Hulp nodig
woensdag 13 juli 2016 om 13:16
woensdag 13 juli 2016 om 13:21
Zorg dat je contact opneemt met de GGZ of maatschappelijk werk voor je burn-out klachten. Zij kunnen je eventueel ook helpen bij de route naar de kredietbank of schuldsanering. Ook hebben ze vaak andere tips voor wat betreft toeslagen of mogelijkheden in jouw woonplaats. Misschien dat een Wsnptraject mogelijk is na aanmelding bij de kredietbank.
Jouw situatie lijkt me lastig om in je eentje te handelen. Heb je mensen bij wie je terecht kan in je omgeving om even stoom af te blazen? Het heeft geen zin hier zitten zeuren over die schuld van 15 k. Waarschijnlijk weet je zelf ook wel dat dat niet handig is. Dat hoop ik althans. Nu je zelf aangeeft dat meer werken niet lukt, zou je ook kunnen kijken naar andere banen die misschien wat meer opleveren, om op die manier je inkomsten te vergroten. Of je neemt een krantenwijk erbij. In ieder geval niet zitten tobben en hopen dat dit vanzelf opgelost gaat worden. Geef je zelf een schop onder je kont en schakel hulp in. Dan kan je hierna verder met de rest van je leven. Het is zuur en je zit nu op de blaren, maar laat dat geen basis zijn voor de rest van je leven. Even doorbijten dus. Sterkte!
Jouw situatie lijkt me lastig om in je eentje te handelen. Heb je mensen bij wie je terecht kan in je omgeving om even stoom af te blazen? Het heeft geen zin hier zitten zeuren over die schuld van 15 k. Waarschijnlijk weet je zelf ook wel dat dat niet handig is. Dat hoop ik althans. Nu je zelf aangeeft dat meer werken niet lukt, zou je ook kunnen kijken naar andere banen die misschien wat meer opleveren, om op die manier je inkomsten te vergroten. Of je neemt een krantenwijk erbij. In ieder geval niet zitten tobben en hopen dat dit vanzelf opgelost gaat worden. Geef je zelf een schop onder je kont en schakel hulp in. Dan kan je hierna verder met de rest van je leven. Het is zuur en je zit nu op de blaren, maar laat dat geen basis zijn voor de rest van je leven. Even doorbijten dus. Sterkte!
woensdag 13 juli 2016 om 13:26
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 13:21:
bekijk het maar ik zeg niks meer wat een haat hier.
Heb je mijn bericht gelezen? Zo hatelijk was dat niet hoor. En ook anderen geven je het advies om meer te werken. Niet om je te pesten maar omdat je op die manier een grote stap doet om uit de problemen te komen.
Reageer nou niet gelijk zo boos en denk eens serieus na over de adviezen die je krijgt.
bekijk het maar ik zeg niks meer wat een haat hier.
Heb je mijn bericht gelezen? Zo hatelijk was dat niet hoor. En ook anderen geven je het advies om meer te werken. Niet om je te pesten maar omdat je op die manier een grote stap doet om uit de problemen te komen.
Reageer nou niet gelijk zo boos en denk eens serieus na over de adviezen die je krijgt.
woensdag 13 juli 2016 om 13:26
woensdag 13 juli 2016 om 13:34
Zo jouw bijstand is zowat hetzelfde als mijn wia uitkering.
Dat is namelijk 915,- netto per maand.
Verschil is wel dat ik twee kinderen heb, gelukkig kgb.
Lees dat er goede tips gegeven worden.
Probeer je daar op te richten en daar wat mee te doen.
Zou zonde zijn om zo'n jonge leeftijd al zo in de knoei te zitten.
Niet netjes dat je zo afgeeft op (gelukzoekers)
Ik zou het ook fijn vinden als er hier oorlog uitbreekt etc dat ik dan in een ander land een veilig bestaan kan opbouwen.
Sterkte
Dat is namelijk 915,- netto per maand.
Verschil is wel dat ik twee kinderen heb, gelukkig kgb.
Lees dat er goede tips gegeven worden.
Probeer je daar op te richten en daar wat mee te doen.
Zou zonde zijn om zo'n jonge leeftijd al zo in de knoei te zitten.
Niet netjes dat je zo afgeeft op (gelukzoekers)
Ik zou het ook fijn vinden als er hier oorlog uitbreekt etc dat ik dan in een ander land een veilig bestaan kan opbouwen.
Sterkte
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
woensdag 13 juli 2016 om 13:36
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 13:21:
bekijk het maar ik zeg niks meer wat een haat hier.
Lees dan alleen de berichten waar je wél iets mee kunt. Die zitten er ook gewoon tussen.
Maar als een paal boven water staat: dit ga je niet in je eentje op kunnen lossen. Daarvoor is je begroting te instabiel. Er hoeft maar iets te gebeuren en je kaartenhuis valt in elkaar en dan ben je nog verder van huis. Stap over je trots heen en accepteer de hulp via de gemeente. Hoeft niet, maar dan ben je later nog verder van huis.
bekijk het maar ik zeg niks meer wat een haat hier.
Lees dan alleen de berichten waar je wél iets mee kunt. Die zitten er ook gewoon tussen.
Maar als een paal boven water staat: dit ga je niet in je eentje op kunnen lossen. Daarvoor is je begroting te instabiel. Er hoeft maar iets te gebeuren en je kaartenhuis valt in elkaar en dan ben je nog verder van huis. Stap over je trots heen en accepteer de hulp via de gemeente. Hoeft niet, maar dan ben je later nog verder van huis.
woensdag 13 juli 2016 om 13:39
quote:NinaNinaa schreef op 13 juli 2016 @ 13:21:
bekijk het maar ik zeg niks meer wat een haat hier.
Succes met je leven verder! Op zoek naar die rijke man, want als je niet wilt werken en diep in de schulden zit is dat zo'n beetje de enige optie.
Of meerdere mannen natuurlijk, die per uur afrekenen. Maar dat is ook keihard werken hoor, vergis je niet.
bekijk het maar ik zeg niks meer wat een haat hier.
Succes met je leven verder! Op zoek naar die rijke man, want als je niet wilt werken en diep in de schulden zit is dat zo'n beetje de enige optie.
Of meerdere mannen natuurlijk, die per uur afrekenen. Maar dat is ook keihard werken hoor, vergis je niet.
woensdag 13 juli 2016 om 13:43
quote:Oudblond schreef op 13 juli 2016 @ 13:09:
[...]
Ga je schamen! Wat een dubbele moraal zeg! Jij wil je kont niet van de bank halen, je handen niet uit de mouwen steken en hoopt dat die schuld die je zelf gemaakt hebt als sneeuw voor de zon verdwijnt. Je zit potverdorie als 24 jarige in een huis waarvoor je nog subsidie krijgt ook!
[...]
Ga je schamen! Wat een dubbele moraal zeg! Jij wil je kont niet van de bank halen, je handen niet uit de mouwen steken en hoopt dat die schuld die je zelf gemaakt hebt als sneeuw voor de zon verdwijnt. Je zit potverdorie als 24 jarige in een huis waarvoor je nog subsidie krijgt ook!