***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Muis, andere vette zalf helpt ook hoor. Maar dan zou ik het wel even afvegen voor het voeden. In iedergeval het meeste.
BM, ik heb een tepelhoedje gevonden! Lief van je aanbod (gekke meid!), maar het is niet nodig.

Bepanthen hebben we ook nog liggen. Straks krijgt Meesje "gewoon" weer de tiet en hopen maar dat het goed gaat.

(ik kan me dus echt niet herinneren dat borstvoeding geven zo'n pijn deed ten tijde van Steijn en Huug. Misschien kwam dit ook doordat ze zes weken eerder geboren zijn dan Mees en veel minder kracht hadden)

Er staan twee foto's van mijn kleine minimannetje op Hyves! Ik sta er ook op eentje, maar let niet op mij. Ik sta er echt heel slecht op, maar Mees was er net uit, ik had 24 uur niet geslapen en ik moest naar de OK voor mijn totaalruptuurtje.

BM, hoe lang heb jij last gehad van je onderkant? Ik kan nu helemaal niets: niet staan, zitten, liggen of wat dan ook!

Hee, ik weet weer waarom ik met A. getrouwd ben! Hij heeft net mijn oude handkolf gevonden en ik dacht dat ik die had weggegooid! Ha, ik kan mooi wat kolven!
smelt...wat een mooi popke muis!
Muis, kun je de teksten over je ruptuur censureren? Ik ben er echt doodsbang voor......:(
He Muis: Dat is rap gegaan met de bevalling en jij wist natuurlijk ook nog helemaal niet wat je te wachten stond. Supergoed gedaan meid!!!

Naar dat je nu zo'n last hebt van je borsten. Ik heb geen aanvullende informatie. Snel die kolf regelen zodat je fijn af kunt wisselen.

Een vriendinnetje van ons had ook een zoontje wat haar negeerde na de geboorte van haar dochter. Niet zo positief, het heeft een hele week geduurd, maar daarna is het weer helemaal goed gekomen hoor! Het is ook een hele omslag voor je mannetjes!

Pfoe, even zeuren.... ben de hele dag al misselijk en kan niks fatsoenlijks eten. Hoef gelukkig niet over te geven, maar voel me goed beroerd..... Fleur is ook niet de gezelligheid zelve en wilde niks eten vanavond en daarna wilde ze niet meer slapen. (na een half uur stilte op de slaapkamer) Uiteindelijk heeft ze nog 3 boterhammen! gegeten dus ze had blijkbaar wel honger. Ik kan het allemaal niet meer volgens sinds ze ziek is geweest...

Lilien: Hoe gaat het nu met je? Ik duim voor je!

Xaloy: jippie een nieuwe baan!!!!! maar wel nog lang wachten idd... Beterschap voor Robbie!

Ga weer even zielig onder mijn dekentje op de bank kruipen...
nou, vind dat je er best leuk opstaat hoor. Je blik op meesje spreekt boekdelen. Mooi!
Haha, het is meteen druk op hyves he!!!
Dropje toch, heb jij ook het virus te pakken? Beterschap......

Lilien, geen raad. Lijkt me lang voor de hormonen om gedetecteerd te worden, maar je weet het nooit. En bovenal hoop ik natuurlijk dat het een nieuwre zwnagerschap is!!!! Dit soort dingen komen altijd als het weekend is he? Moet je nog minimaal een dag wachten voor meer zekerheid. Ik duim voor jullie.

Xaloy, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik hoop dat je er meer rust vind en dat de laatste drie maanden op je huidige plek snel voorbij zullen zijn. Pas je goed op jezelf?

Ohja, Ruben is ook niet te genieten als mama de laptop bediend. Ik heb er blauwe plekken van op mijn armkwabben en soms bijna gaten in mijn shirts. Vervelende mannetjes zijn het soms he?
Batterij bijna leeg. Ickeman is op stap, dus ik ga lekker mijn bedje in. Was vanochtend 5.30. Gekke Ruben.

Vanavond afgesproken dat het morgen 7.30 is, minimaal, hij zei ja, dus ik ben benieuwd.

Succes vanavond muis!

Beterschap voor alle kindjes en voor Lara, Swiss en Drop.
Muis, heerlijk dat je er weer bent.

Wat een verhaal zeg. Jeetje, eerst zo weinig ontsluiting en dan ineens al bijna volledig. Je bent ook wel een grapjas dat je niet eerder aan de bel trok.

Fijn dat het goed gaat met je (behalve je onderkantje dan) en dat Mees ook lekker goed gaat. Ik hoop dat de voeding ook snel beter gaat. Drinkt hij wel goed aan de borst? Lieve foto's, wat een lief mannetje!

Steijn en Hugo trekken wel bij hoor. Die zijn morgen zeker weten niet bij je weg te slaan.

Ik hoop dat je eindelijk weer eens een beetje kunt slapen, hoewel dat natuurlijk niet makkelijk wordt met een net geboren baby. Geniet van je kraamtijd meid!
Muisje: Misschien is het wel een goed idee als A. morgen ook wat meer met Mees bezig is (flesje geven) Dan zien de muizemannetjes ook dat jullie het samen doen.

Hoe hebben ze op Mees gereageerd? Waren ze al thuis toen jullie thuis kwamen?
Muisje ... wat is meesje een mooi mannetje. Hij heeft echt een bekend gezicht. Gewoon helemaal passend in jullie gezinnetje.

Fijn dat je kolf en tepelhoedjes gevonden zijn. Hopelijk gaat het voeden dan beter. Ik vond het begin ook weer pijnlijk hoor. Kon ik me ook niet meer herinneren.

En met je grote mannen komt het vast snel goed. Koen heeft ook eerst nee staan schudden bij de wieg. Naar mij heeft hij niet 'boos' gedaan, maar ik heb dan ook het geluk gehad dat ik niet naar het ziekenhuis ben geweest. Steijn en Hugo hebben het gisteren even zonder je moeten doen en ze hebben volgens mij heel goed door dat er iets aan de hand is. Koen had ook door dat er iets ging gebeuren de dag van de bevalling.

En over mijn ruptuur. Zoals ik al smste. De eerste dag had ik echt het gevoel dat helemaal los aan elkaar hing en durfde ik echt niet te beginnen. Ik moest echt langzaam weer vertrouwen krijgen in mijn onderkantje. Verder heb je natuurlijk spierpijn van de bevalling en de manier waarop ze je op de ok hechten is ook niet echt bevorderend voor je goed voelen... Maar echt het komt goed. Doe rustig aan en laat je verwennen....

Ik ga een mannetje redden, want die ligt niet blij te zijn in zijn bedje.
BM, Steijn was donderdag al heel afwijzend naar me en Hugo was juist enorm aanhankelijk. Ik denk nu dat ze toen al in de gaten hadden dat moeders even heel andere dingen zou gaan doen die nacht!

Ik heb juist niet het gevoel dat alles los aan elkaar hangt, maar misschien komt dat nog. Ik durf gewoon niets nu! Ik heb al ijs erop gedaan, maar daar kreeg ik het alleen maar heel koud van. Straks ga ik maar even wat slapen, misschien helpt dat. (in mijn blootje!)
Ick, je hoeft echt niet bang te zijn voor een ruptuurtje hoor! Sterker nog: ik heb er helemaal niets van gevoeld en was stomverbaasd toen de gynaecoloog zei dat ze me moest gaan hechten. Ik vroeg nog of ik een knip had gehad, maar dat was dus niet zo! Eigenlijk heeft het tot gistermiddag niet tot nauwelijks pijn gedaan!
Muis, heb je al een zwemband om op te zitten? Dat deed een vriendinnetje van mij na de geboorte.

Ik vond het toen wel frappant dat haar natuurlijke geboorte pijnlijker was dan mijn keizersnee. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik met mijn ks ook wel enorme mazzel heb gehad.

Mijn operatie nu was een stuk kleiner, maar een stuk pijnlijker. Misschien was de ks ook zo geweest als ik buikspieren had gehad!

Hoe vaak wordt Mees wakker muis? Moet je er vaak uit? Heb je afgelopen nacht een beetje kunnen slapen?
Hee maar Icke, was jij niet een ks aan het plannen?
Er klonk net een noodkreet van boven. Een echt ijselijke gil.

Heeft Ole zijn bedje en zichzelf weer helemaal ondergekotst. Terwijl ik dacht dat hij weer bijna de oude was. Hij was zo moe dat hij gewoon weer in zijn kots ging liggen...

Er hangt hier in huis nu ook al sinds woensdag zo'n vies zuur kotsluchtje in huis. Bah!!!
Ach arme Ole! Beterschap voor hem!
Swis, Mees heeft gister zes uur achter elkaar geslapen! Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat, maar hij ligt naast me in mijn oude wieg. Ik kan hem dus zo hup, uit zijn bedje plukken, aanleggen (zie ik tegen op) en weer verder slapen.

Gek, maar ik heb de keizersnee als veel zwaarder ervaren dan de geboorte van Mees. Het heeft wel pijn gedaan, maar die pijn was beter te doen dan de pijn die ik had in mijn buik na de geboorte van Steijn en Hugo. Misschien heeft het er mee te maken dat ik Steijn en Huug uren na de hun geboorte pas voor het eerst zag en Mees meteen op mijn pens kreeg? Het zal wel iets psychisch zijn, ofzo.

Vannacht heb ik slecht geslapen, dus ik hoop dat het beter gaat. Ben moe en ga nu naar bed!
Oh Swis, en ik heb en had ook geen buikspieren! Daar kan het dus niet aan liggen, hihi!
Och wat is hij mooi!! Hij heeft echt al een gezichtje. Ehm..., hoe zeg je dat. De meeste kindertjes zijn wat verfrommeld na de geboorte, maar Mees ziet er nu al goed uit (dat beloofd wat!). Hij heeft inderdaad wel wat bekends en ook wat nieuws.

Icke: geen zorgen, bij een ks kun je niet ook een totaalruptuur oplopen . Even zonder gekheid: die kans is klein hoor en ik vind dat jij een bevalling zonder kleerscheuren verdient na de capriolen van vorige keer, dus dat gebeurt dan ook. Zo.

(ik zei namelijk ook dat Muis nu een voldragen zs zou krijgen en dat is ook gebeurd
quote:lara1978 schreef op 29 november 2008 @ 22:42:

Och wat is hij mooi!! Hij heeft echt al een gezichtje. Ehm..., hoe zeg je dat. De meeste kindertjes zijn wat verfrommeld na de geboorte, maar Mees ziet er nu al goed uit (dat beloofd wat!). Hij heeft inderdaad wel wat bekends en ook wat nieuws.

Grappig dat dacht ik ook meteen toen ik die foto van Muis en Mees zag!
Goedemorgen!

Muis, hoe is het vannacht gegaan met de kolf? En sliep Mees weer zo goed?
Hee goedenmorgen Lara, je bent me net te vroeg af. Wou ik ook al vragen.

Hoe gaat het met jou? Ben je weer beter? In voor een hockey dagje?
Ja, alleen nog wat moe, maar verder prima. Klaar voor hockey dus.

Hoe is het met je knie? Gaat het iets beter nu je het goed hebt schoongemaakt?

Shit, kom er net achter dat we geen ontbijt hebben voor morgen. Hopelijk heeft de avondwinkel brood (zal wel). De Joodse bakker is volgens mij failliet (heb je 'm eens een keer nodig...).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven