Het stamcafé XVII
woensdag 13 juli 2016 om 22:03
quote:Solomio schreef op 13 juli 2016 @ 22:01:
[...]
Nee. Alleen de weekends. Dus ik mag niet klagen hoor, maar oudste wordt in de vakantie 18 en dan wordt alles anders. En dat is a) enorm veel geregel en b) nog volstrekt onduidelijk of hij dan op de plek kan blijven waar hij nu is.Wat een gezeik met die plek, daar ben je toch al langer mee bezig? Dan gaat hij over van de gemeente naar de GGZ zeker?
[...]
Nee. Alleen de weekends. Dus ik mag niet klagen hoor, maar oudste wordt in de vakantie 18 en dan wordt alles anders. En dat is a) enorm veel geregel en b) nog volstrekt onduidelijk of hij dan op de plek kan blijven waar hij nu is.Wat een gezeik met die plek, daar ben je toch al langer mee bezig? Dan gaat hij over van de gemeente naar de GGZ zeker?
woensdag 13 juli 2016 om 22:04
quote:ana_isabel schreef op 13 juli 2016 @ 22:02:
[...]
Dat zeiden ze bij de vorige 3 ook..
Volgens mij heeft dat niet zozeer te maken met de hoeveelste het is, alswel met jouw lijf.
Bij mij begonnen alle bevallingen (ruim) voor de 40e week.
[...]
Dat zeiden ze bij de vorige 3 ook..
Volgens mij heeft dat niet zozeer te maken met de hoeveelste het is, alswel met jouw lijf.
Bij mij begonnen alle bevallingen (ruim) voor de 40e week.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 13 juli 2016 om 22:04
quote:Star schreef op 13 juli 2016 @ 22:03:
[...]
Wat een gezeik met die plek, daar ben je toch al langer mee bezig? Dan gaat hij over van de gemeente naar de GGZ zeker?Hij gaat van de jeugdwet naar de Wmo. Allebei gemeente dus, maar een lager tarief.
[...]
Wat een gezeik met die plek, daar ben je toch al langer mee bezig? Dan gaat hij over van de gemeente naar de GGZ zeker?Hij gaat van de jeugdwet naar de Wmo. Allebei gemeente dus, maar een lager tarief.
woensdag 13 juli 2016 om 22:05
quote:Star schreef op 13 juli 2016 @ 22:03:
[...]
Neeeee heb je echt tot 42 weken gelopen drie keer? yep! ik moet wel zeggen dat deze keer het toch "anders " voelt. Kan mij niet voorstellen dat ik nog 4 weken moet doorlopen zo. Maarja,inleiden zit ik ook niet op te wachten,dus ik moet gewoon niet zeiken!
[...]
Neeeee heb je echt tot 42 weken gelopen drie keer? yep! ik moet wel zeggen dat deze keer het toch "anders " voelt. Kan mij niet voorstellen dat ik nog 4 weken moet doorlopen zo. Maarja,inleiden zit ik ook niet op te wachten,dus ik moet gewoon niet zeiken!
woensdag 13 juli 2016 om 22:08
woensdag 13 juli 2016 om 22:08
quote:Solomio schreef op 13 juli 2016 @ 22:08:
[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 443424815c[/img]Aah, die is lief!
[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 443424815c[/img]Aah, die is lief!
woensdag 13 juli 2016 om 22:09
woensdag 13 juli 2016 om 22:09
woensdag 13 juli 2016 om 22:10
woensdag 13 juli 2016 om 22:11
woensdag 13 juli 2016 om 22:12
quote:ana_isabel schreef op 13 juli 2016 @ 22:10:
[...]
Bedoel je hoge pijngrens? ( Dat lijkt ik nl te hebben...Pas als het echt zeer gaat doen ,ben ik al reeds 6cm verder.. ik merk het nooit!)
Hoge pijngrens, zo kun je het ook noemen.
Maar ik noem het bij voorkeur laaggevoelig, gewoon, als tegenhanger van de hele hooggevoeligheidshype.
[...]
Bedoel je hoge pijngrens? ( Dat lijkt ik nl te hebben...Pas als het echt zeer gaat doen ,ben ik al reeds 6cm verder.. ik merk het nooit!)
Hoge pijngrens, zo kun je het ook noemen.
Maar ik noem het bij voorkeur laaggevoelig, gewoon, als tegenhanger van de hele hooggevoeligheidshype.
quote:feow schreef op 13 juli 2016 @ 20:04:
[...]
Is eens wat anders dan hangtieten.
In combinatie met die halsslagader in de knakworst ben ik even op zoek naar mijn gezonde verstand.
(Wilde bijna Pokemon schrijven, dacht vandaag minstens de aankomst van de koningin te missen toen ik door kluitjes klaarstaande telefoons moest fietsen. Bleek ik over superpokemon heen te rijden met mijn woeste ros.)Nieuw nick en ava Pumps?
[...]
Is eens wat anders dan hangtieten.
In combinatie met die halsslagader in de knakworst ben ik even op zoek naar mijn gezonde verstand.
(Wilde bijna Pokemon schrijven, dacht vandaag minstens de aankomst van de koningin te missen toen ik door kluitjes klaarstaande telefoons moest fietsen. Bleek ik over superpokemon heen te rijden met mijn woeste ros.)Nieuw nick en ava Pumps?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dolfje schreef op 13 juli 2016 @ 22:09:
Zo ik lig in bed met GG (Gilmore Girls, niet onze kroegmaat ) vandaag ook een paar pokemons gevangen, moet toch ff weten wat het is.
Wel met hoofdpijn en opgezette klieren en een koortslip dus al met al bleh.
Half en half beetje bijgelezen maar er blijft niet echt iets hangen.
He bah..das naar.Beterschap
Koortslippen doen zo zeer...
Zo ik lig in bed met GG (Gilmore Girls, niet onze kroegmaat ) vandaag ook een paar pokemons gevangen, moet toch ff weten wat het is.
Wel met hoofdpijn en opgezette klieren en een koortslip dus al met al bleh.
Half en half beetje bijgelezen maar er blijft niet echt iets hangen.
He bah..das naar.Beterschap
Koortslippen doen zo zeer...