Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
Behoorlijk, behoorlijk
Je weet toch!
http://nl.youtube.com/watch?v=tTpJANiITDI
Je weet toch!
nOPE..
Je weet toch!
In Apeldoorn gaan ze de lantaarnpalen milieuvriendelijk verlichten.
Je weet toch!
Peptalk!

http://nl.youtube.com/watch?v=nH6bAMKA5fU
Je weet toch!
Is dat zo? Kerstboomverbrandingen onder de lantaarnpalen?
Ik ben er weg van

fijne dag verder!
Tis een proef dus uitkijken!
Je weet toch!
&$#67_()'?)(&_

2 tekentjes staan nu op hun plek.
Je weet toch!
Dag Yet,

Ik kap erook mee.
Je weet toch!
Yette en Much, jullie bedoelen Pete Bate?

Zit op de sexpijlert en sliert en swingt een eind weg....;-)
Naaf, trouwens....

Rustig hiero....
Hoi

Juist, die was het!
truste
Naaf, ben bijgepraat over de schooldag van Kay. Nu biertje in de bar

Ik was al bang dat Muchacha mij bedoelde met nieuwe naam.
Hoi Een goedige vroege morgen!

Ik zet de bar even bovenaan, kunnen jullie hem makkelijk vinden.

Hela, truck ze vandaag Ik heb vroegah veel gelift, vond het altijd gaaf als er zo'n joekel voor me stopte, ookal was ik er dan minder snel. Heb zelfs eens een glijder gemaakt met een truck met aanhanger. Er lag toen ijs op de rotonde bij Eindhoven. Moet er nog steeds aan denken als ik daar kom. Wat een gewicht voel je dan wegglijden zeg! Gelukkig kon hij hem rechttrekken en raakten we niemand. Maar je voelt dat nog een hele tijd in je buik, net als het nadobberen als je gezeilt hebt.

Achteraf wel dom eigenlijk, want ze mogen geeneens lifters meenemen, dus ik denk dat ik daar onverzekerd zat.

anyway

Iedereen een fijne dag, ik ga aan de slag
Goede morgen.

Kan moeilijk wakker worden. Mèn, ik zit nu al iedere keer fout te typen!

Afijn, nog maar een bakkie koffie er in mikken, mss. helpt het.

Hela, succes vandaag, Yette werk ze!

Solomio, hoop dat het droog is!

Much, hoop dat het met je bekkie beter gaat.

Caylinn, hoe ging het met Kay op school? Vind ie het leuk?

Nou, ga me zo eens aankleden en jongste naar school bonjouren, werken en dan hoera, zwemles! ( Dat laaste is :puke: . Denk nml. dat zoontje daarom om de haverklap ziek is.... )

Fijne dag allemaal!
Yette en Blues, dank maar vandaag ben ik vrij Gelukkig maar, ik droom de hele nacht over stoepranden, bochten, wegversmallingen en nog wat van die narigheid.

Gistermorgen had ik zo willen uitstappen en ermee kappen. Echt alles ging fout, ben blij dat ik geen fietser of voetganger geraakt heb bij wijze van spreken. 's Middags ging het allemaal weer een stuk beter.

Yet, je bent wel heel vroeg met dat werken

Blues, dat zwemmen is verskrikkelijk. Vooral als kinderen laten zien er helemaal geen lol aan te beleven. Dochters 1 en 3 hebben het allemaal heel snel gedaan maar dochter 2 stond liever in het water dan dat ze een poging tot zwemmen deed. Duurde maaaaaaaaaaaaaaaaaanden/jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren voordat ze haar dipoloma's had.

Vind Kay het leuk op school, Caylinn? Wat is zo'n jochie dan ineens toch groot hè?

koffie
Zo. Weer even thuis voor koffie.

Het is hier echt verschrikkelijk. Gisteren hadden de kinderen op onze kamer een 'sokkenoorlog' gehouden en daarbij de halve schone was en de hele opgevouwen schone was naar elkaars hoofden gesmeten. Zo grappig Dat moesten ze van me opruimen voor ze te eten kregen. Wat niet vanzelf ging en waar ik echt pislink van werd.

Kom ik net thuis, lijkt het wel of ze tijdens mijn afwezigheid een speelgoedoorlog hebben ontketend in de woonkamer. Ze zullen wel weer zeggen dat Miniman begon. Tsja. En dan moet je wel iets anders terugsmijten tuuk

Volgens mij blijft het huis leefbaarder als ik de hele dag op de bank naar Miniman blijf zitten kijken zodat hij het wel uit zijn hoofd laat om met dingen te gooien, dan dat ik me omdraai om op te ruimen, want achter mijn rug blijkt hij veel sneller te werken dan ik

Ik ga zo de stad in. De stomste Sinterklaaskadootjes kopen die ik vind. Een wasmand voor elk kind of zo.
Ha die Hela
Ja, vroeg hè? Ik werk van zes tof half negen.
Yette
thanx

Geloof dat ik nog een bakkie nodig heb.

Ik moet geloof ik ook maar een nieuwe broek gaan kopen, val flink af van dat bewegen in plaats van ontbijten. En ik mot natuurlijk wel een beetje hip voor de dag komen van het weekeind. Heb er echt zin in. Wilde dat ik nooit gestopt was met filmen
Niet terugkijken, moppie. Kijk vooruit!
Je hebt gelijk Hoewel het van het weekeind een trip down memory lane zal zijn, met al die oude bekenden, hoop ik er ook zeker wat dingen te leren voor de toekomst. Het blijft toch dat wat ik het beste kan.

Ik zal zien

Groetjes, ik ga fietsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven