Geld & Recht alle pijlers

Hulp nodig

13-07-2016 12:28 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 12:39:

Wat gebeurt er als ik een aanvullende bijstand aanvraag dan moet ik toch extra werk zoeken.Waarom extra werk ipv een andere baan? Als de burnout door het werk komt, zou ik op zoek gaan naar een eenvoudige baan met weinig verantwoordelijkheden. En dan wel fulltime natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoeveel kom je tekort dan? Ik maak vast een rekenfout want bij mijn berekening hou je nog over.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 13 juli 2016 @ 12:38:

Ik kom met jouw lijstje uit op 231 euro over in de maand, dus ik begrijp het probleem niet echt. Of verreken ik me zo? Iemand anders die nagerekend heeft?Ik kom uit op €1037,- denk dat jij iets gemist hebt
Aanvullende bijstand zal hooguit een paar tientjes zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 12:39:

Wat gebeurt er als ik een aanvullende bijstand aanvraag dan moet ik toch extra werk zoeken.

En is dat vies dan?



Voor die bijna-burnout ga je naar je huisarts; van gewoon werken is nog nooit iemand doodgegaan .....
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je aan die schuld?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dus je bent 10 en een half uur op je werk ? ( half uur schaften )

Wat is dat voor baan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
als ik alles uitreken houd je 111 euro over per maand.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo 'Nog een extra baan'? Je werkt maar 30 uur. Werk je inderdaad 10 uur per dag of werk je toch 24 uur in 3 dagen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 juli 2016 @ 12:46:

Dus je bent 10 en een half uur op je werk ? ( half uur schaften )

Wat is dat voor baan ?Bij mij in het verpleeghuis werken de gastvrouwen 10 uur per dag. Van 8.00-13.30 en van 16.30 tot 21.00.
Alle reacties Link kopieren
.
Misschien is het een studieschuld? Nee dus.



Ik zou doen wat de gemeente adviseert: bijstand en in de schuldsanering. Of als de sodemieter zorgen dat je meer gaat werken en hulp zoeken voor je bijna-burnout.
Alle reacties Link kopieren
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 12:39:

Wat gebeurt er als ik een aanvullende bijstand aanvraag dan moet ik toch extra werk zoeken.Je hand ophouden voor gratis geld is natuurlijk veel makkelijker.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Heksenketels schreef op 13 juli 2016 @ 12:48:

[...]





Bij mij in het verpleeghuis werken de gastvrouwen 10 uur per dag. Van 8.00-13.30 en van 16.30 tot 21.00.Afschuwelijk, wat een rottijden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:dnk schreef op 13 juli 2016 @ 12:43:

[...]





Ik kom uit op €1037,- denk dat jij iets gemist hebt

Ik heb nog toegevoegd dat ik de afbetaling er nog af moest trekken en dan kom ik dus op 111 euro in de plus.



Heb jij de zorgtoeslag en huurtoeslag soms als kosten ipv inkomen meegenomen?
Alle reacties Link kopieren
En Nina, bevallen de antwoorden je een beetje?



Of is het de bedoeling dat ik jouw bankrekeningnummer vraag en € 15.000,- ineens overmaak en vervolgens elke maand € 200,-?



Ik zou het wel netjes vinden dat je even komt reageren op bovenstaande vragen.
Aan het typen...............
quote:S-Groot schreef op 13 juli 2016 @ 12:43:

Maar hoeveel kom je tekort dan? Ik maak vast een rekenfout want bij mijn berekening hou je nog over.Denk sowieso dat je boodschappen 1x hebt gerekend, want ze geeft aan €50,- pw, dat is minimaal al €200,- pm
[quote]Monatala schreef op 13 juli 2016 @ 12:33:

Werk zoeken, naar de huisarts voor psychische problemen en als je je leven weer op de rails hebt een cursus interpuntie.[/quote]



Was dit echt nodig?
Alle reacties Link kopieren
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 12:48:

Dat doet er verder niet toe hoe ik aan die schuld kom.



O, eh, pffffff. Poeh, poeh.





Ga gedragen slipjes verkopen. Of plukjes schaamhaar ofzo. Schijnt best lollig te verdienen, dat soort dingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:milouda schreef op 13 juli 2016 @ 12:50:

[quote]Monatala schreef op 13 juli 2016 @ 12:33:

Werk zoeken, naar de huisarts voor psychische problemen en als je je leven weer op de rails hebt een cursus interpuntie.[/quote]



Was dit echt nodig?



Het mag ook in een andere volgorde, het komt tenslotte ook van pas bij het schrijven van sollicitatiebrieven.

En verder ben ik tot nu toe geloof ik de enige die To ook bemoedigend heeft toegesproken, maar die post heb je vast over het hoofd gezien.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 12:48:

Dat doet er verder niet toe hoe ik aan die schuld kom.Ik vind het knap schandalig dat je op je 24e zo'n schuld hebt (en dat je er zelf niets aan wil doen om het op te lossen, behalve je hand ophouden).
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 12:49:

Ja ik werk 10 uur per dag begin om 06:00 tot 16:00.Dan gaat er vast nog een half uur vanaf wat niet betaald wordt : je etenspauze.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wijsheid is om fulltime te gaan werken, maar dat wil je waarschijnlijk niet horen?



Wat is je dilemma precies?
Alle reacties Link kopieren
quote:pantoffeldiertje schreef op 13 juli 2016 @ 12:50:

[...]





Denk sowieso dat je boodschappen 1x hebt gerekend, want ze geeft aan €50,- pw, dat is minimaal al €200,- pm

Nee, boodschappen (ondanks dat het er niet handig staat in het lijstje) meegenomen voor 200 euro.



Maar TO geeft geen antwoord op de vraag hoeveel ze tekort komt, dus ik krijg de neiging om te denken dat dat ook gewoon niet zo is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven