Het stamcafe XVIII
vrijdag 15 juli 2016 om 18:26
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 18:24:
Zelfs dat is precies zoals ik het wil: Per 1 november. Wij gaan deze week nog naar wat nu nog thuis voor ons is en alles regelen met werk daar en kunnen dan ergens in oktober terug naar NL.
Misschien zelfs nog een vakantie tussendoor.
Lekker als de dagen weer korter worden
Top GG!
Zelfs dat is precies zoals ik het wil: Per 1 november. Wij gaan deze week nog naar wat nu nog thuis voor ons is en alles regelen met werk daar en kunnen dan ergens in oktober terug naar NL.
Lekker als de dagen weer korter worden
Top GG!
The owls are not what they seem
vrijdag 15 juli 2016 om 18:30
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 18:24:
Wat heerlijk Grimpie!
En je vriendin? Want zij heeft daar ook haar werk natuurlijk.
Wat heerlijk Grimpie!
En je vriendin? Want zij heeft daar ook haar werk natuurlijk.
vrijdag 15 juli 2016 om 19:08
Nou de eerste staafmixermaaltijd (stamppot pee-en-ui met kaas en ei) is in redelijk goede aarde gevallen. Volgens dochter zag het er niet uit en ze is ook al 'geen fan van de textuur' , maar de smaak kon haar goedkeuring wel wegdragen. In mijn voorraad vond ik nog een bak roomijs en een pot kersen op sap, dus er gaat nog een lekker toetje volgen ook.
vrijdag 15 juli 2016 om 19:54
quote:Eleonora-1 schreef op 15 juli 2016 @ 12:39:
Ik zit North & South te kijken....
Heerlijk gedateerd.
Orry en Madeleine die van verlangen bevende achttienjarigen voor moeten stellen terwijl ze in werkelijkheid beiden in de dertig waren.
En dat statische acteren, zo veel te groot allemaal hahaha!
Het kon me in 1985 geen bal schelen, ik hing iedere week kwijlend aan de buis.
Nu is het bij tijd en wijle echt hilarisch.Ik heb vorig jaar of zo eens de eerste aflevering op YouTube bekeken, echt komisch inderdaad
Ik zit North & South te kijken....
Heerlijk gedateerd.
Orry en Madeleine die van verlangen bevende achttienjarigen voor moeten stellen terwijl ze in werkelijkheid beiden in de dertig waren.
En dat statische acteren, zo veel te groot allemaal hahaha!
Het kon me in 1985 geen bal schelen, ik hing iedere week kwijlend aan de buis.
Nu is het bij tijd en wijle echt hilarisch.Ik heb vorig jaar of zo eens de eerste aflevering op YouTube bekeken, echt komisch inderdaad
vrijdag 15 juli 2016 om 21:33
Wat zijn jullie tof! Bedankt voor alle aanmoediging en felicitaties.
LV: Vriendin heeft het soort werk dat je overal kunt doen waar een internetaansluiting is. En we hebben deze beslissing - om terug te gaan - echt samen genomen.
Bah - ik moest dus wel twee andere werkgevers terugbellen om te zeggen dat ik ze niet gekozen heb. Dan denk je: haha, nu zijn de rollen eens omgedraaid! Maar ik voelde me er gewoon rot onder, want die mensen nemen hartstikke enthousiast contact met je op (één werkgever had zelfs de tweede ronde overgeslagen omdat 'het gevoel gewoon goed was') en dan reageer je dus met een 'sorry, maar nee'.
Maar toen toch maar aan de bubbels, ook hier thuis!
LV: Vriendin heeft het soort werk dat je overal kunt doen waar een internetaansluiting is. En we hebben deze beslissing - om terug te gaan - echt samen genomen.
Bah - ik moest dus wel twee andere werkgevers terugbellen om te zeggen dat ik ze niet gekozen heb. Dan denk je: haha, nu zijn de rollen eens omgedraaid! Maar ik voelde me er gewoon rot onder, want die mensen nemen hartstikke enthousiast contact met je op (één werkgever had zelfs de tweede ronde overgeslagen omdat 'het gevoel gewoon goed was') en dan reageer je dus met een 'sorry, maar nee'.
Maar toen toch maar aan de bubbels, ook hier thuis!
IMHO
vrijdag 15 juli 2016 om 21:36
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 juli 2016 @ 21:33:
Maar toen toch maar aan de bubbels, ook hier thuis!Proost!
Maar toen toch maar aan de bubbels, ook hier thuis!Proost!