Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vandaag bij mijn eerste lure geweest, leuk hoor! En het is ook gelukt met de pokestops. Maar waar vind ik precies hoeveel ballen ik heb?

Wat gaaf van dierenpark Amersfoort! Zal wel onwijs druk worden.
quote:Miffy53 schreef op 17 juli 2016 @ 20:20:

[...]

Zo hee wel een goede, als je hem had kunnen vangen Welk level ben je dan?

Is niet van mij hoor. Zag het op de pokemon go-subreddit.

Maar dan heb je wel een hoog level voor nodig. Ik ben pas level 6.
Nu kom ik er ook al tijden niet meer in.
En dan zul je net zien dat de servers plat liggen die woensdag avond

Maar wel leuk dat er toch ook bedrijven zijn die er ook de lol wel van in zien i.p.v. te balen en mensen te weren die pokemon go spelen.

Ik geef het ook op voor vandaag, kom er niet meer in. Ga denk ik morgen wat eerder op weg naar mijn werk zodat ik op de route even bij de pokestops kan stoppen voor de pokeballs.
Ik ook niet
kom er ook al zeker een uur niet meer in.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik ben gisteravond begonnen, i'm hooked! Vanavond een flinke ronde door de wijk gelopen, veel Pokemon kunnen vangen. Helaas kom ik er nu ook al een uurtje niet in. App blijft sowieso vaak hangen!
Het is lekker rustig op straat
Echt vreselijk dit. Morgen maar weer een poging en hopelijk kan ik dan eindelijk wat levels omhoog. Level 3 is best een beetje sneu

Hoe is Ingress?
Oeps
Ik kom er sinds 2 uur vanmiddag al niet meer in. Erg frustrerend, vooral toen ik in het park naast een pokestop met lure bleek te zitten en iedereen om me heen pokemon aan het vangen was. Morgen maar weer proberen.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Leuk hoor, dat Australië d'r ook op mocht, maar nou werken de servers niet meer .

Op twitter stond dat er 47 miljoen trainers tegelijkertijd probeerden in te loggen.
Lach hard, duik diep, kom terug..
quote:bumbly schreef op 17 juli 2016 @ 22:37:

Leuk hoor, dat Australië d'r ook op mocht, maar nou werken de servers niet meer .

Op twitter stond dat er 47 miljoen trainers tegelijkertijd probeerden in te loggen. Australië mag al sinds het begin spelen, dankzij hen is het al een week speelbaar (nou ja, als je door de serverproblemen en bugs heen kijkt)
Oeps, Canada haha.. Australië was de eerste idd.. Lijkt op elkaar .
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik las dat een DDoS-aanval de oorzaak ervan is.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 17 juli 2016 @ 18:19:

Ik was btw ook een lure begonnen. Zag wat pokemon near by die ik nog niet had. Komen er alleen wat van die ratten en pidgeys waar ik al tig van heb. Zonde van de lure.

En ze moeten ook wat doen aan de batterijduur

Zo,klaagmodus uit

Heb wel weer een aantal kilometers gelopen Nooit zonde, gewoon alles vangen. Als je straks een lucky egg hebt kun je er lekker veel evolueren.
Natte tosti..
quote:Chocopinda schreef op 17 juli 2016 @ 22:02:

Vandaag bij mijn eerste lure geweest, leuk hoor! En het is ook gelukt met de pokestops. Maar waar vind ik precies hoeveel ballen ik heb?

Wat gaaf van dierenpark Amersfoort! Zal wel onwijs druk worden.

Als je op de pokebal klikt onderin je scherm vind je rechts onderin een rugzakje, klik daarop en je ziet hoeveel pokebals je hebt.

Zo en de eerste blaar is ook binnen! Maar wel voor het eerst in tijden vijf kilometer gelopen, jammer dat een deel niet werd geregistreerd en mijn ei nog niet uitgebroed is nu.
Hij doet het weer bij mij!
quote:KitKeller schreef op 17 juli 2016 @ 21:46:

[quote]Fame schreef op 17 juli 2016 @ 21:33:

AMERSFOORT Dierenpark Amersfoort opent woensdag 20 juli van 19.00 uur tot 20.00 uur gratis haar deuren voor Pokémonvangers. ,, Er zijn in ons park al 75 verschillende Pokémon, 4 Gyms en 32 Pokéstops gespot. Gedurende het evenement zullen er ook verschillende Lures worden ingezet", meldt het Dierenpark. Op woensdagavond is er van 19.00 uur tot 20.00 uur vrij entree in het Dierenpak en is het mogelijk om vrij te parkeren[/quote]

Dat lijkt me dan wel weer sterk Hoezo? Je komt toch pas om 19 uur? En het is maar 1 uur. Het is een officieel bericht. Gratis entree en gratis parkeren. Niemand van ver gaat voor 1 uur daar naartoe.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Team Mystic present!
quote:Bonnieux schreef op 18 juli 2016 @ 01:26:

Team Mystic present!
quote:Bonnieux schreef op 18 juli 2016 @ 01:26:

Team Mystic present!yay!
Balen. Ik had gehoopt dat ik vanochtend voor mijn werk eindelijk een pokestop kon bezoeken, maar de servers liggen er weer/nog steeds uit
Oh, en mocht je je telefoon snel(ler) willen opladen, dan moet je hem op de vliegtuigstand zetten. Werkt in ieder geval bij de iPhone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven