haar mond open te kijken, da's overigens wel grappig om te zien

Vandaag nog even snel de kledingla van Tessel uitgemest, oude maat (74) eruit, nieuwe maat erin. Men, wat heeft die meid al veel kleren

Nu nog even Grey's kijken, en dan vroeg naar bed!
Ach Brabbel, wat een narigheid allemaal. En dan reageer je zo lief op mij steeds, en jij hebt het eigenlijk veel zwaarder, want zorgen om je lieve kleine kindje die zo ziek is, is nog veel zwaarder! Een hele dikke knuffel van mij en hopelijk knapt hij gauw weer op!

Hier gaat verder alles goed, heb bericht gehad van het VTO team en krijgen een doorverwijzing naar de jeugdzorg en ze gaan hem observeren, zowel thuis als op de speelzaal. Dus maar even kijken wat eruit komt.

Ook mag hij vanaf 10 dec een extra ochtend naar de speelzaal, heerlijk!

Hier ook langzaamaan toe aan andere kledingmaat, 86 begint het nu te worden, de truitjes beginnen wat op de trekken en broekjes gaan nog, maar ik heb zo'n hekel aan hoog-water-broeken, dus dat zal ook niet lang meer duren.

Hangt wel wat van het kledingmerk af, maar goed, dat wisselt dus.

De maxi cosi gebruik ik nog wel, maar ik draag hem al tijden zonder, want met is gewoon echt niet te doen! Dus die staat standaard in de auto, en ik til hem er gewoon in en uit, wel de buggy dus standaard in de auto, want hem zo tillen, is zo slecht voor mijn rug, haha.

Oudste zoon gaat binnenkort wel over naar de groep 2 stoel, dan kan Twan in de Tobi, want de mc begint nu wat krapper te worden en qua kilo's kan het al makkelijk.

Nou, ik ga nu naar bed toe, even lekker slapen!

Slaap lekker!
Haha, tieger, ontaarde moeder ben ik ook heel erg dan!

De tv staat hier 's morgens al direct aan als ik wakker wordt, en gaat pas tegen half 11 uit, soms zelfs later.

En 's middags ook vaak, sinds hij niet meer slaapt tussen de middag. Vindt het eigenlijk ook wel gezellig, al is het maar op de achtergrond, haha.

Kevin begint de tv eindelijk te waarderen, dus ik ben al blij als hij dan even een 15 min. stil zit!
Even ego...

Roos was heel verdrietig en huilerig vandaag op het kinderdagverblijf. Ze ging ook steeds plotseling huilen alsof ze pijn had en toen ik haar kwam halen had ze echt een huiltje dat ik helemaal niet van haar ken en ze was een uur daarna nog steeds aan het snikken.

Nou keek ik net bij het naar bed brengen in haar mondje...

Ze heeft (nog maar) twee tandjes boven en 4! tanden onder.. en nou zag ik onder, waar ongeveer de kiezen zouden moeten doorkomen echt een heel puntig wit bultje. Net alsof daar een hoektand doorkomt ?!

Bij mijn andere twee kinderen ging het doorkomen van de tanden echt in een vaste volgorde: twee onder, twee boven, nog twee boven, nog twee onder, bovenste hoektanden, onderste en zo verder ook met de kiesjes.

Maar bij Roos zijn na de twee onder en twee boven... weer twee onder doorgekomen en nu lijkt er dus een hoektand door te komen, maar heel ver naar achter...

Vond het zo vreemd..

Liefs Mondy
Hey Meiden,

Brabbel hoe is het nu meid? Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; wat krijgen jullie wat voor je kiezen en ik vind jullie zo ontzettend sterk!

CD: Heerlijk dat Kevin een extra ochtend naar de psz mag!

Tieger: Esmee vindt Charlie en Lola ook erg leuk! Afgelopen week zat ze ook voor de teletubbies. Maar eigenlijk vindt ze tv kijken alleen leuk als we het met haar doen.

Yada: Nou Finn heeft het ook goed te pakken zeg! Dat is toch niet normaal meer?

Mondy: Hoe is het met je schatzoeken voor volwassenen?

Choco: Wat lief dat Zoë met een andere stem voor Demi zingt!

Ongeduld: Hoe is het met je forumvriendinnetje?

Heb twee dagen gejuft en ik vind het weer heeeeeerlijk!! Gister een groep 3 en vanochtend weer een andere groep 3 en vanmiddag een groep 5. Heerlijk om weer met de kinderen te werken.

Morgen komt Sinterklaas hier in het dorp. Ik heb vanmiddag nog even een pietenpetje voor Esmee gekocht. Ze trok hem direct van haar hoofd af, dus ben benieuwd of hij morgen ook blijft zitten!

Esmee danst ook! En ze zwaait nu ook.Alleen niet bij het afscheid maar om aandacht te trekken.

Vandaag wilde ze de aandacht van de hond trekken. Ging ze er op knietjes voor zitten, kraaien en zwaaien. Maar de hond bleef mooi slapen. Die zal ook wel denken, heb je dat drukke kind weer! Hahaha

Ik zal nog even verder sneupen op het forum en dan relaxen!

Dikke kus,

Mango
och die arme Roos! Dikke knuffel voor haar!
Hier even een ego berichtje...

Heb vandaag vreselijk bericht gekregen over het dochtertje van mijn vriendin....

Zij heeft 3 kindjes, 2 jongens en 1 meisje. Nu zijn ze er deze week achter gekomen dat het meisje ongeneeslijk ziek is...

Ze is nu 3,5 jaar en heeft een tumor in haar hoofdje, en ze kunnen er niks meer aan doen behalve afwachten

Vind het verschrikkelijk, heb het vanmiddag gehoord van haar schoonvader, ze had hem gevraagd mij te bellen, want zelf had ze geen tijd omdat ze eigenlijk alleen in het ziekenhuis verblijven en ze het ook emotioneel nog niet aan kan.

Maar ze wilde toch dat ik het snel zou weten.

Ik heb direct mijn moeder gebeld en mijn hart bij haar gelucht, ook zij was helemaal ontdaan, zij kent haar ook goed, ken mijn vriendin al sinds de kleuterschool.

Ben gewoon even helemaal de kluts kwijt
Enne.. het schatzoeken, mijn GPS was kapot..., dus een hele tijd niet kunnen doen. Gelukkig hebben we ons geld terug gekregen en heb ik een nieuwe besteld, die is afgelopen woensdag binnen gekomen!!!

Toevallig vandaag gelijk weer een paar "schatten" (caches) uitgeprint.
Brabbel wat duurt het allemaal lang zeg, krijg tranen in mijn ogen bij de gedachte dat jullie alweer een paar dagen alleen thuis zijn zonder kaj hoop echt zoooo dat hij snel weer goed gaat eten. Denk veel aan jullie!!!

crasydasi wat verschrikkelijk krijg helemaal kippevel

Na een hele drukke week ben ik blij dat ik zit, heb verder nog niet bijgelezen, ben zo moe. Iedereen een fijn weekend en kom snel weerl echt bijkletsen!
he CD wat een vreselijk bericht. Ik kan heel goed begrijpen dat je even helemaal de kluts kwijt bent. Veel sterkte. Liefs Lein
hier ook even ego en naar.

lekker vroeg uit het werk, telefoon, vader hartaanval gehad, net hele avond in ziekenhuis gezeten. vader op hartbewaking. gelukkig wel weer aanspreekbaar.

bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven