December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hee allemaal!

Ik heb weer internet jahoeoeoeoe!! We zijn bij de KPN winkel zo'n soort dongel wezen halen en nadat JP 3 uur heeft zitten klooien en ik 5 minuten (hahahaha!) ben ik weer online! Ik moet wel met de laptop naar zolder lopen want beneden heb ik heel slecht bereik.

(Tis echt ongelooflijk hoe kinderachtig kerels kunnen zijn trouwens als iets ze niet lukt en het vrouwtje wel...)

Ambertje: Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! Lekker feesten, meisje.

Indian Rose: wat een ellende dat Stijntje ziek is geworden. Nou maar hopen dat ie weer is opgeknapt als hij jarig is.

Nurse: Inderdaad ongelooflijk dat sommige mensen dat niet snappen zeg. Wij hadden laatst ook zoiets: Jp had een auto meegenomen van een klant. Hij zou er het weekend in rijden om te kijken waarom die klant steeds stil kwam te staan. En ja hoor: wij stonden er ook mee stil. Midden op een rotonde nog wel... oeps.

A1mee: Wat fijn dat Yahnoa eindelijk is gezwicht! Misschien was hij te moe om te protesteren, haha!

Floddertje: Oh wat ziet dat er heerlijk uit dat bedje van Floor. Slaapt ze nou eigenlijk ook in een slaapzak nog? Ik vraag me namelijk af hoe ik die overgang moet gaan aanpakken, hoe heb jij dat gedaan? En krijgt Floor het niet koud als ze boven de dekens belandt?

En oh ja, gefeliciteerd met de eerste plas op de po!!

Ik ga ff verder internetten. Blij dat ie het eindelijk doet, kan ik eindelijk wat dingetjes regelen die ik al die tijd niet heb kunnen regelen.
Tinus; welcome back !! Eigenlijk heb ik niks bijzonders gedaan. Gewoon pyama aan en onder de dekens. Huppatee. En met 2 zijn ze juist (als het goed is) in staat om dekens over zich te trekken als ze het koud hebben en dekens weg te slaan als ze het idee hebben dat ze te weinig lucht krijgen. Omdat ze met 2 dat vermogen hebben wordt het ook geadviseerd om het na hun tweede jaar te doen met dekbed.

Nurse; he jammer, mislukt !! Dacht doe net of mijn neus bloed maar je trapt er niet in :-)

Lekker zeg met die bak zo op de weg. En kind. Tja en mensen.............

A1mee; wat een gave trui !! Stoer met houtje toutje !! Fijn van de fles !!

Nou, kom net uit mijn bedje. Even gelegen met Timo. Hij kijkt dan dvd en ik tuk even. Maar Floor sliep niet, vriendin stond ineens voor de deur....... Dus lekker gedouched en zo lekker chocomel drinken met de kids. Om 17 uur komen vriend en vriendin oppassen. K ga met 1 zus en ouders pizza eten in een hele lekkere pizzaria en daarna naar Casper v Kooten. Ben benieuwd. Morgen 2 verjaardagen dus ook gezellig. En gelukkig is vriend morgen weer vaker thuis !!

Fijne dag !!
He meiden,

even snel, schoonfamilie is net naar huis en Noof is aan het wakker worden.

Het was erg leuk! Ze heeft hele leuke spulletjes gehad!

Ik heb hier hele leuke foto's gezien van Flodder, mooie buik, en mooie kinders! Haha, grappig van al die doekjes, wat zal ze een pret hebben gehad met al die doekjes eruit halen

Tinus; jaaa, gezellig!! Je bent er weer!

Indian, de tips die ik je wilde geven zijn al gegeven, een stomende badkamer zitten, maar vooral naar buiten gaan. Ook als het 's nachts is. De kou en de vochtigheid geven weer wat lucht zeg maar.

Nova heeft het vorig jaar ook gehad.

Nursie, balen van je auto.. Gelukkig kreeg de anwb m weer aan de praat.

Knor; foto van de auto? Ben benieuwd!

Marloes; gefeliciteerd met je grote kleine meis!

Wat raar trouwens dat ze die kinderen op school vertellen dat er een dief is geweest. Veilig voelen op school lijkt mij juist essentieel op die leeftijd. Heeft het iets met het Sintverhaal te maken ofzo? Ben benieuwd wat ze met het 10 min. gesprek erover zeggen!

O, Tris is klaar met Noof aankleden, we gaan even naar de stad, moet nog een aantal dingetjes kopen.

Ik had trouwens dinsdag een MisterJummy (sultanapop) voor Noof opgehaald bij het postkantoor, en die wilde ik 5 dec. geven. Nu kreeg ze er vandaag ook 1. Nu gaat die ander maar alvast naar de baby Noof vindt de pop trouwens doodeng..

Ik ga, doei!
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 29-11-2008 15:09
Reden: Over het bericht van Tinus heengelezen..
% gewijzigd
Marloes, man en Justin gefeliciteerd met Amber!!!!!

Dames ben niet bijgelezen, heb het erg druk met traktaties maken en raamschildering van Bob de Bouwer maken. En we zijn vanmorgen lekker naar de Lush geweest in Den haag hihihi. Heeeeeeeeeerlijk. Hebben ons wel een beetje ingehouden we hadden een hoop kadootjes nodig namelijk voor de 3 leidsters van de babygroep (heerlijk stuk zeep) en dan voor de vrienden waar we vanavond op kraamvisite gaan (stuk zeep en 2 baby bruisballen) en dan voor sintfeest komende donderdag bij mij op werk (ook een stuk zeep) en dan heb ik nog shampoo, dagcreme gekocht en scheercreme en bruisbal voor Den. Was niet zo goedkoop maar ja. Volgende keer gaan we weer wat meer bruisballen kopen enzo. Had echt zooooo'n moeite met me in te houden ze hebben zo ontzettend veel lekkers *zucht*.
Zo dat is lief van jullie Mainecoon, al die cadeaus!

Ik ben nog nooit in een lushwinkel geweest.

Ik ga koffie maken en op de bank zitten!

fijne avond!
Zo, het bezoek is weg, de kamer weer aan kant en de kids op bed....we hebben een topdag gehad!

Ze is super verwend!

Ga zo op Hm wat foto's zetten, want er staan te veel herkenbare mensen op!
Marloes mooi dat het zo leuk is geweest!!!

Mette ik moet eerlijk bekennen dat ik het leuk vind om kadootjes te geven hihihi. Zo ook op werk met een collegaatje die vond een thee van mij zo bijzonder. Dus toen ik een nieuw pakje ging kopen heb ik ook voor haar gehaald met een thee-ei erbij in lepel vorm. Was ze helemaal blij mee. En nu had ik het afgelopen week met een andere collega van mij over de lush en zij vertelde dat ze helemaal weg was van een gingerzeepje, maar ze kon hem nergens meer krijgen en dat vond ze zo jammer. Gister avond zat ik in bad de lush times door te lezen en 3 raden wat ik zag staan! Precies dat zeepje, alleen is ie dus alleen bij de engelse webshop te bestellen online omdat het in de aparte categorie Retro lush valt. Oude bestsellers die nieuw leven zijn ingeblazen idee is dat geloof ik. Dus heb ik zo'n zeepje voor haar besteld. Had haar ook gewoon kunnen vertellen waar ze het kan kopen zelf, maar zo is het leuker hihihi.

De kraamvisite ging niet door, ze belden net toen wij in de auto zaten op weg naar hun of het een half uurtje later kon om 8 uur. Zo te horen zaten ze ergens waar het erg gezellig was en wilden ze eigenlijk niet weg ofzo. Maar omdat wij Davina mee wilden nemen en we dus geen oppas hadden vond ik 8 uur veels te laat. Dan maar een ander keertje. Daardoor ben ik echter wel lekker opgeschoten met de traktaties dus dat kwam wel goed uit.
Dag allemaal,

weer terug van dagje termen. Was lekker. Ik heb een gezichtsbehandeling gehad en dat beviel me wel, ga ik vaker doen!

Indian: wat naar zeg, die pseudo-kroep. Als het een virus is, hoelang duurt het dan? Of blijft het meestal bij 1 aanval? En Mette heeft dat ook al meegemaakt?! tsjeu..

Marloes: nogmaals (nu echt) gefeliciteerd! Leuke dag gehad dus?

Ik vind het ook een raar verhaal dat Justin op school over die dief krijgt te horen..

Flodder leuke foto's!

Hou het hier even bij.. welterusten!
Speciaal voor Falcon

Marloes, wat een echte Jarige Jet! Leuke jurk heeft ze aan. En oo die taart ziet er ook héééérlijk uit!!

Mainecoon; dat is erg attent van je zeg! Jammer dat kraamvisite niet doorging. Ik zou ook niet nog eens om 20.00 op visite gaan. Balen dat jullie al in de auto zaten..

Falcon; Lekker hoor, bijkomen in zo'n saunageval. Is M. helemaal zoet met zijn nieuwe speelgoed?

Vanmiddag komt mijn familie hier Sint vieren voor de kindjes. Voor ons doen we op 5 dec. bij m'n ouders thuis.

Ik heb er zin an!

Fijne dag allemaal!
hee Marloes, das lief van je! Wat een grote meid is Amber. Lief jurkje ook. Is die taart ergens anders besteld dan bij de Hema? Ik heb daar nl. geen ronde gezien.

Mette, puzzel is toch weer favoriet, keukentje kijkt hij niet naar om, misschien is dat leuk als we zelf aan het koken zijn.

M ligt erin voor maximaal een uurtje, want gisteren was hij weer tot half twaalf wakker.. grr.

fijne dag!
NEEEE zit ik net een heel stuk te typen, ja hoor weg...

Ik had wel gekopieerd maar toen was ik al te laat.... nou moe.

Dan laat ik de reacties maar even achterwege en hou ik het bij mijn eigen verhaaltje.

We gaan vanmiddag even naar mijn schoonfamilie. JP's broertje is afgelopen zomer hevig verliefd geworden op een meisje uit Mexico. En nou is zij vanmorgen op Schiphol aangekomen om hier drie maanden te blijven!! (in plaats van dat ze na die lange reis even mag bijkomen heeft hij de hele familie opgetrommeld om kennis te maken, het arme kind) Dus ik ben heeel benieuwd!

Ik had vrijdag verteld dat Manu zo moest huilen met wegbrengen naar het kdv. Nou... kwam ik hem om 17.30 ophalen, hoor ik van zijn leidster dat ze hem nog nooit zo lief had meegemaakt. Dit was de Manuel die ze nog niet echt had leren kennen! Hij had de hele dag heel leuk gespeeld, lief geluisterd en gek staan dansen en zingen met de andere kindjes. Helemaal in zijn element!! En toen ik hem mee naar huis wilde nemen wilde hij niet eens mee! Hij vond de treinbaan veels te leuk. Nou jaaaaa...

Ikke blij, die ochtend was ik zo verdrietig dat ie zo moest huilen. Het komt toch allemaal wel goed.
tinus, fijn dat het weer beter gaat met manuel op het kdv

Casper begint weer op te knappen, van woensdag tot en met zaterdag hoge koorts gehad en hoesten. Vandaag beter, alleen nog megasjagrijnige buien, echt dat hij een half uur heel boos was, om wat?? echt geen idee. Maar eten gaat ook weer steeds beter, dus het lijkt weer over te gaan. Ik had al bijna zoiets van, moet ik naar de HAP toe, maar ja. Ik wist eigenlijk wat ze wilden gaan zeggen, dus daarvoor hoefde ik dus niet te bellen.. Maar de koorts is verdwenen, dus het klopt ook...

Hij heeft de sint gister gemist, maar wel een onwijsleuk autotje gekregen. (we hadden eigenlijk wat van duplo gevraagd, maar dat was niet te krijgen, dus toen hebben we dit maar gekozen, leek ons 2e keus, maar echt super: een autotje en als je op de achterkant drukt, gaat hij rijden, hoe vaker je hebt gedrukt, hoe verder hij gaat...)
Joepie; Floortje heeft voor de 2e keer op het potje geplast, P heeft de baby gevoeld, heb gister gelachen bij Kasper van Kooten, heerlijk gegeten met paps, mams en zus en vandaag 2 verjaardagen gehad van lieve vriendinnetjes wat erg gezellig was. Wilde het even delen :-)

Truste !!
Morguuh!

Klinkt goed Flodder

En hoe gaat t slapen?? (of verpest ik door deze vraag te stellen je joepie-lijstje )

Wij gaan even met zn alle op pad.

Groetjes!!

xx
Hoi meiden,

Gister een supergezellig sintfeestje voor de kindjes gehad echt heel leuk! Chocomelk was hééérlijk! Thanks Nursie! (offe 'ons'mam )

Noof is zo blij met haar cadeaus! Een poetskar (een schot in de roos) , stofzuiger, kleiset, een my little pony, een magetisch tekenbord, broodroostertje,pyama, doktersset (is ze ook zo blij mee). O ja, het cadeau met jeugdsentiment van mij, was niet in goede aarde gevallen. Ik had zo'n rupspop gekocht met lichtgevend hoofd. Maar ze vond de rups doodeng. Vanmorgen durfde ze niet eens naar beneden.. Dus de pop ligt weer in de kast, haha!

Door alle drukte van het weekend, ben ik nu brak. Vannacht slecht geslapen door m'n bekken. Toch even iets te gek geweest, zaterdag en zondag een huis vol. Dus vandaag lekker rustig aan. Nova is zo druk aan het spelen met haar nieuwe speelgoed, echt heel leuk!

Nurse; gezellig dat M. weer thuis is. Gaan jullie even het dorp in?

Flodder; zooo dat klinkt als een leuk weekend! En knap van Floor!

Sannie; gelukkig gaat het weer wat beter met Casper. Klink leuk zo'n auto van de Sint!

Tinus; wat goed dat Manu het zo naar zijn zin heeft gehad op het kdv. Je ziet heel vaak bij nieuwe peuters een kleine terugslag na een paar weken, en daarna gaat het dan weer de goede kant op.

Ik ga koffie maken,

x
Joni en Marloes nog gefeliciteerd met de verjaardag van Boyd en Amber!

Mette vervelend dat Nova in zo'n bange fase zit. Brian heeft het ook wel een beetje gehad maar niet zo heftig.

Ik had bijvoorbeeld een opwind-autotje gekocht. Leuk dacht ik. Nou niet dus. Dat autotje is wekenlang de enge auto geweest. Die moest ik dan opbergen anders ging Brian huilen. Langzamerhand vond hij m wel leuker en nu gaat hij spelen met de enge auto. Die heet nog steeds zo.

En tijdens de verhuizing was Brian ook bang van alle boor en zaag geluiden.

Ik hoop dat ze er snel overheen groeit.

Leuk dat je Kidon en Basu gesproken hebt.

Zoo Nova heeft veel kadootjes gekregen zeg! Ow wat grappig is dat het dat je een kadootje zelf zooo leuk vind en dat je kind het dan eng vind. haha. had ik dus met die opwind auto

Joni wat een leuke foto's!

Tinus wat jammer dat Manu opeens moeite heeft met wegbrengen bij het kdv. Misschien heeft nog iets met die brand te maken vorige week. Dat zn veilige omgeving opeens weg was? oh het is al weer over lees ik net.

Joepie weer internet!

Nurse fijn dat de nachten weer beter gaan. Hoe is t met de waterpokken?

Flodder wat een hele leuke foto's! En je krijgt al een mooi buikje zeg.

haha alle billendoekjes in haar bed gedaan. knap hoor op t potje plassen. brian wil er niet eens op gaan zitten. Die wil staand plassen en poepen.

Indian jeetje pseudokroep. Oh dat lijkt me inderdaad eng om te horen ja. Hoe gaat het nu met m?

A1mee yeah een fles op! hopelijk blijft t zo goed gaan!

Marloes wat een schattig jurkje heeft Amber aan! Fijn dat het zo leuk was.

Hier is onze schoonmaakster vandaag begonnen! Joepie. Is wel nodig ook zeg. kreeg behoorlijk wat afkeurende blikken hahah. Maar ze is wel goed man. Daar poets ik niet tegenop.

Brian is weer helemaal beter.

Nieuw in de collectie zijn nu driftbuien. Tot nu toe nog geen last van gehad. Maar het is vooral tegen mij gericht om een of andere reden. Als ik m een speen teruggeef 'snachts krijg ik m naar mn hoofd als Peet t doet dan is er niks aan t handje? Raar hoor.

Nou ja de oplossing is simpel natuurlijk vind ik 'snachts helemaal niet erg. Overdag is t wel s lastig.

En wat ik echt heel vervelend vind is dat ik regelmatig in mn gezicht geslagen wordt. Vind ik heel moeilijk om te negeren.

Mn eerste reactie is nl terugslaan. Doe ik niet maar ik merk dat ik dat echt heel moeilijk vind. Dan moet ik echt tot 10 tellen hoor anders schiet ik uit mn slof. Zit nou eenmaal zo in mn aard.

Ik heb Peet ook wel s een mep verkocht toen hij snachts per ongeluk met zn arm op mn hoofd zwieptje dat was gewoon mn eerste reactie. Niet goed maar ja. Maar goed een paar lessen in geduld voor mij dus.

Sint kado's zijn binnen. Brian krijgt een mooie auto-garage van ons. En voor zn verjaardag een driewieler. De sint viering op het kdv slaan we over. Is op een andere dag dan dat Brian normaal gaat en we gaan m niet uit zn kdv ritme halen om sint te vieren waar hij toch niks van snapt. Volgend jaar zal hij er wel veel plezier van hebben denk ik.

Oh ja nog even twee vraagjes voor de groep.

Wat vinden jullie hiervan.

Mee naar huis met de juf van het kdv

Vorige week ging Peet Brian halen van het kdv. Zn knuffel was (en is) kwijt. Toen zei een van de leidsters Oh ja misschien ligt die bij Esther thuis want ze had Brian even mee naar huis genomen. Huh een leidster die Brian mee naar huis neemt? Peter vond het heel raar en haalde allerlei dingen in zn hoofd, ik vond het gewoon raar.

De betreffende leidster was er toen niet dus we konden het niet verder vragen. Nu vandaag was ze er weer en gaf ze aan dat ze iets vergeten was mee te nemen en dat ze dat ging halen en Brian even had meegenomen voor de gezelligheid. En dat Brian daar even had gespeeld terwijl zij haar spullen opzocht. Verder niets. Brian hangt ook erg aan haar en in die zin begrijp ik het wel. Maar toch vinden wij het niet zo'n prettig idee dat Brian dus ergens anders is dan je verwacht.

Wat vinden jullie?

op t potje

Hoe hebben jullie je kindjes zover gekregen om op t potje te gaan zitten? Brian wil helemaa lniet zitten. Bij plassen niet zo'n probleem maar met poepen gaat dat niet werken. Ik kan toch moeilijk voor gaan doen hoe je op een potje moet zitten? Toch?
Hoi allemaal,

Oef: Manuel gaat wel zelf op de po zitten maar heeft echt geen notie dat dat ding bedoeld is om op te plassen en poepen. Hij noemt het ding 'toel' (stoel) en gaat er bijvoorbeeld heerlijk op zitten om een boekje te lezen. Ik denk dat we die po maar een paar maandjes in de kast opbergen en het later weer een keer proberen.

Moeilijk verhaal van die leidster. Aan de ene kant is het juist wel lief dat ze Brian niet alleen wil laten als ze eventjes naar huis moet, aan de andere kant lijkt het me niet netjes om zonder medeweten van een ouder hun kind mee te nemen. Maar ik denk dat het ook weer overdreven is dat ze je voor zoiets gaat bellen om toestemming te vragen. Bij ons oude kdv is nooit zoiets gebeurd. Wel namen ze de kindjes weleens mee naar de winkel om boodschappen te doen, maar dat was bij het intakegesprek al verteld dat ze dat soms deden dus ik heb daar zelf nooit een probleem van gemaakt.

Mette: Ach wat jammer dat Nova die pop zo eng vindt. Misschien over een paar weekjes weer tevoorschijn halen?

Wat is eigenlijk een poetskar? Heb er totaal geen beeld en geluid bij.

Balen dat je na zo'n leuk weekend meteen weer moet bijkomen. Is het bij deze zwangerschap al vroeger begonnen met je bekkenklachten of had je bij Nova ook bij 20 weken zoveel last?

Floddertje: Wat een leuke dingen allemaal!

Sannie: Fijn dat Casper weer wat beter is. Dat ie de sint heeft gemist is wel jammer, maar hij zal er zelf heus niet om treuren omdat ie nog zo klein is.

Eerst ff dit posten voordat ik weer wordt uitgegooid.
Hij deed het in 1 x gelukkig... Door die dongel is mijn internet wel erg traag. Maar ja, tis tijdelijk en beter dan niks!

Meiden, soms zit ik even met de handen in het haar hoor... Pfff. Vanmorgen kind ingepakt om boodschappen te gaan doen. We moesten op de fiets en ik was al helemaal blij dat ie zelf zijn wanten aan wilde, dus wij op pad... Op de fiets volop kletsen en zingen. Bij Appie aangekomen wilde hij met zo'n miniboodschappenkarretje rijden. Ik twijfelde, maar goed... toch toegegeven. In de winkel ging het redelijk, al vond Manu het niet zo leuk dat mama hem telkens een andere kant op stuurde. Bij de kassa aangekomen wilde hij natuurlijk niet stilstaan met dat karretje. Ik had alles al op de band gelegd en Manu sjeest met dat karretje langs een andere kassa (die dicht was, maar waar je wel langs kon). BENG zo een glazen kerstbal aan diggelen!!

Kan iemand me even gerust stellen dat dit gewoon de leeftijd is? Hij luistert echt voor geen meter. Ben een beetje bang dat hij een vervelend rotkind wordt...

Komende donderdag moet ik naar het cb met hem en dan wil ik het er wel over hebben. Ik heb het idee dat ik best relaxed om ga met zijn driftbuien (oke, met uitzondering van die actie in de winkel, toen was ik even NIET relaxed, dat begrijp je...) Ik probeer consequent te zijn, maar soms geef ik wel toe omdat ie dan tenminste lief en tevreden is...

Peuters... het ene moment smelt je omdat ze zo vreselijk schattig zijn. Want echt waar, Manuel kan ook dagenlang zooooo lief en tevreden zijn en lekker rustig spelen. Maar hij heeft van die dagen.... PPPFFFFFFFFFTTT!

(zucht.)
Oef met jou buik zou ik dat maar niet proberen op het potje gaan zitten haha. Aan de ene kant is het raar maar aan de andere kant de leidsters bij ons nemen de kids ook wel eens mee op een uitje naar een speeltuin in de buurt of een kinderboederij ofzo. Dan zijn de kids ook niet waar je ze verwacht. Dus aan de ene kant vind ik het heel raar (omdat je dat niet verwacht), maar aan de andere kant toch ook niet vreemd. En dat slaan is zoooooo irritant, Davina die deed dat ook een aantal maanden terug. Ze doet het soms nog steeds maar al een heel stuk minder gelukkig. Wij zeggen heel duidelijk Nee je mag niet slaan en zeggen dan dat ze moet aaien of een kusje geven. Blijft ze na een aantal waarschuwingen bezig dan gaat ze de gang op mag ze afkoelen op de onderste tree. Als je dit volhoudt dan word het vanzelf minder. Ik heb haar in het begin ook wel eens een tik terug gegeven (zachtjes uiteraard) in de hoop dat ze daarvan zou schrikken. Maar dat werkte niet dan ga je je eigen wil tegen die van haar in de strijd gooien en dat ga je echt niet winnen met die van ons, Davina is ongelooflijk pittig. Heb echt moeten leren om er boven te staan en gewoon te zeggen mijn wil is wet in dit soort gevallen.

Mette leuk al die kadootjes! Vandaag maar even rustig aan dan met je bekken!

Sannie fijn dat het weer beter gaat met Casper.

Flodder klinkt erg leuk allemaal.
Indian ik kreeg nog een mailtje van mijn moeder die had gelezen over de pseudocroep en zowel ik als vooral ook mijn broertje hebben dat gehad:

"Het blijft meestal niet bij een aanval. Maar M. was er met zeven jaar wel vanaf. Wat helpt is het volgende: Stomen in een badkamer door de douche open te zetten en ramen en deuren dicht. Vervolgens een luchtbevochtiger op de slaapkamer wil een aantal aanvallen wel beperken. En verder zodra zo iemand verkouden wordt bisolvon geven, dat hielp M. heel goed. Misschien kan je op je forum haar die tips meegeven."

Ik herinner mij de verhalen nog wel van mijn moeder over hoe heftig en eng ze dat vond. Vooral mijn broertje had flinke aanvallen. Met blauwe lippen en nauwelijks nog adem kunnen halen.
Over dat slaan: Ja natuuuuurlijk dat Manuel dat ook! Ik heb hem gisteren ervoor op de gang gezet omdat ie zijn nichtje mepte.
Mette: poetskar???? Klinkt als heeeeel interessant voor Yora. Ze is zo schoonmakerig. Jammer van die rups (klinkt toch best eng een lichtgevend hoofd;)

Oef: Dat slaan... gelukkig! niet in mijn gezicht maar ik kan er ook heeeel slecht tegen als ze mij gaat slaan. Gelukkig begint ze nu toch vaak al van ah, nee, aaien en dan gaat ze me aaien... nadat ze me geslagen heeft.

Ik vind dat de leidster je toch wel even had mogen bellen om te vragen of je dit wel goed vond, dat ze hem even meenam. Ik vind het niet kunnen eigenlijk. Maar misschien is het ook wel heel spontaan bedacht? en blijkbaar is ze zo vertrouwd met Brian...

Tinus: Ik vind het al heel knap van je dat hij zo'n boodschappenkarretje mee mocht nemen van je. Gelukkig hebben ze die dingen niet bij de Deka:p Yora gaat in mijn winkelwagentje en dat vind ik al genoeg opletten. Ik vind het eigenlijk wel fijn om jullie boodschappenavontuur te lezen.

Ik neem Yora trouwens alleen mee naar de supermarkt. Als ik naar de stad ga dan probeer ik haar gewoon bij oma te stallen want ik vind de stad in met Yora echt vreselijk.
AMBER: gefeliciteerd!!!!

Als echte oppersok ben ik aan het breien geslagen. (Nou ja zodra het pakket in huis is dan)

Deze wil ik gaan maken en een sjaal voor mezelf om mee te beginnen. Het is niet dat ik kan breien hoor maar je moet het ergens op oefenen. En dit is natuurlijk het perfecte pakket voor een beginnende breidoos.

Ik ben ook in huis bezig, behangen en schilderen. De keuken is al half blauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven