Het stamcafe XVIII
vrijdag 15 juli 2016 om 12:44
quote:Eleonora-1 schreef op 15 juli 2016 @ 12:39:
Ik zit North & South te kijken....
Heerlijk gedateerd.
Orry en Madeleine die van verlangen bevende achttienjarigen voor moeten stellen terwijl ze in werkelijkheid beiden in de dertig waren.
En dat statische acteren, zo veel te groot allemaal hahaha!
Het kon me in 1985 geen bal schelen, ik hing iedere week kwijlend aan de buis.
Nu is het bij tijd en wijle echt hilarisch.Dat heb ik met Full House!
Ik zit North & South te kijken....
Heerlijk gedateerd.
Orry en Madeleine die van verlangen bevende achttienjarigen voor moeten stellen terwijl ze in werkelijkheid beiden in de dertig waren.
En dat statische acteren, zo veel te groot allemaal hahaha!
Het kon me in 1985 geen bal schelen, ik hing iedere week kwijlend aan de buis.
Nu is het bij tijd en wijle echt hilarisch.Dat heb ik met Full House!
vrijdag 15 juli 2016 om 12:47
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 12:43:
En bam! Ik kan het dus wél, onderhandelen. Het was superpittig (en ook echt niet leuk), maar ik heb álles gekregen wat ik wilde.
Met dank aan het stamcafé, want hier zijn toch wel wat rake dingen gezegd en daar had ik op het moment dat het erom spande echt wat aan. Dank dus, met name Rosanne en vooral ook Oudblond, want het waren haar tips die tijdens het gesprek letterlijk het verschil gemaakt hebben.
Rondje van mij. En niet zeuren dat het te vroeg is: Iedereen aan de champagne!Gefeliciteerd GG!!!!
En bam! Ik kan het dus wél, onderhandelen. Het was superpittig (en ook echt niet leuk), maar ik heb álles gekregen wat ik wilde.
Met dank aan het stamcafé, want hier zijn toch wel wat rake dingen gezegd en daar had ik op het moment dat het erom spande echt wat aan. Dank dus, met name Rosanne en vooral ook Oudblond, want het waren haar tips die tijdens het gesprek letterlijk het verschil gemaakt hebben.
Rondje van mij. En niet zeuren dat het te vroeg is: Iedereen aan de champagne!Gefeliciteerd GG!!!!
vrijdag 15 juli 2016 om 12:57
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 12:43:
Rondje van mij. En niet zeuren dat het te vroeg is: Iedereen aan de champagne!Goed gedaan
Rondje van mij. En niet zeuren dat het te vroeg is: Iedereen aan de champagne!Goed gedaan
vrijdag 15 juli 2016 om 13:12