Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
Goedemiddag.

Hel, wees maar blij dat je niet hoeft te trucken vandaag, iedereen is gek op de weg. Ik weet niet hoor, maar vanochtend deed iedereen zooooooooooooooo raar. Ben blij dat ik mijn ogen open had, anders was ik vast plat geweest. Mensen die midden op het fietspad gaan staan om bijv voor te sorteren, of een passagier uit te laden of..... of........... of............. Ik vond het echt opvallend vandaag. En nee, ik reed net als anders.

Heb net cadeautjes gekocht voor verjaardag van jongste. Die is zondag jarig. Hij is thuis, want de juf zag het niet meer zitten met hem, en nu wil hij alsmaar in mijn tas kijken. Gelukkig vieren we het morgen, scheelt weer een dag.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Gauw een middag, bijna naaf!

Net friet en nuggets achter in mijn strot gewurmd, jongste is door pa opgehaald, mail gesjekt, nog hier even zwaaien en dan omkleden en hopelijk wat mooie mannen spotten!

Iedereen een dikke knuf en een fijne avond!

Had geen tijd om met de heksenketel te stoien vandaag, had de man met de hamer op bezoek terwijl ik aan het werk was.... Resultaat mag er trouwens wezen, maar ja, rotzooi opruimen en dan iets te enthousiast zijn he?
Kay vindt het geweldig op school, gelukkig wel. Vandaag een uitstapje gemaakt in het kader van Sinterklaas en ik werd natuurlijk gebeld op het werk: hele blije Kay aan de telefoon

yet petje af hoor voor je werktijden!

Hela stoer hoor, trucken!
Naaf!

Zo, de mooie mannen de deur uit, de keet schoon en fris voor het toernooi morgen, gaat leuk worden!

Soep gemaakt, broodjes smeren, alles klaar zetten en een lange dag draaien morgen, maar denk wel dat er dan nòg meer mooie mannen zijn morgen!

Biertje en dan douchen en het bedje in de veren en lakenstraat opzoeken....
Jeremineetje, al een tijd niet meer hier geweest.

Maar ik zie, dat jullie je niet hebben verveeld, eigenlijk te veel om op te noemen, En Mutchie ook weer in da house.

Fijn, dat jij er weer bent....(met of zonder tanden)

Ik kom nog snel even hier voor een slaapmuts-portje en dan toch maar weer proberen of de slaap wil komen.....
Mogge, en de koffie en zo...

Was Wiesje hier vannacht? Goh, zeg, de oudgedienden komen èèn voor èèn acte de precense geven? Leuk, leuk,leuk,leuk!
Goedemorgen.

Drukdrukdruk.

Moet boodschappen doen, slingers kopen, taart bakken, traktaties kopen. Mijn jongste wordt morgen ACHT jaar. Jawel, das een hele leeftijd. Ik dacht: ik meld het maar ff, hebben jullie vandaag nog tijd om een cadeautje voor hem te kopen. We vieren het vandaag (en morgen een beetje) en gisteravond ontdekte ik dat de grootste slinger kapot was. Tis nu dus een beetje zielige bedoening. Qua slingers dan hè.

Dus hurrie, mijn luie reet ff onder de douche doorhalen en gaan.

Toedels.

David Dunning
Van Harte met je zoon, Mir.

Ik doe hier meteen zijn cadeautje, heb het net gekocht..... voor een beetje meer leven in jouw brouwerij....

Leuk spel voor de Wii, bijzonder geschikt voor jochies van 8

Ik zie een klein 5je dus hup aan de drank
Ik zie ook een 5
en alweer een
en nog een
Er valt niet op te drinken tegen die vijfen
*hips*
*burp*
Ik zet vast een biertje klaar, er zit bijna weer een 5 in de klok
thanx
Ah ik was het bier al weer vergeten, was afgedwaald naar de cake die ik aan het bakken ben..... Maar goed cake is klaar dus nu dan maar bier
en weer een vijf
Lekker zeg, cake! Ik moet onze eigen cake-expert (De Zoon)binnenkort ook maar weer eens lief aankijken
Morgen krijgen we visite dus cake gebakken. Gewoon kant en klaar met mix uit een pakje (was een wat luxere cake) Snel en makkelijk
Ik drink ook zonder 5.

David Dunning
Dan zou bij mij het eind zoek zijn, Mir

Ik hoop dat zoon het een leuk cadeautje vindt. Gefeliciteerd alvast!
Naaf!

Heb al heul wat 5en gezien, hoor! Mocht pas vanaf 18.55 uur aan het bier...

En af en toe spaatje rood.... Moest nog rijden!

Mèn, heb me toch aardig wat mooie mannen gezien vandaag! Enne...... sommigen vonden het noodzakelijk om gedeeltelijk te gaan strippen! * zucht* Er waren een paar prachtexemplaren bij......* nog een zucht , zwijmel....*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven