Bar too Much *171*
woensdag 26 november 2008 om 19:53
woensdag 26 november 2008 om 23:48
donderdag 27 november 2008 om 05:42
Hoi
Ik werd net vanzelf wakker om 5.01 omdat de wekker niet om 5.00 was gegaan. Die stomme knopjes om hem mee op tijd te zetten, wil je nog wel eens raken als je de wekkerinstelknop weer terugdraait naar de tijdstand. Het stomme is dat ze dan alleen maar naar later verspringen. In dit geval een uur later.
Ben zo blij dat ik prima kan vertrouwen op mijn eigen klok!
Tot later!
Ik werd net vanzelf wakker om 5.01 omdat de wekker niet om 5.00 was gegaan. Die stomme knopjes om hem mee op tijd te zetten, wil je nog wel eens raken als je de wekkerinstelknop weer terugdraait naar de tijdstand. Het stomme is dat ze dan alleen maar naar later verspringen. In dit geval een uur later.
Ben zo blij dat ik prima kan vertrouwen op mijn eigen klok!
Tot later!
donderdag 27 november 2008 om 06:47
Goedemorgen. Laatste post van ruim een uur geleden en toch stond de bar nog helemaal bovenaan. Tis rustig op het forum dus. Goh, hoe zou dat komen?
Ik ga mezelf ff opknappen voordat ik oudste naar school breng. Moet er toch een beetje verzorgd uitzien hè, op de scooter.
Zwaaiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Ik ga mezelf ff opknappen voordat ik oudste naar school breng. Moet er toch een beetje verzorgd uitzien hè, op de scooter.
Zwaaiiiiiiiiiiiiiiiiii.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 27 november 2008 om 09:07
Moggûh!
Die twee gasten waren gewoon nachtbrakende forummers die hier een biertje kwamen halen. Kan toch?
Gisteren heb ik de hele dag gelest en zo meteen ga ik ook weer. Rotondes zijn zooooooooo moeilijk Nâh, eigenlijk alleen de eerste bocht, daarna gaat het goed!
Het is echt zooooo vet om te doen. Ik ben haske trots op mijzelf.
Fijne dag
Die twee gasten waren gewoon nachtbrakende forummers die hier een biertje kwamen halen. Kan toch?
Gisteren heb ik de hele dag gelest en zo meteen ga ik ook weer. Rotondes zijn zooooooooo moeilijk Nâh, eigenlijk alleen de eerste bocht, daarna gaat het goed!
Het is echt zooooo vet om te doen. Ik ben haske trots op mijzelf.
Fijne dag
donderdag 27 november 2008 om 09:56
donderdag 27 november 2008 om 10:20
Zo, daar ben ik weer even, moet zo plaats maken voor Dochter, die werkt deze week online ivm met ziekte ze knapt al aardig op, maar was erg besmettelijk.
Much, bedoel je met die nieuwe gasten de eerste 3 berichtjes
in deze bar? Ik heb er ff naar gekeken, maar dat zijn alle drie actieve forumsters hoor, heb ze hier in de bar alleen nog nooit gezien.
Ben je nou nog naar de dokter/ehbo/naaister geweest?
Much, bedoel je met die nieuwe gasten de eerste 3 berichtjes
in deze bar? Ik heb er ff naar gekeken, maar dat zijn alle drie actieve forumsters hoor, heb ze hier in de bar alleen nog nooit gezien.
Ben je nou nog naar de dokter/ehbo/naaister geweest?
donderdag 27 november 2008 om 10:53
Zal ik vandaag de grote boze buitenwereld betreden vraagteken.
Alhoewel, ik ben net al eventjes buitengeweest......
Guttegut, Bankschroef zijn dochter en moeders hebben weer eens ruzie, maar tegen mij zeg
t ze veel meer en dat mag ze tuuk niet weten al is het alleen maar om de privacy en moeders jaloezie.
Weet asjeblief asjeblief iemand hoe ik mijn toetsenbord weer goed krijg.
Alhoewel, ik ben net al eventjes buitengeweest......
Guttegut, Bankschroef zijn dochter en moeders hebben weer eens ruzie, maar tegen mij zeg
t ze veel meer en dat mag ze tuuk niet weten al is het alleen maar om de privacy en moeders jaloezie.
Weet asjeblief asjeblief iemand hoe ik mijn toetsenbord weer goed krijg.
Je weet toch!
donderdag 27 november 2008 om 11:08
Gvd, wat mooi!
http://nl.youtube.com/watch?v=5y7p06f0EWo
Ik draai samen met mijn buurjongen muziek, hij nu Eminem, van mij geleend...
http://nl.youtube.com/watch?v=5y7p06f0EWo
Ik draai samen met mijn buurjongen muziek, hij nu Eminem, van mij geleend...
Je weet toch!
donderdag 27 november 2008 om 11:18
Eg nie!
Yet, ik heb er een nichtje bij, heet hetzelfde als jij.
Ben van alle muziekmarkten thuis, ook al zo mooi.
http://nl.youtube.com/watch?v=aZp2jAdBu1o
Yet, ik heb er een nichtje bij, heet hetzelfde als jij.
Ben van alle muziekmarkten thuis, ook al zo mooi.
http://nl.youtube.com/watch?v=aZp2jAdBu1o
Je weet toch!
donderdag 27 november 2008 om 11:39
Grrrrr. Heb zo'n waardeloze internetverbinding hier! Soms dan. En da's dus meteen het probleem. Had ik maar vaker een waardeloze verbinding!
Kan bovendien een papiertje niet vinden waar ik een foonnummer op heb gezet. Wanhopig word ik ervan. Ruimt wel lekker op, dat wel, heb al een doos vol voor de papierbak. Ik wil een oud-collega/vriendin bellen. Kunnen we samen naar het idfa, heb afgesproken met een paar mensen die zij ook kent, die er films hebben draaien. Gezellig naar de afterparty en lobbyen
Kan bovendien een papiertje niet vinden waar ik een foonnummer op heb gezet. Wanhopig word ik ervan. Ruimt wel lekker op, dat wel, heb al een doos vol voor de papierbak. Ik wil een oud-collega/vriendin bellen. Kunnen we samen naar het idfa, heb afgesproken met een paar mensen die zij ook kent, die er films hebben draaien. Gezellig naar de afterparty en lobbyen