Lijf & Lijn alle pijlers

Sonja Bakker wie nog meer?

11-07-2016 12:21 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald
Hmm, de smiley van mn telefoon verandert hier in hysterisch veel vraagtekens.. Dat doe ik voortaan dus anders
sonja bakkeren is uit omdat mensen er van gaan jojo-en bovendien is het niet gezond. verder heb je een gezond gewicht
Ik heb het vroeger wel gedaan en er best veel mee afgevallen ( wat er uiteraard nu weer allemaal aan zit) maar ik kreeg nogal last van mijn darmen van alle producten met zoetstoffen. En vond de menu's nogal saai.

Maar ja zulke reacties wil je niet

Succes in elk geval.
Ik begrijp niet zo goed waarom je dan wel reageert.. Maar goed, bedankt voor de succeswens in elk geval!
Ik sonja bakker niet zelf om bovenstaande redenen maar ik maak wel regelmatig recepten van haar. Als er dus echt tips wat betreft recepten hier komen te staan lees en schrijf ik wel mee.

Denk alleen dat er niet veel mensen meer aan sonja bakker doen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Saskia-33 schreef op 11 juli 2016 @ 12:35:

Ik begrijp niet zo goed waarom je dan wel reageert.. Maar goed, bedankt voor de succeswens in elk geval!Nou wat dolfje aangeeft is wel handig om te weten. Als je zelf nu niet veel zoetstoffen zou gebruiken dan is dat voor je lichaam echt omschakelen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:S-Meds schreef op 11 juli 2016 @ 12:29:

sonja bakkeren is uit omdat mensen er van gaan jojo-en bovendien is het niet gezond. verder heb je een gezond gewicht

+1

ga lekker sporten en maak gezonde keuzes
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik kreeg last van mijn buik en kreeg constipatie. Sonja Bakker is helemaal niet goed.
quote:S-Meds schreef op 11 juli 2016 @ 12:29:

sonja bakkeren is uit omdat mensen er van gaan jojo-en bovendien is het niet gezond. verder heb je een gezond gewichtIk weet niet of het wel zo 'uit' is, laatst waren er dacht ik weer nieuwe boeken te koop bij Lidl?
quote:Saskia-33 schreef op 11 juli 2016 @ 12:35:

Ik begrijp niet zo goed waarom je dan wel reageert.. Maar goed, bedankt voor de succeswens in elk geval!

Misschien omdat jij hoopt op veel reacties in je OP. En dan is ze zo vriendelijk er een te geven.

op de laatste 2de hands boekenmarkt waar ik was lag een hele stapel Sonjas.

en dat betekent: of het helpt niet, of die eerdere eigenaars zijn zo afgevallen dat ze geen handleiding meer nodig hebben, maar ik vermoed het eerste
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Toen SB voor het eerst een hype was, vielen er in mijn omgeving diverse mensen (allen vrouwen) mee af.

Die kilo´s zitten er allemaal weer ruimschoots aan.

Maar dat wil jij niet horen
quote:Mieshka schreef op 11 juli 2016 @ 12:50:

[...]

Ik weet niet of het wel zo 'uit' is, laatst waren er dacht ik weer nieuwe boeken te koop bij Lidl? Sonja wil ook brood op de plank
quote:nlies schreef op 11 juli 2016 @ 12:53:

[...]

Misschien omdat jij hoopt op veel reacties in je OP. En dan is ze zo vriendelijk er een te geven.

op de laatste 2de hands boekenmarkt waar ik was lag een hele stapel Sonjas.

en dat betekent: of het helpt niet, of die eerdere eigenaars zijn zo afgevallen dat ze geen handleiding meer nodig hebben, maar ik vermoed het eersteals het had geholpen, hadden de gebruikers die boeken wel weggegeven aan dikke zussen of buurvouwen. En had Sonja geen nieuw deel geschreven. Dan was heel NL nu slank
quote:IBIopviva schreef op 11 juli 2016 @ 12:37:

[...]

Nou wat dolfje aangeeft is wel handig om te weten. Als je zelf nu niet veel zoetstoffen zou gebruiken dan is dat voor je lichaam echt omschakelen.Precies.
Ik denk dat niemand met een gezond verstand nog aan Sonja Bakker doet.

Ga na wat je BMR is, ga hier 500kcal onder zitten, dan eet je echt heel weinig.

Sport daarbij en eet vers en geen toegevoegde suikers.

Succes.
Okee, ik ga dit topic stoppen.
Als jij dit wil dan doe je dat toch, ongeacht kritiek. Wel lees ik dat je max 1200 kal mag, als jij dit die 6 kilo kunt vol houden zou ik wel er na een goed onderhoud samen stellen, anders zit het er idd heel snel weer aan. Je kunt evt ook mee schrijven bij clubjes die 5-10 kg kwijt willen hier op het forum?
Wat een zielig hoopje mens zeg.

Agossie.

Ga lekker via FB je aansluiten bij zij Sonja bakker groep. Vind je vast wel aansluiting. Kan je daar lekker uithuilen dat je hier goed advies kreeg maar toch liever een crashdieet doet.
Dus je opent om 12:21 een topic en om 13:05 sluit je em?

Je geeft mensen niet eens de kans meer om te reageren want je post is weg. Misschien had ik wel de gouden tip voor je...

Het zou verboden moeten worden.
aan het typen...
Kun je het haar kwalijk nemen? Ze schrijft dat ze volstrekt bewust de keuze voor SB heeft gemaakt en dat ze graag met gelijkgestemden praat en krijgt vervolgens een bak kritiek over zich heen.

Als jij een topic opent "joepie ik heb na heel lang wikken en wegen een volkswagen Up gekocht" wil je toch ook niet in de eerste 15 reacties te horen krijgen wat een waardeloze auto het is en dat je wel helemaal achterlijk moet zijn als je die koopt?
Wel als die auto eigenlijk best ongezond is en misschien wel waardeloos. Omdat hij je uiteindelijk niet naar de goede plaats van bestemming brengt.

Kan je hem misschien nog inruilen voor een beter model. Als de vergelijking al op gaat in dit geval.
Ik ben erg benieuwd of ze de ingredienten/recepten en producten heeft veranderd aangezien de oude methode nogal suikerrijk was.
quote:laylalala schreef op 11 juli 2016 @ 14:01:

Kun je het haar kwalijk nemen? Ze schrijft dat ze volstrekt bewust de keuze voor SB heeft gemaakt en dat ze graag met gelijkgestemden praat en krijgt vervolgens een bak kritiek over zich heen.

Als jij een topic opent "joepie ik heb na heel lang wikken en wegen een volkswagen Up gekocht" wil je toch ook niet in de eerste 15 reacties te horen krijgen wat een waardeloze auto het is en dat je wel helemaal achterlijk moet zijn als je die koopt?
aan het typen...
quote:Goede-Fee schreef op 11 juli 2016 @ 14:14:

Ik ben erg benieuwd of ze de ingredienten/recepten en producten heeft veranderd aangezien de oude methode nogal suikerrijk was.Misschien werd ze gesponsord door de Suikerunie
aan het typen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven