Mode & Beauty alle pijlers

Ultieme oplossing needed over here :cry:

19-07-2016 14:02 166 berichten
ik ben op vakantie en het is hier heel erg heet 34 graden. We hebben de laatste dagen veel gelopen en mijn benen zijn pijnlijk stuk vel is eraf van het schuren. Baby poeder helpt niet, ik gebruik sudo creme op de open plekjes. Het is erg pijnlijk wat is de ultieme tip?

Corigerende onderbroek is een no go ik heb wijde jurkjes aan die niet strak zitten gewoon onderbroek/string eronder is ok. Vreselijk om dik te zijn in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:14:

[...]

Het is enorm genant het lijkt wel of ik in mijn broek geplast heb als ik korte broekjes onder jurkjes aan doe. Vandaar dat ik ook om een andere tip vraag, anders had ik allang een korte broek aangehad.

Ik snap niet waarom je nou zo vreemd reageert op hele logische reacties.

Er zijn geen andere oplossingen als gewoon een katoenen slipje aandoen met langere pijpjes.

Als je een zwarte aantrekt zie je niet dat het nat is van het zweet en als je dat wel ziet ben jij toch de enige die dat ziet?

Niemand hier die mijn ondergoed ziet hoor.

[...]

Het is enorm genant het lijkt wel of ik in mijn broek geplast heb als ik korte broekjes onder jurkjes aan doe. Vandaar dat ik ook om een andere tip vraag, anders had ik allang een korte broek aangehad.

- Normale korte broek met shirtje aan ipv jurkje

- hele dag in het water gaan liggen

- In je blote kont in je hotelkamer rondlopen en er de rest van de vakantie niet meer uitkomen.
Je had, voor dat alles kapot was, kunnen deppen met Odorex Extra dry. Dan plakt, broeit en schuurt het niet meer. Dat voorkomt wondjes ed.

Voor nu, zorgen dat het heelt en roeien met de riemen die je hebt.(dus geen rokjes, maar korte broek ofzo)
Overigens ben ik ook een dikkerd. Ik draag dus altijd een legging of een wielrenbroekje onder een jurk. Een dikkere, niet als een panty. Panty vind ik namelijk veel te veel zweten en bloot ook. Bloot krijg ik dus ook last van smetplekken, als ik een legging draag niet. Ik heb laatst een capri legging gekocht bij Zeeman, heel fijn ding, gaat tot maat 48 en zit goed met mijn 48/50. Is er iig in wit.
quote:Budhababe schreef op 19 juli 2016 @ 14:16:

Meer smaken zijn er niet Ttas28, broekje aan of pijn lijden.

Ik neem aan dat dit niet je eerste "dikke" zomer is, en van mijn ervaring is dat zodra het eenmaal geirriteerd is er weinig tegenop te smeren/poederen is, dat ging alleen maar meer irriteren door de wrijving.

Broekje/legging/panty dus.Is ook niet mijn eerste zomer idd. Ik ben nu niet thuis en ik heb met mijn stomme kop leuke jurkjes meegenomen. Witte jurkjes maxi jurken. Het is vreselijk ik heb een buikje en het smet als de malle aan het van de avond heb ik enorme jeuk en smet plekken. Vreselijk!
Maar nogmaals. Ik ben echt niet dik (draag maatje 36), maar ook ik draag met warm weer een sloggi met lange pijpjes onder een rokje of jurkje.

Echt niet warmer, juist comfortabeler omdat ik dan geen plakkende benen heb.
Ik zou op een stoel gaan liggen en jezelf hooguit nog verplaatsen naar het toilet.

Als je toch iets anders wilt dan dat, dan zul je een broekje onder je jurken moeten dragen.
Toen ik nog dik was was er ook maar 1 remedie: wielrenbroekjes. Je ziet ze niet, dus het maakt niet uit welke kleur. Ik deed soms gewoon huidkleur, zodat ze nog minder opvielen.
Zonder oorzaak geen gevolg

[...]

En wie kijkt er allemaal onder jou jurk en ziet dat? Niemand toch? Wat boeit het dan?

Er zijn inmiddels genoeg opties aangegeven, maar die wil je allemaal niet. Tja, dan houdt het op hè. Dan dus maar open plekken die open blijven gaan door het schuren.
quote:polkat schreef op 19 juli 2016 @ 14:21:

Toen ik nog dik was was er ook maar 1 remedie: wielrenbroekjes. Je ziet ze niet, dus het maakt niet uit welke kleur. Ik deed soms gewoon huidkleur, zodat ze nog minder opvielen.

Ik wilde net zeggen idd gewoon huidskleur broekje nemen. Die zie je ook onder je witte jurken niet.

Ik snap echt oprecht niet waarom je zo loopt te roepen over dat broekjes een no go zijn.

Het maakt het echt niet warmer hoor.
quote:-Belle- schreef op 19 juli 2016 @ 14:22:

[...]

En wie kijkt er allemaal onder jou jurk en ziet dat? Niemand toch? Wat boeit het dan?

Er zijn inmiddels genoeg opties aangegeven, maar die wil je allemaal niet. Tja, dan houdt het op hè. Dan dus maar open plekken die open blijven gaan door het schuren.

Dit.

Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat hele terrassen onder mijn jurk naar mn ondergoed gingen zitten kijken..
Doe één band van een hold-up kous! Doe je net alsof het voor de sexy is!

Overigens, op de fiets en bukkend/zittend/liggend is een broekje onder je jurk ook wel eens fijn.
Lekker in de dode zee gaan liggen.
Toch even gaan winkelen dus.

Voor een broekje met lange pijpen voor onder je jurken en voor wat korte broeken met shirtjes.

Je gaat toch geen pijn lijden op je vakantie?
quote:wilma36 schreef op 19 juli 2016 @ 14:17:

Overigens ben ik ook een dikkerd. Ik draag dus altijd een legging of een wielrenbroekje onder een jurk. Een dikkere, niet als een panty. Panty vind ik namelijk veel te veel zweten en bloot ook. Bloot krijg ik dus ook last van smetplekken, als ik een legging draag niet. Ik heb laatst een capri legging gekocht bij Zeeman, heel fijn ding, gaat tot maat 48 en zit goed met mijn 48/50. Is er iig in wit.Ik heb ook zo'n kort broekje van zeeman, korter dan de capri (die is tot halverwege de kuiten, ik heb tot net boven de knie). Heel fijn ding, blijft goed zitten en was 3 euro ofzo
Omdat het enorm loopt te smetten ik krijg daar jeuk en meer wondjes van.
quote:shala91 schreef op 19 juli 2016 @ 14:23:

Doe één band van een hold-up kous! Doe je net alsof het voor de sexy is!

Ja nou! Die siliconenrandjes op je kapot geschuurde benen, da's pas fijn!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Hou op met zeuren en koop een broekje met pijpjes. Dat heeft zo'n beetje elke stevige vrouw aan, dus waarom zou jij dat niet kunnen?
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:27:

Omdat het enorm loopt te smetten ik krijg daar jeuk en meer wondjes van.Van zo rond blijven lopen ook. Wat wil je dan nu precies? Als een broekje eronder of een gewone korte broek geen optie is, dan zit er niks anders op dan stil te blijven liggen en wachten tot de wondjes geheeld zijn. Of verkassen naar syberië, want daar heb je geen last van zweten.
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 14:27:

Hou op met zeuren en koop een broekje met pijpjes. Dat heeft zo'n beetje elke stevige vrouw aan, dus waarom zou jij dat niet kunnen?Het is geen Nederland het is hier 34/35 graden. Broeit allemaal.
Het is hier nu ook 31graden in Nederland. Dus dat maakt niet zoveel verschil
quote:-Belle- schreef op 19 juli 2016 @ 14:28:

[...]

Van zo rond blijven lopen ook. Wat wil je dan nu precies? Als een broekje eronder of een gewone korte broek geen optie is, dan zit er niks anders op dan stil te blijven liggen en wachten tot de wondjes geheeld zijn. Of verkassen naar syberië, want daar heb je geen last van zweten.Ik dacht misschien dat iemand hier een wondermiddel heeft naast baby poeder.
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:28:

[...]

Het is geen Nederland het is hier 34/35 graden. Broeit allemaal.Het is hier in nederland idd hartstikke koud ja....
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:28:

[...]

Het is geen Nederland het is hier 34/35 graden. Broeit allemaal.

Oja, dikke vrouwen blijven allemaal netjes in Nederland.

Schat, met 40 graden gaat het zelfs nog prima. gewoon een katoenen broekje nemen. Of niet, kan je lekker blijven klagen.
In ieder geval geen sudocreme erop smeren, want dat moet je helemaal niet op schuurplekken of open wondjes smeren. Dat gaat hartstikke branden. Haal dan iets van bepanthen/zinkzalf of calendulazalf.

En inderdaad gewoon een katoenen broekje met pijpjes. Zit ook gewoon luchtig en niemand die het ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven