***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Layla ik vind de kaart echt super! eerst de voorkant al prachtig, en dan binnen ook nog zo'n superschattige foto!!

Fijn dat het beter gaat met Meesje!
Layla wat een lief, mooi kaartje en ook nog eens een prachtige foto van Yasemine.

Vincent heeft alles bij elkaar gebruld. Toen hij de stem van de ha hoorde (wij waren nog niet eens aan de beurt) is hij begonnen met huilen en niet meer gestopt totdat hij al zijn kleertjes weer aan had. Hij heeft het er niet zo op. Hij moet trouwens ook huilen als wij niet eens voor hem naar de ha gaan maar dit terzijde.

Hij heeft een fikse luchtweg infectie met flink ontstoken amandelen en wat vocht achter zijn oor. Gelukkig geen longontsteking. Door gaan met de inhalers en als het erger wordt weer terug.

Lara, balen zeg dat je je helemaal niet fit voelt. Beterschap.

Ik ga zo lekker uiteten met een paar collega's en daarna hopelijk heel de nacht slapen.
Jeetje, die arme Vincent zeg! Dat klinkt wel heel erg zielig...

Misschien je man vragen het vanavond te doen, zodat jij relaxed kunt slapen? Ik zit ook altijd lekkerder bij een etentje als ik weet dat het mijn beurt niet is.

Puk iets eerder naar bed gebracht, want ik was echt op. Hopelijk gaat hij snel lief slapen (ligt nu nog te spelen). Hij heeft wel heel erg diarree, net als de rest van de creche, dus ik hoop niet dat hij ook ziek wordt.
Beterschap voor Vincent Esan, ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt.

Lara, jij ook beterschap. Misschien heb ik je toch wel aangestoken op de tribune. Ik voel me ook niet echt 100%, wat niet echt super is met een Finn die het nergens mee eens is. Nee valt wel mee, hij wil alleen nog steeds de hele tijd op schoot. Heb net mijn moeder maar via iChat gebeld, dan heeft hij weer even iets te zien. Leuk liedjes zingen met Oma!

Deze week weer eens teveel uren gemaakt. Moet echt proberen volgende week wat aan mijn studie te doen op kantoor. Ik zit nu nog steeds met Cayman te werken. Grr, zo irritant dat samenwerken met mensen aan de andere kant van de wereld. Ze moeten allerlei contracten VANDAAG ondertekenen. De meeste spullen hebben ze al bijna een maand, maar het schiet gewoon niet op. Het gevolg is dat ze nu nog aankomen met informatie die ze nodig hebben. Fijn dan, had dat wat eerder gezegd!

Zo eerst Finn maar eens in zijn bedje gooien, hoewel die geloof ik nog niet zo'n zin heeft.
Oh Lara, ook nog eens een Puk met diarree, dat kan je er wel weer bij gebruiken zeg.Succes ermee
Fijn dat het beter gaat met Mees. Wel balen die bijwerkingen van de medicijnen. Wel gek dat ze er pas zo laat achter komen. Hopelijk mogen ze morgen gezellig met zijn allen thuis gaan genieten van de kraamtijd.

Laar: Naar dat je je zo beroerd voelt. Was de tribune gister niet goed voor je? Al die virusjes die daar rond hingen.

Esan: Arme vincent. hopelijk gaat het snel beter met hem. En wat een slim jongetje dat hij de ha herkent. Ik geloof dat Koen de ha nog niet herkent.

Icke: Ik denk dat jullie een mooi rood meisje krijgen. En wat betreft een datum. Misschien moet je naar lilien luisteren en gaan voor een zo vroeg mogelijke datum ivm je bekken. Sterkte in ieder geval.

Ik ben vandaag bij mijn twee dagen eerder bevallen vriendinnetje geweest. Echt leuk. En onze Gijs is wederom een reusje in vergelijk met andere babies.

Wel is iedereen hier nog verkouden. Hopelijk verdwijnt het weer snel, want ik vind het wel weer genoeg geweest. Zo zielig om zo'n heel klein mannetje naar adem te zien happen.

Ga nu ff badderen met de kleine en eten geven...
beterschap Lara!!

En ook veel beterschap voor vincent!

Heb de surpriseinkopen weer binnen en heb vanavond pizza gegeten met Fleur. man is er niet en ik had echt geen zin om te koken. Ging best goed.... Nu ligt Fleur na een badsessie lekker in bed en ga ik heerlijk in mijn eentje op de bank kruipen.
Wat naar dat Mees ziek is van de pethidine. Ik ben blij dat ik om een ruggeprik gevraagd heb, want ik had ook gelezen dat die pethidine niet goed voor het kind kan zijn, ze kunnen er ook wat suffig van worden. Ze wilden in het zh nog zo'n pomp voorstellen waarmee je zelf je verdoving kan regelen, maar ik had toevallig net ergens (hier op het forum?) gelezen dat dat ook niet goed was voor je kindje. Dus jammer voor de anestesist dat hij niet kon uitslapen.

Bedankt voor jullie lieve reacties op de foto's en het kaartje, ik zal van de week wat recentere foto's in mijn computer & hyves zetten, want ze is nu al een stuk veranderd. Ze was vrij opgeblazen na de bevalling en had een vuurrood gezichtje & lijfje (ws door het harde persen van mij ) en is nu een stuk bijgetrokken. Ze heeft een fijner snoetje gekregen nu.
Ja leuk Layla, meer foto's.

Gaat verder alles goed? Drinkt ze goed, slaapt ze goed?

Lekker Drop, gewoon pizza eten, heerlijk af en toe.

Welterusten, hopenlijk voelt iedereen zich morgen weer iets beter.

Ik ga mijn werk compu uitzetten, heb tot nu toe zitten mailen met Cayman. Nu is het nog niet af, maar in ieder geval zijn we op de helft. Joepie!
Wat vervelend dat Mees ziek is van de pethidine, maar wel gelukkig dat het niet iets anders is en de Muisjes Mees morgen mee naar huis mogen nemen! Fijn!

Ole is nog niet helemaal opgeknapt, nog flink aan diarree, maar vandaag niet meer overgegeven. Kaj daarentegen heeft Ole's virus overgenomen en begon vanmiddag met buikpijn en eindigde de dag met overgeven. Arme Kaj!

Wat apart dat Vincent zo'n reactie heeft op de ha! Heeft hij slechte ervaringen? En komen jullie vaak bij de ha?

Beterschap voor het mannetje! Hopelijk knapt hij snel op!

Jij ook beterschap Lara!

Layla, ik vond het kaartje ook erg mooi!

Ben ook erg benieuwd naar meer foto's!

Lievelust, dat is goed geregeld een dubbel inkomen! Heb je het geld al uitgegeven inmiddels ?
Heb net een topic geopend over Kaj's pokemonfeestje. Als jullie nog goede ideeen hebben.. graag!

Ik heb wel een grappige uitnodiging gemaakt. Zet hem wel even op hyves!
Wow! Muis en mannen, van harte gefelicteerd met jullie nieuwe zoontje en broertje! Wat vervelend dat hij last heeft van de pethidine, maar gelukkig is het niks ernstigs! Super Muis, helemaal zelf gedaan!

Layla, mooi bevallingsverhaal (maar zware bevalling). Ook jij hebt het helemaal zelf gedaan, super zeg! Mooi kaartje ook, wat een mooi groot klein meisje.
Fachat wat een ziekenboeg bij jullie. Beterschap voor de mannen. Ik ga even kijken of ik nog wat kan verzinnen voor het pokemonfeestjes.

Laar, jullie ook niet zo fit. Beterschap!!!!

Swiss, rustig aan hoor. Kun je met je drukke baan, makkelijk studeren op kantoor?

Layla, wat fijn dat het zo lekker gaat met Yasemin.

Buitenmeisje in het voorjaar moest Vincent bijna twee keer in de week naar de ha toen hij zo ziek was en ze niet konden vinden wat er aan de hand was. Elke keer weer helemaal uitkijken en een onderzoek. Sindsdien heeft hij het niet zo op de ha.

Ik ga even een ontbijtje klaarmaken. Kreeg net een sms van mijn vriendin dat zij vannacht bevallen is van haar tweeling (nummer 4 en 5). Nog even horen hoe het allemaal is gegaan.
Joepie! Mees is er! Gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar het verhaal en naar de eerste foto's!

Ik hbe de baan! Heb gister meteen de huidige opgezegd. Gaat snel ineens. Maar goed, heb 3 maanden opzegtermijn, dus kan pas 1 maart beginnen. Lang he?

Robbie wordt boos van mijn laptop gedoe. Ik heb echter geen zin om met hem te spelen. Iemand voor een uurtje een klein jongetje lenen??
Xaloy, gefeliciteerd!!!!!! Wat een idee een digitale creche, of toch maar een dvd'tje.
gefeliciteerd Xaloy! `Wa t een lange opzegtermijn heb je trouwens!
Xaloy, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wel jammer dat je nu nog 3 maanden moet wachten...

Het is vandaag een mooie dag voor Muis en Mees om naar huis te komen!

Layla, bedankt voor het kaartje, een erg mooi en lief kaartje zeg!

Lara, voel je je al beter? En hoe is het met Puck?

Esan, beterschap met Vincent, hoop dat hij snel wat opknapt.

Wie vergeet ik nu ook alweer??

Man is met Kaj naar sinterklaasfeest van zijn werk. Ik heb even vriendelijk bedankt en hem het fototoestel meegegeven (erg he). Ben niet echt fit en ga me zo maar even op de fiets slepen voor wat sinterklaasinkopen enzo.
Xaloy gefeliciteerd met je baan !!

Hopelijk dat ik de volgende ben, die hier trots kan komen zeggen dat ze een baan heeft, maar dat gaat nog een maand of 4 duren denk ik.
Witch, ik ben er van overtuigd dat jij over een tijdje kan aankondigen dat je een nieuwe baan hebt! Je doet het super
Haha Lilien, lekker dagje vrij??

Vanmiddag gaan wij ook naar een sinterklaasfeest hier in het dorp, ze doen altijd allerlei spelletjes (pepernootsjoelen, ponyrijden, etc en de spelletjes worden door Pieten begeleid, is leuk!)

Had ik jullie al verteld over mijn stomme blunder van de week?

Nou, ik had voor Kaj's verjaardag via MP een nieuw lego-politiebureau gekocht die ik 's avonds had opgehaald en op de grond in de huiskamer had neergelegd. 's Avonds naar bed gegaan en die doos helemaal vergeten. De volgende ochtend komt Kaj onze slaapkamer ingerend met glunderende ogen: MAMA, kijk nou wat ik in mijn schoen heb gekregen, WAUW!!!!

Gelukkig heb ik Kaj kunnen uitleggen dat het een verjaardagscadeau was en dat hij nog even in de kast moest. We hebben er samen heel hard om moeten lachen!!

Nog iets anders raars: Fachatman is nog steeds aan het solliciteren. Nu had hij van de week een sollicitatie. De baan leek heel mooi, eigen auto, veel vrijheid, goed salaris, etc.

Wat hij na het gesprek nog moest don was thuis een persoonlijkheidstest invullen (op zich niks mis mee, maar wel al raar dat hij dat thuis moest doen). Er stonden alleen hele rare vragen in die test en ook heel persoonlijke vragen. Ik ben dus aan de google gegaan en kwam erachter dat de test gemaakt is door de scientologykerk en dat de persoon naar wie hij de resulaten moest mailen ook een "consulent" van scientology was. Ik kwam artikelen tegen waarin stond dat scientology de laatste tijd steeds vaker dekmantels gebruikte om nieuwe "zieltjes" te winnen. Bedrijf zelf leek overigens heel legitiem!

Kortom, die test wordt dus niet opgestuurd. Fachatman het bedrijf gebeld en die deden alsof ze van niets wisten (als dat al zo zou zijn (ze hebben een bedrijf ingehuurd die de testen voor ze verzorgd), dan gaan ze wel heel gemakkelijk met dit soort testen om. Fachatman was door en uitzendbureau op gesprek gestuurd, die schrokken hier natuurlijk ook wel van!

Raar he!
Goedenmorgen iedereen.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Xaloy! Prima bedrijf hoor, ik heb er met plezier 10 jaar gewerkt. Hopenlijk heb je leuke collega's.

Vervelend van die 3 maanden, ik had mazzel dat ik toendertijd naar een klant ging. Mocht (moest) zo snel mogelijk weg.

Hoe gaat het met de zieke kindjes? Fijn dat Ole weer beter is, hopenlijk duurt het bij Kaj ook maar even.

Supergrappig verhaal van je kado Fachat!

Wat een vreemd verhaal van dat bedrijf, jammer ook.

Ik hoop dat Mees een goede nacht heeft gehad en lekker met de rest van de Muizefamilie naar huis mag vandaag.

Witchke, heel veel sterkte. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen behalve dat ik het vreselijk voor je vind. Je zit in een rot-situatie en dat terwijl alles net zo goed lijkt te gaan. Succes ermee.

Lilien, lekker even niet meegaan, ook prima om een keer een man / kind dag te hebben.

Ik ben trouwens in het algemeen wel heel flexibel in mijn werk, af en toe vreselijke tijdsdruk, maar over het algemeen maakt het niks uit of ik iets vandaag of morgen doe. Tegenwoordig luister ik meestal ook niet eens meer live naar conference calls, maar luister is later. Aangezien mijn investeringen in Amerika zijn en mijn administratoren in Cayman, kan ik anders beter een geheel andere werktijd aanhouden.

Mijn studie is geheel goedgekeurd door mijn baas, heeft ook direct en indirect met mijn werk te maken, dus ik mag het best in werktijd doen. Het enige wat moeilijk is, is als er verschillende mensen aan de telefoon zitten, in mijn kamer. Vooral als het in het Engels is (zw-duits kan ik makkelijk negeren).

Maar ik hoop straks in Dec even hard te kunnen studeren, en daarna moet ik maar kijken of ik misschien ook af en toe op zaterdag een paar uur naar kantoor ga ofzo. Dagje leren.

Ik zie het wel.
Goedemorgen!!

Pffff waarom hangen er toch zoveel virusjes in de lucht??

Tommy en livia waren deze week ook al koortsig...Gelukkig zijn zij dit X niet ziek geworden.

En frambozeman en ik zijn ook om de haverklap verkouden...

Pff vroeger voordat we de kids hadden waren we nooooooit ziek!!

Laar puk, hoest met jullie??

BM liv was laatst ook 2wk verkouden! pfff wat duurt zoiets lang bij zo'n kleintje zeg! echt zielig, want ze kunnen het snot niet kwijt he?en nu is gijs ook nog zoveel jonger...arm jochie!

Fachat arme jochies! beiden ziek! Tja, dat heb je dan weer snel met zo'n mega besmettelijk virus he?

Voelen jij en fachatman je verder wel goed?

Wat een raar verhaal die persoonlijkheids test zeg!griezelig hoor.... Maar is die baan nu ook meteen van de baan dan?

En wat ben jij weer lekker crea bezig met je pokemon party!

Vraag mij af of ik straks wel iets kan verzinnen als tommy er aan toe is...Vanaf welke leeftijd krijgen die kids eigenlijk een kinderfeestje?

Vanmiddag langs mijn werk...Sinterklaas komt daar voor de kids van het personeel...Wel even gezellig!

Tevens lever ik mijn ontslagbrief in (ook gezellig)

Mijn werkplekje is tijdens mijn zwangerschaps verlof vergeven aan iemand anders. Ik mag ineens achter de kassa gaan zitten!!Dus totaal iets anders!Dit ben ik dus niet van plan..

Tis te belachelijk voor woorden.
Framboos.. een ontslagbrief indienen. Zo meid, dat is een (voor mij) onverwachtse beslissing, maar is het handig? Moet je dan geen ouderschapsverlof terugbetalen, of heb je geen betaald ouderschapsverlof gehad?

Heb je al een andere baan op het oog, of blijf je lekker thuis? Kun je niet eerst nog eens praten over dat dit niet is wat je wilt? Schiet me te binnen dat je voor de creche dan ook de volle mep moet betalen...

ik ga ff slapen, want de jongens liggen in bed.
Ik heb jullie wijsheid nodig

Ik snap er niets meer van.

Zoals jullie weten heb ik ruim 6 weken geleden een miskraam gehad.

Nu werd ik maar niet ongesteld en toen heb ik vorige week zaterdag een (etos)test gedaan: positief. Maar die avonds werd ik dus ongesteld en dat duurde tot gister/vandaag. Omdat ik me de laatste dagen niet erg lekker en fit voel; last van mijn darmen en beetje missselijk en omdat 2 collega's dachten dat ik zwanger ben omdat ik dat volgens hen uitstraal, heb ik vanmorgen een nieuwe test gehaald en net gedaan. Deze is overigens van Clearblue. Wederom positief.

Ik ben even de kluts kwijt, wat moet ik hiervan denken??
Moeilijk Lilien... Het kan zijn dat je idd zwanger was en de hormonen gewoonweg nog aanwezig zijn (en die clearblue tests zijn onwijs gevoelig, kan ik weten want ik had ooit een positieve test toen ik niet zwanger was)

Van de andere kant, als je ongesteldheid niet al te hevig was zou het ook kunnen dat je wel zwanger bent. Moeilijk hoor!

Je kunt er ook niet zoveel mee. Afwachten, bloed laten prikken (dan kunnen ze de hoeveelheid hormoon bepalen) echo laten maken (misschien kun je weer terecht in ziekenhuis waar ze vorige keer hebben gekeken of alles weg was)

Dit is niet leuk en kan me voorstellen dat je niet meer weet wat te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven