Hulp nodig
woensdag 13 juli 2016 om 12:43
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 12:39:
Wat gebeurt er als ik een aanvullende bijstand aanvraag dan moet ik toch extra werk zoeken.Waarom extra werk ipv een andere baan? Als de burnout door het werk komt, zou ik op zoek gaan naar een eenvoudige baan met weinig verantwoordelijkheden. En dan wel fulltime natuurlijk.
Wat gebeurt er als ik een aanvullende bijstand aanvraag dan moet ik toch extra werk zoeken.Waarom extra werk ipv een andere baan? Als de burnout door het werk komt, zou ik op zoek gaan naar een eenvoudige baan met weinig verantwoordelijkheden. En dan wel fulltime natuurlijk.
woensdag 13 juli 2016 om 12:43
woensdag 13 juli 2016 om 12:44
woensdag 13 juli 2016 om 12:48
woensdag 13 juli 2016 om 12:49
woensdag 13 juli 2016 om 12:49
woensdag 13 juli 2016 om 12:49
woensdag 13 juli 2016 om 12:49
woensdag 13 juli 2016 om 12:50
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 12:48:
Dat doet er verder niet toe hoe ik aan die schuld kom.
O, eh, pffffff. Poeh, poeh.
Ga gedragen slipjes verkopen. Of plukjes schaamhaar ofzo. Schijnt best lollig te verdienen, dat soort dingen.
Dat doet er verder niet toe hoe ik aan die schuld kom.
O, eh, pffffff. Poeh, poeh.
Ga gedragen slipjes verkopen. Of plukjes schaamhaar ofzo. Schijnt best lollig te verdienen, dat soort dingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 13 juli 2016 om 12:52
quote:milouda schreef op 13 juli 2016 @ 12:50:
[quote]Monatala schreef op 13 juli 2016 @ 12:33:
Werk zoeken, naar de huisarts voor psychische problemen en als je je leven weer op de rails hebt een cursus interpuntie.[/quote]
Was dit echt nodig?
Het mag ook in een andere volgorde, het komt tenslotte ook van pas bij het schrijven van sollicitatiebrieven.
En verder ben ik tot nu toe geloof ik de enige die To ook bemoedigend heeft toegesproken, maar die post heb je vast over het hoofd gezien.
[quote]Monatala schreef op 13 juli 2016 @ 12:33:
Werk zoeken, naar de huisarts voor psychische problemen en als je je leven weer op de rails hebt een cursus interpuntie.[/quote]
Was dit echt nodig?
Het mag ook in een andere volgorde, het komt tenslotte ook van pas bij het schrijven van sollicitatiebrieven.
En verder ben ik tot nu toe geloof ik de enige die To ook bemoedigend heeft toegesproken, maar die post heb je vast over het hoofd gezien.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
woensdag 13 juli 2016 om 12:52
woensdag 13 juli 2016 om 12:52
woensdag 13 juli 2016 om 12:52
quote:pantoffeldiertje schreef op 13 juli 2016 @ 12:50:
[...]
Denk sowieso dat je boodschappen 1x hebt gerekend, want ze geeft aan €50,- pw, dat is minimaal al €200,- pm
Nee, boodschappen (ondanks dat het er niet handig staat in het lijstje) meegenomen voor 200 euro.
Maar TO geeft geen antwoord op de vraag hoeveel ze tekort komt, dus ik krijg de neiging om te denken dat dat ook gewoon niet zo is.
[...]
Denk sowieso dat je boodschappen 1x hebt gerekend, want ze geeft aan €50,- pw, dat is minimaal al €200,- pm
Nee, boodschappen (ondanks dat het er niet handig staat in het lijstje) meegenomen voor 200 euro.
Maar TO geeft geen antwoord op de vraag hoeveel ze tekort komt, dus ik krijg de neiging om te denken dat dat ook gewoon niet zo is.