Aanslag in Nice

15-07-2016 00:02 745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrachtwagen reed in op een feestende menigte die naar een vuurwerkshow keken op de promenade. Daarna werd er geschoten al 30 doden en vele gewonden
quote:hollebollegijs schreef op 15 juli 2016 @ 21:53:

[...]

Acties tegen de Koerden denk ik.Op Twitter lees ik een coup.
Er schijnt nu ook iets aan de hand te zijn in Turkije Ankara, op een brug.

Er vliegen F16 rond, het zal toch niet he?

Hopelijk loos alarm. Ik blijf aan de buis gekluisterd.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:Miskotto schreef op 15 juli 2016 @ 22:05:

Hopelijk loos alarm. Ik blijf aan de buis gekluisterd.Vreemd helemaal niks op CNN maar dit is iets groots.
quote:Miskotto schreef op 15 juli 2016 @ 22:05:

Hopelijk loos alarm. Ik blijf aan de buis gekluisterd.Waar op tv?
quote:NoName1983 schreef op 15 juli 2016 @ 22:05:

[...]

Op Twitter lees ik een coup.

Erdogan zit in het buitenland

Het leger zou de macht kunnen grijpen en in de geest van Atatürk de seculiere staat herinvoeren.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Nonny schreef op 15 juli 2016 @ 22:08:

[...]

Waar op tv?O oké, zie het.
quote:In Turkije is een militaire staatsgreep gaande. Dat heeft de Turkse premier bekendgemaakt. De Bosporusbrug en de Fatih Sultan Mehmetbrug in Istanbul zijn vanavond afgesloten door militairen. In Ankara zouden schoten zijn gehoord, melden ooggetuigen. Daar vliegen ook straaljagers en helikopters boven de stad.
quote:Dormouse schreef op 15 juli 2016 @ 22:03:

[...]

Het was natuurlijk aftellen, Erdogan met zijn dictatoriale trekken heeft het leger tegen zich in het harnas gejaagd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Pfffff

Het ene nieuws volgt het andere nieuws op in rap tempo.

Man met mes. Een staatsgreep in Turkije wtf???
http://www.aljazeera.com/ ... nbul-160715195444742.html

social media lijkt ook plat te liggen?
quote:hollebollegijs schreef op 15 juli 2016 @ 22:09:

[...]

Erdogan zit in het buitenland

Het leger zou de macht kunnen grijpen en in de geest van Atatürk de seculiere staat herinvoeren.Dat zou mooi zijn, maar je kan ook met nog iets ergers als Erd eindigen.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Turkije is lid van de Raad van Europa sinds 1949 en lid van de NAVO sinds 1952.

Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen, dat wordt door de NAVO niet geaccepteerd.
Volgens de NOS gaat het zeer waarschijnlijk niet om een terroristische aanslag in Nice, maar om een wanhoopsdaad van een persoon. Net zoals de aanslag in Apeldoorn op Koninginnedag.
quote:elfje12 schreef op 15 juli 2016 @ 23:00:

Volgens de NOS gaat het zeer waarschijnlijk niet om een terroristische aanslag in Nice, maar om een wanhoopsdaad van een persoon. Net zoals de aanslag in Apeldoorn op Koninginnedag.Elfje we zijn momenteel in Turkije bij een staatsgreep door het leger
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:mienietjefietje schreef op 15 juli 2016 @ 21:26:

[...]

Het staat ook letterlijk in de koran....doodt iedere ongelovige...!Nooit de bijbel gelezen en wat voor gruwelijkheden daarin staan?

Volgens de NOS gaat het zeer waarschijnlijk niet om een terroristische aanslag in Nice, maar om een wanhoopsdaad van een persoon. Net zoals de aanslag in Apeldoorn op Koninginnedag.Bedankt voor het duiden. Nu kan ik weer lekker slapen.
quote:tinypotato schreef op 16 juli 2016 @ 02:41:

[...]

Nooit de bijbel gelezen en wat voor gruwelijkheden daarin staan?Ik ben niet tegengekomen dat christenen alle ongelovigen moeten afmaken, verder natuurlijk ook een boek wat meteen samen met de koran op de brandstapel kan.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!

Volgens de NOS gaat het zeer waarschijnlijk niet om een terroristische aanslag in Nice, maar om een wanhoopsdaad van een persoon. Net zoals de aanslag in Apeldoorn op Koninginnedag.IS heeft de aanslag opgeëist en er zijn arrestaties in de omgeving van de dader.
Zonder dat soort coupplegers zou Turkijke al jaren een islamitische staat a la verzin het maar geworden zijn. Traditioneel heeft het Turkse leger zich altijd al als bewaker daartegen opgesteld. Volslagen idioot volgens onze democratische principes, maar daar doen ze dat zo.

Volgens de NOS gaat het zeer waarschijnlijk niet om een terroristische aanslag in Nice, maar om een wanhoopsdaad van een persoon. Net zoals de aanslag in Apeldoorn op Koninginnedag.

'

Tuurlijk, een verwarde man uit het sprookjesbos.
quote:tinypotato schreef op 16 juli 2016 @ 02:41:

[...]

Nooit de bijbel gelezen en wat voor gruwelijkheden daarin staan?

Erg hè, van die vrouwen in Keulen

Erg hè, van die aanslag in Parijs. Ja, maar er zijn ook aanslagen in Gaza.

Erg hè, van die vrouwen in Keulen. Ja, maar witte mannen verkrachten ook.

Erg hè, van die gestenigde vrouw in Afghanistan. Ja, maar in de Bijbel staat ook geschreven over steniging.

Erg hè, van die vluchtelingen die homo’s wegpesten. Ja, maar er zijn ook genoeg autochtone potenrammers.

Erg hè, dat die mensen vrouwen als tweederangs wezens zien. Ja, maar vrouwen in Nederland worden ook gediscrimineerd.

Erg hè, van die besnijdenissen van vrouwen. Ja, maar de joden besnijden ook.

Erg hè, dat die salafisten asielzoekers proberen in te lijven. Ja, maar onze missionarissen waren geen haar beter.

Erg hè, van die hoofddoekjes. Ja, maar mijn oma draagt ook een hoofddoek.

Erg hè, van dat vernietigen van kunstwerken door IS. Ja, maar wat dacht je van de kruistochten?

Erg hè, hoe die Van Gogh is afgeslacht, Ja, maar hij schreef ook vreselijke stukjes.

Erg hè, van die onthoofdingen in Saudi-Arabië. Ja, maar in Amerika hebben ze ook de doodstraf.

Erg hè, van dat bloedbad in de Bataclan. Ja, maar Anders Breivik dan?

Erg hè, dat die politie criminaliteit onder vluchtelingen onder de pet houdt. Ja, maar wil je dan populisten aan de macht?

Erg hè, van die Maastrichtse jongen die zichzelf heeft opgeblazen in Bagdad. Ja, maar welke puber heeft geen radicale ideeën?

Erg hè, dat mensen in naam van hun geloof anderen menen te kunnen executeren. Ja, maar dat hebben christenen ook eeuwenlang gedaan.

Erg hè, hoe wij met elkaar praten. Ja, maar dat komt omdat jij onverdraagzaam bent.

En vergeet niet de kruistochten te vermelden. Dat was pas erg
quote:Tresmarias schreef op 16 juli 2016 @ 12:03:

[...]

'

Tuurlijk, een verwarde man uit het sprookjesbos. Ten eerste heb ik het niet verzonnen, ten tweede was die aanslag in Apeldoorn geen IS daad.
quote:elfje12 schreef op 16 juli 2016 @ 12:08:

[...]

Ten eerste heb ik het niet verzonnen, ten tweede was die aanslag in Apeldoorn geen IS daad.Ach elfje. Wat jammer dat het toch wel weer islam gerelateerd is hè? Snel terug naar café safe!
quote:Nonny schreef op 16 juli 2016 @ 12:14:

[...]

Ach elfje. Wat jammer dat het toch wel weer islam gerelateerd is hè? Snel terug naar café safe!Waarom toch die hatelijkheid hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven