Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Oef, sterkte Nona! Pas goed op jezelf.
Ik ken je niet, maar sterkte!
Hey nona, dan juist niet alle hens aan dek. Groot gelijk dat je t datenff laat voor wat t is. Ga lekker terug naar wat vertrouwd is. Vrienden, ouders etc. praat! En neem tijd voor jezelf. Maak wandelingen en geniet van kleine dingetjes. Een bloemetje. Een vlinder. Het zonlicht door de bomen. Eet gezond en beweeg.

Sterkte!
@Nona, wat naar dat je je zo voelt. Goed dat je eerst aan jezelf werkt, dat daten komt later wel weer. Sterkte

@Mok, hoe voel je je na een nacht slapen? Ik denk dat we dat allemaal kennen, van die moment waarop je baalt en even niet zo blij bent. Jammer dat zoiets er dan tussenkomt, maar als het echt leuk was komt date 2 vanzelf. Als de tijd daar is zou ik het concreet vragen, dan weet je het. En Tinder als reserver, helemaal goed, je weet nooit hoe en waar je 'hem' tegenkomt.

@Imo, dat opsturen slaat echt nergens op, hij woont toch in dezelfde stad? Duurt langer om het op te sturen dan om even langs te brengen. Ik denk dat je er goed aan doet een afwachtende houding aan te nemen en wie weet wie je deze zomer treft!

@Corona, debiel is dat he? Ik heb dat een keer meegemaakt op Tinder en dacht echt 'wtf'. Heb je verder nog iets lopen?

V.w.b. seks met vrienden. Ik heb wel platonische vrienden die geen 'nee' zouden zeggen, maar het is geen onderwerp van gesprek. Is een mannending denk ik en zolang ze het niet proberen is er niets aan de hand. Moet natuurlijk geen gevoel bijzitten.

Hier alles rustig. Contact loopt door en hij geeft aan me graag weer te willen zien. Ik merk dat ik minder ver ben dan hij, maar het wel leuk vind hem weer te zien. Als het gevoel hetzelfde is als de vorige keer dan zijn we op de goede weg (bij mij).
quote:theemok2 schreef op 16 juli 2016 @ 11:59:

Ik vind het dus een kleine moeite dat als je merkt dat je een ander verwaarloost, je daar na een dag of twee even een berichtje naartoe doet dat je het contact afkapt.

Redhead heeft het contact dus niet afgekapt, gaf toe dat hij mij meer deelgenoot had kunnen maken van zijn wederwaardigheden.

Gister super avond gehad met moeilijke man en zijn kids, potje voetbal gedaan tegen 2 jochies van 12... "o mevrouw ik had u hier niet verwacht" hihi. Wist niet dat ik kon voetballen. Zo daar weer heen voor verjaardag en BBQ. Zo'n vriendschap is echt heerlijk.

Nona en Imo .

Klinkt goed Fam, lekker zo door !!!
Hoi allemaal!

Sorry Ik was even van de radar. Busy met andere dungeon maar Ik ga weer meelezen en schrijven:)

Heb alleen de laatste pagina gelezen dus ik ben niet bij. Maar ik begrijp Wink dat het mrt voorjaarsman toch niet goed is afgelopen? En Fam juist een leuk contact! Mina nog dezelfde lover?

Ben vast zo weer up tot date!

Hier niet zoveel spannends. Een date gehad geloof ik in de tussentijd, weer gewoon gezellig maar totaal niet de gedachte 'met die man zou ik wel eens een keer willen zoenen!'. Dus geen aantrekkingskracht ofzo.

Buitenlandman niet meer in the picture. Buurman wel (Fwb). Tja wat zal ik daar over zeggen... Haha!
Nona goed idee om het rustig aan te doen. Heel veel sterkte

Nijn welkom terug! En van FWB hoef je alleen maar te genieten :-)

Ogut super dat de band tussen jou en moeilijke man nu goed en duidelijk is.

Fam lekker bezig! Ik heb 1 lijntje lopen nu. Maar geen wow gevoel. Gesprek loopt niet erg vlot.

Merk dat er steeds minder leuks op Tinder te swipen is en Happn is volgens mij ook een behoorlijke alleen plaatjes kijken app. Hoop dat er nu het echt mooi weer begint te worden wat meer gevist gaat worden irl. Want irl is het al helemaal flirtloos. Zie ik een leuke man, zit er ook een leuke dame naast. Misschien is zo'n pokemon app voor daten een idee..Poke a man!
Mok: herkenbaar hoor dat zielondermijnarm gevoel. Doe iets dat je beter doet voelen, eet chocolade en n zak chips en klets n avond met een vriend of vriendin. Zo n wachtstand gevoel is niet fijn. Dus tijd verkorten door afleiding werkt bij mij wel.

Nona: dat is minder zeg....balen. eerst jezelf oprapen en dan pas daten is de logische weg hoor ! Sterkte gewenst!

Nijn: gezellig en succes met je lijntje. Ja nog steeds dezelfde lover.

Nou hier is de zondagochtend de nacht van za op zo geworden. En he he eindelijk s wat meer tijd. Samen wakker worden en ontbijten.

Nu weer werken hij. Moest ook wel even want door vakanties zien we elkaar ws n week of 2 niet. So far so good. En t was erg leuk.

Fijne zondag,

Minaa
Hahaha Corona, bol erom heen en niet meer loslaten!

Ogut, dat is ook gezellig lijkt mij.

Nijn alles rustig aan.

Minaa een fijne nacht gehad.

Hier alles rustig. De mannen houden dagelijks wel contact maar stellen zelf ook niet voor om te daten. Ik heb nu acht lijntjes, waarvan drie op WhatsApp, dus vroeg of laat zal er wel een de stap zetten. Ik ben nogal van het initiatief maar ik heb de laatste maanden mijn neus zo hard gestoten daarmee dat ik even wil bekijken waar het toe leidt als ik gewoon achterover leun.
Fam, ik baal dat ie me zo laat hangen, al is het misschien onbewust. RP reageert nergens op, en ik ga nou eens geen contact meer opnemen, net wat fluttershy zegt. De afgelopen dagen heb ik niets dan belangstelling getoond en gevraagd hoe het met hem ging. Uit mezelf maar een keer verteld hoe het hier is, totaal geen reactie. Dit gaat 'm dus niet worden. Graag of niet.

Ik heb al mijn profielen gesloten, ook nieuwe tindermatch opgeheven. Hij had iets waarvoor ik terugschrik, vervelende ervaring in het verleden mee gehad. Misschien is het wel een hele leuke, lieve man, maar ik kan daar niks mee. Het is tijd voor even datepauze.
Mok, kan me je gevoel helemaal voorstellen . Dikke knuffel.
Flutter lekker rustig met 8 lijntjes? Moest er even om lachen. Lekker bezig meid!

Thee ik krijg het er steeds makkelijker mee. Lijntje 1 reageert met 1 zin per dag. Als je geen tijd hebt voor Tinder....doe het dan lekker niet. Ik neem ook mijn tijd voor reacties en blijft het zo doorgaan...next. Ik blijf het apart vinden hoe mannen waar we tijd en energie in willen steken zo moeilijk zijn terwijl degenen waar we geen wow bij voelen precies dat doen wat we willen. Achterover leunen is precies wat ik ga doen. Ik ga mee met het aangegeven tempo.

Heb sinds vandaag er 2 bij, waarvan 1 oude bekende. Nog nooit een date mee gehad want hij is een beetje vaag maar potverdrie op de ik vind je lekker schaal scoort hij 11. Al vaker gematcht, ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt. Hij stuurde wel gelijk een berichtje met "nu ga ik wel heel snel met je afspreken". Ik laat 'm lekker werken. Lijntje 3 nog niet gesproken. Zoals ik al zei, ik ga niet meer op 1 paard wedden dus ik hoop een beetje dat ik het druk krijg.
@Flutter, 8 lijntjes, heb ik iets gemist . Zit daar ook iets echt leuks tussen?

@Og, komt er nog een nieuwe date met redhead of is het wel over? Leuk dat je het zo gezellig hebt met moeilijke man. Vind je dat niet lastig, dat het met hem zo leuk is maar dat het niet meer wordt dan dit? Lijkt me best dubbel.

@Nijn, welcome back! Klopt, ik heb heel leuk contact met TGTBT man. Hey en buurman, haha vertel toch maar

@Corona, hahaha 'Poke a Man', topidee! Eigenlijk zou het wel makkelijk zijn als je op z'n minst zou kunnen zien wie er vrij is. Mannen die 1 bericht (of weinig) per keer sturen of met tussenpozen kan ik ook niets mee. Het is dan melden-melden, i.p.v. een gesprekje. Leuk die oude bekende, scheelt al heel veel als de fysieke interesse er is. Ben benieuwd of hij nu echt met een voorstel komt!

@Thee, . Als hij niet reageert en geen interesse toont dan zou ik het ook laten voor wat het is. Het moet wel van twee kanten komen en ik denk altijd 'ik kan jou niet sturen mij leuk te vinden'. Zou dat ook niet willen. Je hebt wel pech steeds, kan me heel goed voorstellen dat je er even klaar mee bent. En of die Tinderman nou wel of niet leuk is, als je er een rotgevoel bij krijgt i.v.m. die eerdere date dan gewoon niet doen. Niets hoeft tenslotte. Ik hoop dat je je vandaag iets beter voelt?

@Mina, wat fijn dat je wat langer met elkaar hebt door kunnen brengen en dat het leuk was. Is de onrust nu ook weg? Fijn dat dit net voor de vakanties van 2 weken is, voelt toch fijner lijkt me op deze manier een vakantie in te gaan lijkt me.

@Treez, hoe is het met jou?
Ik vind ze uiterlijk en in de eerste chats allemaal wel oké, ik ben nogal radicaal met het unmatchen. Langer dan 3 dagen niet reageren, kort of egocentrisch reageren, taalfouten of ditgaathemnietworden is exit. Nog niemand die me écht het wowgevoel heeft gegeven maar ik wil sowieso bekijken wat de eerste dates doen. Hoe lang zit daar normaal gesproken tussen, tussen eerste chats en eerste date ?
@Flutter, ben je net begonnen met daten of vergis ik me? Bij mij zit er max. 2 weken tussen als het doorloopt. Ik heb wel contacten gehad die ik af en toe appte en dan was het weken/maanden later, maar dat kwam vooral omdat ik toen niet echt aan het daten was en die mannen wachtten tot ik dat wel deed. Ik vind een week ideaal, niet te veel en niet te weinig.
Lieve mensen, ik verdwijn hier even. Wellicht tot later.
Ik kom ook weer even hallo zeggen. Ik heb de afgelopen tijd (en nog steeds in mindere mate) niet lekker in mijn vel gezeten. Niet door mannen overigens.

Ik heb het even moeilijk met mezelf, en merk dat ik geen energie en zin heb om alles te lezen en netjes op iedereen te reageren. Ik mis ook een beetje het oude topic gevoel van weleer, dus de interesse neemt momenteel een beetje af. No offense, uiteraard.

Wat betreft de forum date; die vind ik wel nog steeds leuk, maar ik heb een tripje voor mezelf geboekt, en die valt in dat weekend. Er even tussenuit gaan gaat even voor

Ik lees af en toe een stukje mee en zal om de zoveel tijd wel even hoi zeggen, of als er onverhoopt toch iets te melden valt
Mok: Jammer maar begrijpelijk. Misschien helpt n datepauze even. Tot Later!

En tot die tijd n dikke knuffel.

Flutter 8 Lijntjes! Wow ik trek zoiets niet, dat word me te verwarrend als ik met allemaal praat.

Hier ook meestal een week of 2 vanaf match tot date. Soms langer (bv als je beiden net geen avond vrij hebt tegelijk) soms korter. Ik heb ook al wel s beleefd dat iemand dag 2 al wilde afspreken......

Dat vond ik wel erg snel.....maar toch stelde hij de dag erna wederom n date voor.

Toen dat ook nog bij de Mac bleek te zijn heb ik maar bedankt voor de eer en m veel succes gewenst.

Corona: 1 bericht per dag? Hahaha.........ik vind ook erg grappig hoe sommigen zo'n bericht (bv op tinder) gebruiken als n soort e-mail. Die schrijven een epistel die net binnen de max van t bericht past. Of 2 omdat t in 1 niet past en vervolgens hoor je niks meer n dag lang ofzo.

Dan denk ik: Ik ben geen order ofzo die je moet binnenslepen op t werk.

1 oude bekende................ik had er ook zo 1. Qua zien is t wow. Maar n date lukt op de een of andere manier nooit en we wonen niet eens ver weg van elkaar.

De laatste keer hebben we t echt geprobeerd!

Maar toen hij de ochtend zelf afzei om n verjaardagvisite, toen dacht ik stik erin en heb dat ook gezegd. Hij heeft mij toen unmachted. Dus helaas wederom mislukt.

Toch blijft ie blijkbaar in mijn hoofd zitten, dacht m laatst in real life te zien en schrok ervan.

Maar gelukkig zag hij mij niet. Als hij het al was..............

Ogut: Ik ben ook benieuwd of het niet lastig is met moeilijke man. En nu misschien nog niet...........maar wat als hij een relatie krijgt? Hoe sta je daar in?

Fam: Hoe is het met je date? Loopt t nog?

Ja het was goed en lief van m dat t nu dan vlak voor die vakantie s wel doorging. Had me al helemaal weer ingesteld op n afzegging, maar zowaar t ging deze keer wel door.

Als we samen zijn is t oke. T gaat vanzelf, we snappen elkaar dan woordeloos bijna.

Willen op t zelfde moment t zelfde en als we dat niet willen is het begrip er voor de ander omdat we dat al aan voelden komen ofzo.

Dat heb ik wel s anders meegemaakt............dan was ik altijd verbaasd als de ander iets wilde, was t onverwacht. Had ik geen idee wat ik kon verwachten. Dat heb ik met hem niet.

En hij weet dat ik t lastig vind die afzeggingen en t weinige elkaar zien, maar hij geeft aan dat hij niet weet hoe het anders zou moeten. Moet er maar even vrede mee hebben en we zien wel hoe t na de vakantie gaat. Gewoon rustig aan is misschien ook wel eens goed.

Het is geen onzekerheid. Het is meer dat ik twijfel of hij me wel kan geven wat IK écht zoek.

Ook al zou hij het willen, kan het dan wel? Niet onzekerheid in de zin van : Wil hij me wel.

Dat weet ik wel. Weet ik wel zeker.

Nijn: Ben je nu van plan weer actief te gaan daten? Of houd je t bij buurman?

groeten minaa
Ow Amy..................What happend??

Dat is balen..........hoop dat je snel weer jezelf weer bent. Logisch dat als je geen energie hebt je niet de behoefte hebt aan reageren hoor. Zal niemand verbazen.

Je date nog wel?

Sterkte! En geniet van je weekend weg!

groeten minaa
*** Date update ****

Ik kan waarschijnlijk ook niet. Daarnaast weet ik niet of de mensen die een pauze ingelast hebben (Mok, Wink, Rens) of zij er op dit moment zin in hebben.

Als jullie meelezen: wat vinden jullie, annuleren en later maar weer eens inplannen / door laten gaan / of direct een andere inplannen?

*** einde update ***
Back in town again. Heerlijke vakantie gehad en genoten. Helemaal even uit het daten was ook fijn. Nog steeds niet online gekeken na de vakantie. Komt wel. Er helemaal in zitten gaat anders weer snel tegenstaan. Een pauze is het niet echt, juist niet door positieve flow van nu. Heb tijdens af en toe bijgelezen. Laatste week iets minder goed gelukt.

Vwb de meeting maakt mij het niet uit. Ik kan nog wel. Mocht niet doorgaan is een andere dag prima.

Mina. Het aanvoelen zou ik zeker als heel positief zien. Het praten en elkaar aanvoelen gaat goed. Leuk om te lezen dat jullie contact al enige tijd goed gaat. Hebben jullie het ook (voorzichtig) gehad over intenties om samen te kijken naar iets echt op te gaan bouwen? Lastig dat de onzekerheid/ twijfel er is of hij kan geven wat je wilt. Is het niet een eigen gedachten gang of toch echt dingen wat je ziet in hem als hem persoon (doen en laten) Bij eigen gedachten is de kans er dingen te gaan zien die er niet zijn.

Amy. Vervelend dat het laatste tijd minder ging. Dikke . Het oude van weleer begrijp ik wel. Het verandert als er relaties gaan, ontstaan. Dan vervaagt het meeschrijven. Al had ik het idee dat veel relatie nog niet zijn ontstaan in 2 jaar nu. Blijf melden als er iets te melden of te vragen is. Zet je het daten nu on hold?

Mok. Wellicht tot later.

Fam. Leuk dat er nu een leuk contact is waarbij het minder twijfels zijn dan bij alle overige. De een kan met twijfels/onzekerheid/veranderende gevoelens in het begin beter omgaan dan de ander. Heel menselijk. Laat het niet de overhand nemen. Probeer van date naar date te leven en contact tussendoor. Het contact is goed als ik het juist gelezen heb. Focus op deze date en wacht af wat het brengt.

Flutter: Welkom. Een digitale wow gevoel is nog geen wow in real. Dan zie je pas het doen en laten van iemand en van heel dichtbij. Ook gewone leuke contacten kan op een date heel leuk en gezellig zijn. Wellicht zit juist the one tussen. De een wil liever snel daten en de ander eerst een week a 2 chatten/appen. Meestal voel je dat wel aan in het gesprek. Zelf wil ik er geen weken tussen laten zitten. Een gesprek kan door vele vragen vast gaan lopen/verwateren. 8 lijntjes gaat goed je krijgt veel :-]op je app. Vaak vallen er een paar af. Heb het ook gedaan, maar het is lastig bijhouden wat er gezegd is allemaal.

Cor. Ben benieuwd of met de oude bekende nu wel een date komt. Heb je een idee waarom hij een beetje vaag blijft.

Nijn. Was buurman niet de man die geen relatie wilde, maar echt alleen voor een FWB wilde gaan? Sta je daar nu wel voor open?

OG. Ik lees dat het contact met moeilijke man er nog steeds is. Wel nu een echte vriendschap aan het worden? Heb je helemaal geen verwachting meer om iets te willen met hem?

nona. Pas op jezelf. Niet weer in terecht komen. Sterkte!

Rens. Ik ben even kwijt hoe het met moeilijke man gaat. Hopelijk heeft hij geen uitschieters meer gehad in zijn gedrag.

Choco: geen contact na een date is wel vaker gebeurd. Dan was de nieuwsgierigheid na de date vaak niet groot genoeg om nog een keer af te willen spreken. Vaak kreeg ik het vage gedrag van de vrouw.

Wink. Een datestop kan geen kwaad. Even eruit stappen. Het gaat beklemmend worden om er helemaal in te zitten. Kan een negatieve invloed hebben. 2 vriendschappen overhouden is ook waardevol.

Velen schrijven hier al bijna 2 jaar of meer (oude garde) mee als ik het goed heb. De meelezers zullen vast de ATWT gaan missen 2 jaar lang vaak continu mee bezig zijn gaat op een moment opbreken. De negatieve spiraal. Energie is op dat het maar niet wil lukken. Steeds opnieuw weer kennis maken en gesprekken. Dan is wat afstand nemen enige optie. Voordat het helemaal gaat tegenstaan.

De vakantievrouw (waarbij praktisch niet lukte) het contact helemaal mee gestopt. Nu 3 weken incl. vakantie niet met daten bezig gehouden. Was ook heerlijk. Daarvoor ook al minder aan zoeken geweest met profielen. Voorjaarsvrouw (die pas 6 maanden uit een relatie is) is een fwb mee aan het ontstaan. Meer wil ze ook niet.

Voor vakantie wel een hele leuke date gehad. Sindsdien elke dag contact. Ook tijdens mijn vakantie Er is interesse en nieuwsgierig naar elkaar blijkt uit de gesprekken. Nu is zij op vakantie en uitgesproken weer af te spreken als ze terug is over 2 weken. Gaan het zien hoe 2e date zal gaan. Een vriendin heeft contact laten leggen met een collega. Pas app contact mee. Hou het hierbij verder bij. Ga ook niet verder online kijken.

Zou gezellig zijn als meeting nog lukt. Zonder allemaal date verhalen misschien wel ook gezelliger. Fam. Mocht je meer weten lees ik het wel
Pat: Ik heb me voorlopig ook even afgemeld in het topic omdat er momenteel andere dingen in mijn leven spelen. Al moet ik wel toegeven dat ik nu waarschijnlijk vrijdag een date heb... Ik had me eerder af moeten melden hier.

Ik heb een beetje hetzelfde als Amy. De interesse om mee te schrijven is er even wat minder.

Date: Ik heb de behoefte op dit moment niet zo, zeker als een aantal van de "vaste kern" niet kunnen. Het lijkt mij beter om de date op een ander moment te plannen.

Weet iemand hoe je je account anoniem kan maken net als Thee heeft gedaan?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@Rens, mailtje naar Viva sturen volgens mij. Als je dan mee wilt schrijven onder een andere nick moet je wel een ander e-mailadres koppelen. Ik heb me laten vertellen dat je geen nieuwe nick op hetzelfde e-mailadres kunt maken. Ik overweeg het ook trouwens.

Ik mail je snel en heel veel plezier op je date, ik denk te snappen hoe en wat
Rens ik denk ook dat je daarvoor bij de moderatie moet zijn.

Pat welkom terug!

Lijkt wel of de 'goesting' om te daten er bij velen uit gaat. En ik kan dat alleen maar begrijpen.

Als het hier wat moeilijker gaat en ik bedenk wat ik zou doen als het op niets uitdraait, weet ik dat ik gewoon weer terugga naar de tijd voor ik begon te daten.

Me focussen op mijn zaak, dieren, hobby's, (kind 20+ heeft zijn eigen leven) en absoluut geen enkele online dating activiteit. Als ik bedenk dat ik er misschien ooit weer moet mee beginnen word ik zelfs letterlijk misselijk.
Corona, ja voelt goed, gister op de bank in slaap gevallen daar, met mijn hoofd op zijn arm. Voelt warm en ok. Wil je niet op een gewone datingsite Corona ? Heb Tinder nog nooit geprobeerd, maar lijkt me niet echt leuk, misschien als jonkie wel.

Klinkt fijn Mina, blij voor je.

Fluttershy, ja is ook gezellig. Feitelijk alles wat ik vroeger thuis niet gehad heb, dat soort gezelligheid. Kan me voorstellen dat je nu ff wilt afwachten, maar dan moet de andere kant dat niet ook denken. Ik laat het meestal van de omstandigheden afhangen wat ik doe.

Fam, heb redhead gezegd dat ik kennelijk iets anders verwacht dan hij. Begon ie weer wazig te doen, dus hij gaat maar lekker de wereld verbeteren zonder mij. Blijft bizar dat het op een date zo goed kan klikken maar dat het dan achteraf zo inkakt. Wat moeilijke man betreft, heb ik geen moeite mee. Het is goed zoals het is voorlopig. Mis alleen de sex wel een beetje, maar ook daar kan ik goed met hem over praten af en toe. Zie wel hoe het loopt, zoals we het hebben op dit moment is super.

Amy

Mina, mocht moeilijke man een relatie krijgen (of ik) dat zien we dan wel weer. Heb ik eerder mee te dealen gehad, toen kwam hij gewoon bij me en ik bij hem en toen lagen de verhoudingen tussen ons een stuk minder goed. Toen had ik er wel de pest over in, maar pushen heeft geen zin, dan raak ik hem kwijt. Ik geniet van het nu, de rest zien we wel. Hij is nu met vakantie met de kids, maar heeft al gevraagd of ik ook een dag die kant op kom. Zie het allemaal wel, ga gewoon genieten in het nu. Wel fijn trouwens dat jij zo zeker bent, moet echt goed voelen.

Syb, nee ik heb geen verwachtingen meer. Heb zoiets van komt er nog wat, zien we het wel, komt het niet, ook prima. Date gewoon, hij scharrelt wat met iemand van vroeger, maar hoor nog geen juichende verhalen, wat bij zijn vorige vriendin wel zo was. Heb gister zijn ex ontmoet + ma, zijn eigen ma en nog een schoonzus van hem, dus ken zo langzamerhand zijn halve familie al. Voelt gewoon echt als een fijne vriendschap. Syb FWB kan ook fijn zijn en wie weet wat er uit rolt.

Rens, leuk een date ! Wel jammer als jij ook weg zou gaan zeg.

Treez, snap helemaal wat je bedoelt. Maar ja, als ik dan weer gezellig bij moeilijke man ben geweest, dan weet ik hoe het ook kan zijn en wil ik toch wel graag weer een vriend, dus ja dan dapper door blijven daten af en toe. Het is gewoon heel erg dubbel hoor, maar dat hele dategedoe hangt mij soms ook de strot uit eerlijk gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven